Naaktfoto

• 2 February 2017
  • 10 reacties
  • 936 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet dat het me eigen schuld is maar een half jaar geleden heb ik een jongen leren kennnen en we vonden elkaar heel leuk. Toen we een tijdje zaten en bijna iets hadden had ik heb twee keer een foto gestuurd hij had daar met een andere telefoon een foto van gemaakt en na een tijd heb gingen we uit elkaar we hadden geen ruzie maar ik denk om stoer te doen had hij ze aan een vriend gestuurd. Nu een half Jaar later voegt die vriend mij toe op Snapchat. Hij vroeg of ik een foto wilde sturen maar ik zei nee toen werd hij boos hij zei dat ik niet dom moest zijn en ik wist toen nog niet dat die naaktfoto was bewaard en ook niet dat hij hem had. Na een tijdje zei die dat hij naaktfoto's van mij had maar ik geloofde hem niet hij stuurde ze naar me en ik sta er gelukkig niet heel duidelijk op maar je kunt me wel herkennen aan me haar en kamer. Ik raakte in paniek en stuurde wat hij vroeg maar dan had ik de rest rood gemaakt zodat je me er niet aan kon herkennen meteen daarna had ik spijt maar hij had m gescreend en hij bleef maar zeuren en toen ging ik op internet opzoeken want ik het beste kon doen daar stond dat ik hem moest blokkeren dat heb ik gedaan maar gisteren begon hij via Instagram tegen me te praten

10 reacties

Lieve schat, dit is een hele vervelende situatie! Het beste is om er mee naar de politie te gaan, zodat die foto's zeker verwijderd worden, die jongen zou ik inderdaad blokkeren, en verder geen foto's meer sturen.
Dikke kus! X
Dit gebeurt vaker dan je denkt! No worries er zijn genoeg mensen die je hier mee kunnen helpen, zoals al werd gezegd moet je naar de politie maar miss eerst vertellen aan een vriendin? Gewoon zeggen dat je naar de politie gaat en blokkeer hem gelijk!
Heel veel geluk x
Probeer niet teveel op mensen die dat van je vragen in te gaan. En je hebt nu wel geleerd dat het misschien niet slim is om zoiets te doen!

xx
Ik heb gezegd dat ik het aan me ouders heb verteld en dat we aangiften gaan doen toen zei hij dat succes en we zien wel wie er spijt krijgt toen heb ik alles gescreenshot en heb hem daarna geblokkeerd
En ik heb ingesteld dat je eerst toestemming moet vragen om mij in een foto te taggen en als hij het echt doet dan ga ik alsnog naar de politie
Topper!!
Heel goed meis!
Hey
ik ken het probleem deed het zelf ook en heb er nu ook echt spijt van werd er mee gepest of er kwamen jongens naar me en vroegen om meer heb ze maanden moeten skippen en nu houden ze eindelijk op zo'n fout maak je echt geen 2 keer
heyy
ik wil ff zeggen dat k je snap en dat ik het echt naar voor je vind maar volgende keer dat hij dat stuurt moet je hem gewoon negeren en dan naar de politie gaan want dit is berdrijging.... verder wil ik ff zeggen dat je nooit een naakt foto aan het begin had moeten sturen want dat is gewoon niet slim maar das verleden tijd
ik hoop dat je er uit komt succes

xoxo

Reageer