Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Nederlanders discrimineren veel.

Toon eerste bericht

40 reacties

Voor de gene zou hebben gezegt die gek wordt van al die moskeen in NL tja, dat heet Vrijheid van Godsdienst dat mag gewoon netzoals bij het Christendom de kerken dus geldt dat ook voor de Islam maar blijkbaar zien mensen dus nog niet wat het is dat Vrijheid van Godsdienst ben zelf overigens een Fransman.
TS, ondanks dat ik het hele flauwe opmerkingen vind dat er naar jou toegemaakt wordt, wil ik je ook even met je neus op de feiten drukken. Doordat jij al zegt 'Nederlanders discrimineren', benoem jij een hele bevolkingsgroep. Ook dat is discrimineren aangezien je iedereen over één kam scheert. Ik denk dus dat je zelf ook eventjes jezelf achter de oren mag krabben. 😉
Eh, niet alle Nederlanders hoor?
Misschien is het beter als je sommige Nederlanders zegt. 
Nederland is opzich niet echt een racistisch/discriminerend land (niet in mijn omgeving).
En allachtonen komen redelijk negatief in de media.
Ik vind dat niet alle nederlanders discrimineren hoor
Maar degene die het doen geef ik eigenlijk wel gelijk.het zijn tich altijd de turken of de marrokkanen.
Opzich vind ik niet dat alle buitenlanders tegug moeten naar hun eigen land naar wel degene met 2 paspoorten en degene met een strafblad.kan je je niet gedragen hier? Dan rot je maar lekker op.het is misschien hars maar wij moeten ons ook gewoon aan de regels houden hoor
Ik ben zelf eigenlijk nog nooit echt zwaar gediscrimineerd in Nederland. Ik merk er best weinig van in mijn omgeving.
Badge +17
Ik ga eerst even in op Geert Wilders. Ik ben het deels met hem eens. Hij wil de Marokkanen weg hebben. Dat klinkt grof ja, dat weet ik. Maar denk eens na. Zonder Marokkanen zal er toch veel minder criminaliteit zijn? Dat is ook gebleken uit het CBS jaarraport van 2010. Zonder Marokkanen zal er meer dan 20% minder criminaliteit zijn. Dit zegt niet dat ik het eens ben met de manier van handelen van Wilders, maar ik ben het wel met zijn standpunt eens. Mensen kijken alleen naar Wilders' uitspraken, maar niet naar de verderliggende gedachten. Hij heeft niet voor niets nog nooit een celstraf of iets anders gekregen. Hij blijft binnen de grenzen.

Verder met de discriminatie. Men (Nederlanders en andere mensen) hebben snel vooroordelen. Dit gebeurt waarschijnlijk niet alleen in Nederland. Ook in landen als Duitsland en Frankrijk gebeurt het veel. Je denkt alleen dat het alleen in NL gebeurt, omdat je het Nederlandse hoort. Van andere landen hoor je nooit iets, want waarom zou zoiets in het nieuws zijn? Maar goed.. Discrimineren gebeurt nou eenmaal. Daar is niets tegen te doen.
Zonder Marokkanen zal er toch veel minder criminaliteit zijn?

Ja, maar niet ALLE Marokkanen plegen strafbare feiten. Ik geef toe, een deel doet het, maar niet alle Marokkanen. Dan straf je een hele groep voor de daden van de rotte appels. 
Klopt, 80% van de nederlanders is racist/discriminerend. Tja, valt niks aan te doen ._.
Ik ben het ook met je eens, maar soms denk ik:
Wat zoeken ze heir eigenlijk? Wij zitten ook gewoon in crisis?
Maar die vraag schuif ik meestal in dezelfde gedachte weer terzijde

Elk land, zijn eigen cultuur ;)

De landen waar de arme sloebers vandaan komen is de crisis nog erger.
ik snap wat je bedoelt met geert weelders maar nederland is 1 van de meest acsepterdende landen moet je na gaan hoe het in de rest van de wereld is
echt niet normaal waarom mensen zo discrimineren.:(
Badge +17
Dat is ook weer waar! Maar helaas kan je niet de criminele Marokkanen wegsturen... Hahaha (No offense tegen Marokkanen natuurlijk.)
Tja nederland is gwn beter en ze haten om te delen met mensen die anders zijn
Ik ben zelf ook een allochtoon, en kom dit vaak tegen.
Vaak word ik verkeerd ingeschat omdat ik een wat donkere huidskleur heb.
Maar ik ga niet om met de meeste allochtoonse jongeren omdat ze een slechte invloed hebben op mij.
Probeer haar te negeren, als het niet lukt zeg het tegen haar.
Ik wou dat iedereen elkaar gewoon kon accepteren! Een klein groepje verpest het voor de rest. :(

Gr. Rosa17
Ja klopt..

Jammer genoeg Discrimineren veel Nederlanders nog.. Op bijvoorbeeld ''Buitenlanders & Homo's'' Ik snap niet dat je mensen niet gewoon kan Respecteren... Is gewoon nogal slap van Nederland..!

Ik doe er zeker niet aan mee!!

Greetzz

Reageer