Mijn vriendinnen plagen me

  • 20 May 2018
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb een leuke vriendinnengroep, maar soms doen ze heel irritant, 2 van de 6 gaan stomme grapjes maken en proberen me te dissen (lukt ze vaak) en dan doen 2 andere ook een heel klein beetje mee (dat zijn mijn 2 beste vriendinnen). (De laatste zit vaak ergens anders, alleen of bij anderen, ze hoort er wel bij hoor). Eigenlijk gaat 90% van alle 'grapjes' over dat ik klein ben en ik ben heel erg gevoelig voor dat onderwerp. Ik gebruik groeihormoon (ik geef iedere dag een prik) en dat vind ik helemaal niet fijn en dat maakt me er nog gevoeliger voor. Ik ben soms als we met z'n allen bij elkaar zitten ben ik bang dat ze zich weer tegen me gaan keren. Het lastige is echter dat de 2 meest plagende, soms ook super goede lieve vriendinnen zijn, en dat wil ik zeker niet kwijt. Weten jullie een manier hoe ik de 'grapjes' kan stoppen zonder suf over te komen?

Groetjes, Anoompje❤️

3 reacties

Laat die 2 beste vriendinnen maar achter wegen, ik kan hen gewoon aanspreken erop zonder suf over te komen en ze doen niks heel vervelends.
"kan stoppen zonder suf over te komen?"
Nouja:
Je kunt iets zeggen in de trend van: "Kunnen jullie stoppen met die grapjes over mijn lengte? Ik maak ook geen opmerkingen over dingen waar jullie onzeker over zijn. "
Of iets dergelijks.
Ik zou gewoon tegen ze zeggen dat je het irritant vindt dat ze steeds grapjes maken over jou lengte, als ze dan niet stoppen zijn ze geen 'echte' vriendinnen

Reageer