Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mijn broer pest mij en lacht mij steeds uit.

• 2 september 2012
  • 21 reacties
  • 3333 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Mijn broer lacht mij uit en pest mij al 6 jaar. Hij zegt dat ik kk irritant ben en dat ik mijn kk bek moet houden en hij zegt b!tch tegen mij en dat ik een kaaskop ben en dat ik lelijk ben en dat ik op een rat lijk. En vroeger toeb ik klein was ik zat in de ochtend te slapen en sloeg hij altijd op mijn voorhoofd en maakte hij mij wakker. In deze tijd doet hij het ook maar dan stormt hij mijn kamer binnen en dan schrik ik heel erg. En hij zei een keertje van:"geef me je telefoon b!tch. Ik gaf het en hij ging zo naar youtube en zag mijn geschiedenis naar wat voor muziek ik luister en dan zei hij:'waar the fuk luist er jij naar? Jij kijkt echt naar domme dingen. En vaak als ik aan het whatsappen ben dan kijkt hij gelijk naar mijn gesprek en dan lacht hij mij keihard uit. Of als ik tv aan het kijken ben dan lacht hij mij ook keihard uit en pest hij mij daarmee. En als ik aan het videochatten ben met mijn.vriendinnen dan gaat hij ook afluisteren en dan stormt hij mijn kamer binnen.en dan praat ik niet meer want hij gaat mij toch altijd voor schut zetten.voor mijn vriebdinnen en dan zegt hij:"wat praat je niet? Praat dan. En ik zeg steeds ga weg! Ga weg! En dan kwam mijn vader naar boven en dat was mijn redding. Toen riep ik mijn vader:" papaaa!! Mijn broer doet irritant! En dan haalt mijn vader mijn broer weg. Maar vaak komt mijn vader niet naar boven of mijn moeder en dan kan mijn broer me blijven irriteren. En als ik weg ga uit mijn kamsr om mijn vader of mijn moeder te roepen gaat hij gelijk mijn telefoon pakken en kijken naar wat voor muziek ik luister en gaat hij mij pesten en mij uitlachen. En vroeger toen ik klein was ik lag op grond want mijn broer sloeg me en hij ging me schoppen bij mijn buik en ik vond dat niet leuk maar dat deed hij als mijn moeder en me vader niet thuis waren. En vaak als ik op mijn bed lig, dan ligthij op mij( niet seksueel) maar dan is hij zo zwaar dat hij bijna mijn botten brak en ik geen adem had. Hij mishandelt me vaak wanneer mijn vader en mijn moeder niet thuis zijn. En als ik hey vertel aan mijn moeder of vader dan zeggen ze alleen iets van zoals:" Niet doen. Maar ze geven hem geenstraf en dan gaat hij maar door. Ik kan dit niet meer aan!!! Hrlp me alsjeblieft!!!

21 reacties

jullie mogen.best reageren.hoor.
das echt vervelend. Ik weet niet of dit gaat helpen maar negeer hem. Als hij je schopt, probeer dan geen au te zeggen. Dat vind hij dan alleen maar leuk.Als je hem negeert dan heb je een betere kans dat hij stopt. Wat ik zou doen is op school met je mentor praten als je die hebt. Die kan weer met je ouders praten en uitleggen hoe erg dit is. Je ouders zullen het dan beter begrijpen als een volwassene dit zegt.
Praat er met je ouders over, zij zullen je echt wel helpen.
Praat er ook met je broer over, misschien begrijpt hij je dan beter en houd hij er wel mee op.
Succes
xx
Heey.
Wat ^^ zegt praat er met je ouders over. 
En heb je geen slot op je kamer fzoiets?
of doe hetzelfde bij hem, voelt hij ook hoe het is.

xxx<3
ik probeerde ook met me broer erover te praten.. Maar hij zegt alleen maar lekker voor je. Ik probeerde er ook met mijn ouders ervorer te praten.. Maar zij zeggen er alleen iets van. Ze geven hem geen straf. Ik zeg steeds dat ik het niet leuk vind wat hij doet. Maar ze pakken hem niet goed aan. En dan blijft hij maar doorgaan.
P.S mijn broer is 18 en hij doet nogsteeds zo kinderachtig. En nee het lukt me niet om mijn kamer op slot te zetten.
heey.
Praat hier anders met iemand over. zoals je mentor of je opa en oma. of tante en oom. enz.
Gaat je broer nog niet uit huis?

xxx<3
nou nog niet nee. Hij studeert aan de universiteit en hij gaat pas over 5 of 6 jaar uit huis. Dat is wel jammer. Want dan had ik eindelijk wat rust en vrede.
oow.
En hoee oud ben jij dan?

xxx<3
Ik heb ook een grotere broer, van 5-11 jaar ook altijd gepest geweest en heeft me ook geschopt en geslagen enzo, maar na een tijdje wordt hij volwassen en stopt hij wel, maar als je het echt niet meer volhoudt, gewoon negeren of naar je vader en/of moeder.
Ik ben 13 jaar.
Hoi, 

Wat vervelend dat jou broertje zo tegen je doet. Ik weet niet hoe oud hij is, maar misschien is hij zelf wel heel onzeker. Praat met je ouders als hij er niet is, of als hij op bed ligt. Vertel ze dat je het niet leuk vind wat er allemaal gebeurd, en dat het je ook echt pijn doet. 

Groetjes,
Charming. 
@Charming hij is achttien.
Hee.
Je moet een keer naar je ouders gaan,
Het klinkt misschien eng, maar als je het niet doet blijven de pesterijen zo erg,
Maar een klein vraagje waarom geef je hem je telefoon?
Hij is toch van jou en je Broer Moet zich niet met je telefoon/social media bemoeien .
Is je broer uit een ander gezin?(Ik heb niet alles gelezen)

Hopelijk heb je hier wat aan 

Xxx Demi
Als ik mijn telefoon niet geef dan gaat hij mij slaan.( is al gebeurd )
En ik ben al zo vaak naar mijn ouders gegaan maar ze doen er niks aan. Ze geven hem geen straf. Ze zeggen alleenmaar niet doen enzo.
En nee hij komt niet uit een ander gezin. Hij is mijn echte broer.
oow das wel vervelend!
ehh kan je hier misschien met iemand anders over praten?

xxx<3
Op school over praten misschien? Met mentor/decaan/leraar/iemand anders???
Je zit in precies dezelfde situatie als ik... Ik weet ook niet wat ik moet doen. Misschien kun je hem negeren? (bij mij gaat hij me dan slaan, dus dat helpt me niet) Probeer anders een keer het op te nemen als hij je weer pest. Dreig het op facebook ofzoiets te zetten. Zeg dat hij moet stoppen of je zet het erop. (Dat is wel chantage ;s)

Groetjes
Ga naar je mentor toe. Die zal je echt helpen! Die gaat op zijn beurt een gesprek met je ouders. Je ouders gaan het serieus nemen en aanpakken!
eyy ik vind het erg rot voor je
maar raad pleeg je opa/oma of mentor
en vraag waarom hij je pest veel sterkte xxx
p.s. Wat is jou broer een kloot zak
Gaa naar de politie dit is geen. Pesten meer
Dit is kindermishandeling en dat is strafbaar
Waarschijnlijk krijgt hij een vlinke taakstraf

Sterkte xxx kyrtje
Praat er is met iemand anders mee. heb je een lieve oma? Praat met haar, ze zal het wel aan jou ouders vertellen en ze miss wel streng toespreken dat ze dit niet mogen toelaten! Probeer maar!

Reageer