Mijn goede vriend wordt gepest om zijn lul

  • 27 June 2018
  • 6 reacties
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
- De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - is een goede vriend van mij en hij word gepest omdat zijn lul te groot is, hij zat een keer te rukken in de wc bij de gym toen een jongen de deur open deed en iedereen kon zijn gigantische lul zien, hierna is hij nog uit de kast gekomen en heeft hij mij een keer anaal genomen en ik moet heel eerlijk zijn... dat was - De tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels - lekker, maar ok dus hij word nu gepest en elke dag volgt er een meisje hem naar zijn huis om hem in zijn kamer in elkaar te slaan! soms vecht hij ook terug en dan hoor je het meisje schreeuwen

6 reacties

hoe groot?
weet ik niet precies, maar hij leek wel meer dan 18 cm
Ik denk niet dat hij gepest word vanwege zijn grote pik, het feit dat hij rukt op school en gay is lijkt mij logischer. Ook dat gedeelte over dat meisje dat naar zijn huis gaat en hem in elkaar slaat klinkt nogal ongeloofwaardig. Misschien heb je een deel van het verhaal gemist.
Reputatie 3
Badge +8
Misschien moet je je eigen vriend niet meer volgen naar zijn huis. Dan zul je dat geschreeuw ook niet meer horen als hij weer eens terugvecht nadat hij zijn eigen belager elke weer weer opnieuw binnen laat. Misschien moet je hem de volgende keer eens helpen als je buiten hoort dat hij klappen krijgt. Misschien moet je je eigen seksualiteit eens onder de loep nemen. Maar je kunt de volgende keer het beste je fantasieën in de ijskast laten staan.
Hoi!

Als er sprake is van pesten, kan je dit met je mentor bespreken. Die kan de pesters hierop aanspreken.

Groetjes
x

Reageer