Oordeel niet voordat je weet wat er aan de hand is!
A
Zie je die jongen die zijn huiswerk maakt? Hij kon het gisterenavond niet doen omdat hij te druk was zijn beste vriend over te halen geen zelfmoord te plegen. Zie je dat meisje met te veel makeup? Ze is erg onzeker, ze moet zich mooi voelen. Zie je hem, degene die elke dag lange mouwen draagt? Hij bedekt zijn littekens. Zie je haar, met goedkope kleding? Haar familie kan bijna geen eten kopen, laat staan dure kleren. Zie je dat meisje dat lacht om elk klein ding? Ze huilt zichzelf in slaap, elke nacht. Vraag je je af waarom ze nooit vrienden thuis meebrengt? Omdat ze bang is dat haar vader dronken is, zoals altijd. Zie je dat meisje dat nooit luncht? Ze walgt van haar eigen lichaam. Zie je haar met haar dunne buik? Ze gaat naar de badkamer en dwingt zichzelf over te geven, zodat ze dun blijft. Zie je die jongen die op zn nagels bijt? Hij heeft kanker en denkt na over hoelang hij nog te leven heeft. Zie je je beste vriend? Hij is verslaafd aan drugs, maar hij kan het je niet vertellen want begrijpen zal je t niet. Zie je die jongen die alles over 9/11 leest? Zijn ouders zijn die dag gestorven. Oordeel niet voordat je weet wat er aan de hand is!
A
WOW wat mooi!
A
hoeft niet per se, ik draag ook geen dure merk kleding, maar niet omdat ik er geen geld vor heb, maar omdat ik het niet wil, ik hoef niet te doen wat anderen zeggen, daar gaat het om
A
Oordeel gewoon niet over iemand, ook al ken je diegene wel.
A
Het gaat erniet om dat je persé rijk moet zijn om merk kleding te hebben, maar het gaat er vooral om dat er achter iedereen wel een verhaal zit. Iedereen heeft zijn eigen verleden en zijn toekomst.
Crazychick: Ja, maar als je iemand kent heb je hem wel beoordeeld. Iemand aardig vinden is een oordeel, maar iemand NIET aardig vinden is ook een oordeel.
A
Heej je kan prachtig schrijven. !
x
x
A
Maris: Jij hebt het over negatieve oordelen, dus ik ook.
A
Wow mooi geschreven!!
Je hebt wel gelijk vind ik...
Je hebt wel gelijk vind ik...
A
Deze is sooooww mooi !
En je hebt helemaal gelijk ! Ik word soms ook veroordeeld. Het doet echt pijn. Dankje voor dit mooie bericht.
A
tekst is toch gewoon gekopieerd (: herken de tekst
A
Maakt niet uit of de tekst gekopieerd is, het is wel de waarheid.
A
Ik kan degene die dit wel heeft geschreven, en het is en blijft mooi 🙂
A
ja en? dat maakt toch niet uit zo kun je deze tekst weer verder verspreiden
A
Dat is helemaal waar ! Hopelijk lezen veel mensen dat en gebruiken ze het ook.
Bedankt om dit met ons te delen 🙂
Bedankt om dit met ons te delen 🙂
A
Deep But True
A
Goed gezegd!
A
Een mooi bericht!
''don't judge a book by its cover''
''don't judge a book by its cover''
A
Echt suuuuuuuuper mooi een 100% waar!!!!!!!!!
Liefs,
Helpless
Liefs,
Helpless
A
dit is de bullshit vriend
A
Weet iemand waar ik deze kan vinden op internet?
A
wat wil je vinden
A
De tekst die @Maris schreef. Waar dit topic om gaat....
A
ooit gehoord van google?? kaolo battie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.