Naaktfoto dat niet mijn foto is..

  • 19 February 2019
  • 9 reacties
  • 772 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen,
Sinds de kerstvakantie zit ik in een andere school. Eerste dag was wel leuk maar de dagen dat volgde waren wat minder. Toen ik in de klas aankwam sloegen een paar jongens op mijn kont en ja als 14 jarige vond ik dat natuurlijk niet fijn. Ik heb dit ook meermaals gezegd tegen hun. Ze bleven dit een paar weken doen. Op een vrijdag ging ik naar de fietsenstalling om mijn fiets te nemen. Toen ik op mijn fiets zat trokken de jongen mij eraf en begon 1 jongen mij te zoenen. Ik heb hem weggeduwd en ben weggelopen. Maar die avond verspreidde een van die jongens ( ze zijn met 4 btw) een naaktfoto en zei dat die van mij was, maar ik heb nog nooit een naaktfoto gestuurd. Ze zeiden tegen me als ze een echte naaktfoto van me kregen dat ze tegen iedereen zouden zeggen dat het fake was. Is dit bedreigen of niet? Ik zit nu heel hard te twijfelen wat ik moet doen. Tuurlijk ga ik geen naaktfoto sturen. Nu zit het me heel diep en word ik nu hard gepest op school. Iemand dat me kan helpen..

xx Mare (schuilnaam)

9 reacties

Hey Mare,

Wat die jongens doen mag natuurlijk niet.
Wat ze doen is namenlijk seksuele intimidatie en dat is verboden.

Wat je het beste kunt doen is met dit verhaal naar je mentor gaan.

Als dat niet helpt kun je naar een afdelingsleider of leerlimgbegeleider gaan.

Heb je er al met je ouders over gepraat? Het is best belangrijk dat zij weten wat er gebeurd.

~Asy
Hoi mare,
wat die jongens doen is chantage, en dat is verboden volgens de wet. Ik raad je aan om er over te praten met je ouders.( ookal wordt het mss heel ongemakkelijk). Zij zullen het begrijpen en met een oplossing komen.

eventueel zouden jullie met voldoende bewijs naar school ,of zelfs naar de politie kunnen gaan. Daarom is het handig als je ouders weten wat er aan de hand is.

ik hoop dat dit een beetje helpt!
~Pieter
Dankje iedereen de reageerde. De jongens zijn voor een paar weken geshorst van school.

Mare
Super fijn om dit te horen. Ik wilde net reageren over je verhaal, maar ik zie al dat het is opgelost. Maar stel dat de jongens na die paar weken nog steeds doorgaan, zal ik het weer melden aan je mentor. En als hun er niks meer aan doen, zal ik naar een andere school gaan.
you go girl zet hem op en als ze het nog een keer doen bij jou ga naar de politie
Badge +1
Een beetje zelfs aanranding want ze zitten ongewenst aan je dus als je wilt kan je aangifte doen voor ongewenst seksueel gedrag tegenover jou alsook kun je zeggendat je emotioneel gechanteerd wordt wat strafbaar is ze kunnen geschorst worden want jij moet niet de dupe zijn van pesterijen ben zelf een transseksueel meisje en op een dag was het van Billie zijn fluit is hard tot ik zei wil je eens met mij 😚 lekker ding je kunt enkel aan mijn fluit denken geile kloot toen iedereen begon van haha die wil Billie pakken die flikker dus al vlug wist hij sol niet met mij degeen die een put graaft voor een een ander valt er zelf in

Hallo marev14 :)

Hoe gaat het nu na de schorsing met de seksuele intimidatie? Zijn ze gestopt? 

-Dr8gon99

Badge

Hallo marev14 :)

Hoe gaat het nu na de schorsing met de seksuele intimidatie? Zijn ze gestopt? 

-Dr8gon99

klopt ben ook wel benieuwd!

Reputatie 2
Badge +3

DIKKE VETTE KARMA van dat schorssen zullen zij hopelijk hun lesje leren

 

Reageer