mijn zusje pest me

  • 20 December 2019
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hai

Mijn zusje zegt altijd van die dingen tegen me waar ik niet tegen zoals ik snap het wel dat ze je niet als vriendin willen hebben dat zou ik ook niet willen of je kan echt niks en als ik haar een 'geheim' vertel dan vertelt ze het. Ze is thuis ook de favoriet alleen bij mijn oma niet. Als ze wat doet zegt ze dat ik het was en dat bij alles ik kan er niet meer tegen ik val soms huilend in slaap of slaap niet omdat ik lig te huilen. Ik denk dan dat het dan zo is en als ze zo iets zegt word ik zo boos dat ik ga slaan en schoppen en dat moet ik niet doen dat weet ik maar ik word er gek van heeft iemand een idee wat ik kan doen ik heb zegmaar ook geen zelfvertrouwen.

 

 

Xxx 


3 reacties

Hallo ikwilannoniemblijvensorry :)

Kun je het niet tegen je ouders zeggen dat je zusje je pest? Je kan het ook negeren zodat het niet meer leuk wordt voor haar om jou te pesten want de reactie vindt ze waarschijnlijk dan leuk en dan gaat ze door. Gewoon zeggen tegen je ouders.

-Dr8gon99

Reputatie 1
Badge

Ik durf het niet te zeggen want dan denken ze dat ik lieg 

Hallo ikwilannoniemblijvensorry :)

Wat als je tegen je zusje verteld dat je het echt niet fijn vindt en dat je wil dat ze stopt? Hoe oud is je zusje trouwens?

-Dr8gon99

Reageer