Vraag

mijn docent pest me

  • 28 January 2019
  • 14 reacties
  • 1797 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ik had laatst zoals deze forum had voorgesteld een van mijn docenten in vertrouwen genomen,
maar nu elke keer als ik haar nu zie maakt ze de hele tijd grappen over dat ik mezelf snijd , hierdoor is mijn hele klas er ook achter gekomen.
wat moet ik nu ik wil echt niet meer naar school

14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

1 voordeel, we zitten allemaal thuis… duss school is geen probleem: ik zou stoppen met jezelf snijden… soms heb je van die pperiodes… sluit het af… aan het einde van dit jaar ben je van haar af

 

beetje late reactie sorry, maar stoppen met snijden gaat echt niet zomaar. Het kan echt een verslaving worden.

-onnodige quote verwijderd-

naar de directeur

Reputatie 3
Badge +2

 -onnodige quote verwijderd- 

Gaat het nu al beter of nog niet?

Mijn docent pestte mij altijd door mijn rode haren, ik ben met mjin moeder naar de leiding gegaan en de leraar is per direct ontslagen!

 

Veel succes en wees sterk!

naar schoolhoofd gaan die kan haar ontslaan of inderdaad de politie.

Badge

je mag naar de politie gaan hierdoor

Ik vind het niet normaal dat de persoon zo erg je vertrouwen heeft gebroken en er zelfs grappen over maakt. Dat is iets wat eigenlijk nooit had moeten gebeuren, ik zou het zeker melden. Verder hoef je je nergens voor te schamen dat je je snijdt. Helaas doen veel jongeren dit, en ik denk dat het in de corona periode ook alleen maar toegenomen is. Mocht je nog willen stoppen met snijden heb ik een tip voor je "i am sober" is een erg fijne app die goede realtische mijlpalen voor je neerzet. Dit heeft al veel mensen geholpen.

Reputatie 5
Badge +5

1 voordeel, we zitten allemaal thuis… duss school is geen probleem: ik zou stoppen met jezelf snijden… soms heb je van die pperiodes… sluit het af… aan het einde van dit jaar ben je van haar af

 

meteen klacht indienen bij de directie hierover.
Hoi

Wat raar dat een leraar zo reageert.
Om dit te stoppen kan je denk het best met iemand praten een andere leraar of vertrouwens persoon op school.
Als je het kan/wil zou je eventueel ook met je ouders kunnen pratenen dan kunnen zij met school en met die leraar praten zodat dit stopt.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Heel veel sterkte en succes.
Liefs
Hoi

Wat naar dat die docent grappen maakt over iets dat je in vertrouwen verteld hebt. Dat is helemaal niet ok van haar.

Zoals Ronald2001 zei, is het goed om hierover iemand aan te spreken. De grappen die die docent maakt, gaan veel te ver, en daar moet ze op gewezen worden.

Heb je iemand waarmee je kan praten? Ik kan me voorstellen dat je vertrouwen geschonden is geweest door die docent. Is er een familielid of vriend(in) waar je je goed bij voelt?

Groetjes
Kenshin
hey,

dan zou je een stap hogerop naar de directeur of iemand net daaronder doen, dit aangeven zodat er iets mee gedaan word. wat je docent nu doet mag namelijk totaal niet.
@Ronald2001 het probleem is dat de docent die me pest de jaarlaag leider is dus maakt niet uit of ik naar een anderen klas ga want ik moet altijd met haar dealen.
@beginner ik zou aan die docent vragen waarom ze het heeft gezegd, en ik zou kijken of je misschien in een andere klas kan zodat het prettiger is.

Reageer