mijn groep wil niets met mij

  • 6 June 2022
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn klasgenoten pesten mij bijna iederedag en sturen rare berichtjes 


6 reacties

Badge

hey,

ik heb dit vroeger ook gehad. En het beste dat je kan doen is inderdaad naar de leerkracht gaan. Zoek misschien mensen die ook alleen zijn om vrienden mee te worden. Maar onthoud 1 ding blijf jezelf. Die klasgenoten zeggen maar dingen jij bent perfect hoe dat jij bent en niemand hoeft daar iets aan te veranderen! Veel succes

Lisa x

Badge

je moet er niks van aan trekken vind leuk vrienden of vriendinnen die jou wel aardig vinden 

 

Reputatie 5
Badge +5

Gwn aangeven bij de school... doen zij niks. Ga dan naar je ouders en laat hun met school praten

Badge

Beste  Alinajaja

Ik heb dit zelf ook meegemaakt zoals de andere hierboven je vertellen zou ik echt doen en als je echt opzoek bent naar vrienden ga opzoek in andere klassen er zullen vast wel mensen zijn die graag vrienden met je willen worden

 

Anonieme28

Reputatie 3
Badge +1

o wat irritant, :( ik zou het inderdaad echt ff zeggen tegen een leraar. Dat helpt echt miss mag je dan naar een andere groep ofzo

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Zorg ervoor dat je een screenshot hebt van alle nare berichten en meld het bij een leraar, die kunnen er effectief iets aan doen. Dat hebben ze bij mij ook gedaan

Reageer