Vraag

Mooi zijn

• 19 September 2016
  • 10 reacties
  • 965 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vind het heel erg belangrijk om er verzorgd uit te zien om een make-up'je op te hebben om mooie nagels te hebben om pumps te dragen gwn vrouwelijk om me zelfverzekerd te voelen en tuurlijk is het leuk als jongens zeggen van wauw. Maar soms word ik zo erg bekeken en dan zeggen ze "gast je zit op school niet op een bruiloft of in een café" dat ik hoge hakken draag vind ik fijner dan sneakers lopen en ik vind het gwn veel vrouwelijker. Ook draag ik heel veel sieraden en een lipstickje want anders voel ik me snel kaal. Maar die haat reacties zijn gwn niet leuk meer. Ik doe dit echt voor mezelf om mezelf te laten zien om mezelf mooi te laten voelen.

Wie vindt dit niet kunnen?

10 reacties

Meid, je moet dragen waar je je zelf lekker in voelt. Xxx WASD

''Je moet luisteren naar hun'' ,

Dus als hun zeggen tegen jou van ''jij bent lelijk'' dan moet je luisteren?
dan ga jij gelijk naar de plastische chirurgie wou je zeggen?
Dat is pas belachelijk! En er stond nergens dat het 'teveel' make up is.. :P

Sommige leraressen dragen ook hakken. Dus waarom zouden wij het niet kunnen
Reputatie 7
Badge +17
Je kunt dragen wat je wilt en je moet niet naar die mensen luisteren als ze alleen maar negatief zijn.
Wat je misschien kunt doen is wat minder sieraden aandoen.
Er is trouwens niks mis met make up zolang je het zelf maar mooi vindt.
gwn niet naar ze luisteren je doet wat je wil en een ander hoort zich daar niet mee te bemoeien.
Heeyy
Tuurlijk is het hartstikke leuk en belangrijk om goed voor jezelf en je uiterlijk te zorgen!
Maar misschien kan je in plaats van super felle lippenstift ook een minder opvallende lipgloss dragen, en in plaats van pumps een kleiner hakje, dan worden die reacties misschien al minder.
Ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt..
XOXO~ Anna
Hey,

Super goed dat jij draagt waar jij je fijn bij voelt!

Maar helaas, mensen reageren altijd op het uiterlijk van andere. Daar kan jij helaas niks aan veranderen.
Je kan maar twee dingen doen:
Je veranderd je uiterlijk een beetje, zodat de reacties minder worden.
Je accepteert je reacties en blijft lekker jezelf.

Vind jij het jezelf kunnen uiten de reacties waar?

Ik loop het liefst in hemdjes, korte broekjes, hakken en mijn haar knal blauw. Maar ik vind het de reacties niet waard. Dus ik heb mijn haar meestal bruin, en een vestje over mijn hemdje aan.
Een compromis tussen wat ik wil en wat de buitenwereld accepteert.

Liefs,
Pheebe
je hoeft hiervoor geen bevestiging van anderen te hebben. Je moet dragen waar jij je goed invoelt en voel jij je hier goed in dan moet je dat gewoon doen, je hoeft niet te streven naar perfectie of wat anderen willen daar word je uiteindelijk niet gelukkiger van. Wat je ook aanhebt er zijn altijd mensen die het niet mooi vinden of een directe mening klaar hebben liggen
Blijf gewoon jezelf als jij je in die outfit blij voelt dan zou ik niets van die redacties luisteren

Reageer