Vraag

Onzekerheid

  • 1 October 2020
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hii, ik ben eht heel erg onzeker over mijzelf, ik vind mijzelf dik en lelijk. Ik word ook gepest met mijn hobby´s. zelf vind dat een mens is wie hij of zij is en iedereen zijn eigen ding mag doen. zo speel ik bijv. animal crossing en zegt iedereen waarom speel je dat nou , loser terwijl als het populaire meisje het speelt zegt iedereen ow wat cool, waar koop je dat. het fijne is dat schatje (vriendje) wel voor mij opkomt. heeft iemand tips x


2 reacties

Hey,

Vervelend dat je zo onzeker bent over jezelf!

Als eerste wil ik zeggen dat dat helemaal niet gek is en heel veel voorkomt. Uiteindelijk is iedereen weleens onzeker, je hoeft je daar dus ook niet voor te schamen.

Zoals je zelf al zegt mag een mens zijn zoals hij/zij is en heeft niemand het recht om daarover te oordelen. Iedereen is uniek. Blijf dus gewoon lekker doen wat je doet en laat die andere mensen maar kletsen.

En ja, als het populaire meisje het doet is het wel goed. Helaas is dat het groepsgedrag van de mensen, wat natuurlijk nergens op slaat maar helaas wel gebeurt. Dat ligt niet aan jouw, maar als mensen het wel doen als zij het doet doen ze dat alleen maar om erbij te horen. Ze doen nu zo stom tegen jou, maar dat komt vaak voor uit hun eigen onzekerheid. Dat kan voor jou heel vervelend zijn, omdat jij nu misschien als raar of bijzonder wordt bestempeld.

Mijn tip is blijf jezelf, wat er ook gebeurt. Je hebt er niks aan als je met de massa meegaat. Uiteindelijk stel je dan jezelf teleur en blijf je alleen achter.doe dus gewoon lekker wat jij leuk vind! Trek je dus niks van de anderen aan, jij bent lekker jezelf en hun zijn maar iemand van een groepje die hetzelfde doet omdat iemand dat zegt of doet. Dan heb jij het veel beter, lijkt mij dan

Heel veel sterkte en k hoop dat je hier iets mee kan ook al heb ik niet echt veel tips gegeven.

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

 

@Simply Me Heel erg bedankt ik heb hier zeker iets aan 

 

xx AnOnIeMpJe01

Reageer