Vraag

onzeker begin puberteit

  • 7 June 2022
  • 8 reacties
  • 133 Bekeken

Heyy!!👋

ik zit al een paar weekjes in de puberteid, maar ik merk dat ik me heel onzeker begin te voelen en steeds meer stress krijg en steeds meer en meer moet huilen.

hadden of hebben jullie dit ook? Of ben ik een enige??🤔

 

groetjes!!


8 reacties

Ik heb ook meer stress, vanwege de middelbare en zo. Het vele huiswerk, toetsen etc. En het gevoel dat ik moet huilen. Dat is echt vervelend en ik weet denk ik wel hoe je je voelt.  Alles gaat veranderen. Maar ja. Ik weet niet waar jouw stress/onzekerheid vandaan komt? Maar als je het weet kunnen we een oplossing gaan zoeken! Succes

Reputatie 2
Badge +2

Heyy!!👋

ik zit al een paar weekjes in de puberteid, maar ik merk dat ik me heel onzeker begin te voelen en steeds meer stress krijg en steeds meer en meer moet huilen.

hadden of hebben jullie dit ook? Of ben ik een enige??🤔

 

groetjes!!

Mag ik vragen hoe oud je bent

Ik heb ook meer stress, vanwege de middelbare en zo. Het vele huiswerk, toetsen etc. En het gevoel dat ik moet huilen. Dat is echt vervelend en ik weet denk ik wel hoe je je voelt.  Alles gaat veranderen. Maar ja. Ik weet niet waar jouw stress/onzekerheid vandaan komt? Maar als je het weet kunnen we een oplossing gaan zoeken! Succes

Dankjewel, een oorzaak is miss door corona

Reputatie 1
Badge

nee je bent zeker niet de einige ik heb dat ook nog steedes en ik zit al 3 jaar in de puberteit

 

groetje girls2009

Reputatie 3
Badge +2

Hormonen hè… 🙄

Oh ik ben 12

 

 onnodige quotes verwijderd door de kindertelefoon

Oh ik ben 12

 

 onnodige quotes verwijderd door de kindertelefoon

Oh oké! Ja dan begint de puber feit inderdaad. 

Badge

Hee, je bent zeker niet de enige. Ik  ben sinds en paar maandjes ook aan het puberen😊 ik heb ook veel stress en huil ook vaak, ik voel me ook onzeker wat ik toen ik jonger was nog niet had. je bent echt niet de enigste hoor het zijn gewoon de hormonen. 

 

groetjes ventilator

Reageer