Mentor neemt pesten niet serieus

  • 21 January 2023
  • 11 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi, ik word op school erg gepest. De kinderen uit mijn klas zeggen nare dingen tegen me en doen heel vervelend. ik loop op dit moment bij een psycholoog die mij helpt met het negeren. Laatst hebben ze hele nare dingen gezegd. Mijn psycholoog had tegen mij gezegd dat ik het bij mijn mentor aan moest kaarten. het was een gesprek van nog geen 3 minuten met mijn mentor. Mijn mentor vind dat ik erboven moet staan en me niet zo moet laten raken. ik vind dit zeer slecht advies, want zo laat mijn mentor het pesten eigenlijk toe. Ik heb nu het gevoel dat ik waardeloos ben en dat mijn mentor dat ook vind omdat ze me niet wilt helpen. Wat moet ik nu doen?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Andere docent?! 
off jaarleider van je jaat ?!     *jaar*

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

ik ben bang dat hun mij ook niet serieus gaan nemen :(

Reputatie 3
Badge +1

Hii @Anoniempje4956 ,

heb je dit al met je ouders besproken? Is het een optie dat je ouders op gesprek gaan met je mentor, of nieuwe school?

 

Groetjess 💕.

Reputatie 7
Badge +15

ik ben bang dat hun mij ook niet serieus gaan nemen :(

Ik zou het toch doen, écht… doe maar… 0f iemandanders…. ( desnoods ed lantine juffrouw ;) , maar vertel get iemand op school…. 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

Reputatie 7
Badge +15

Ps, ecn chatt met de kindettelefoon!!!!

 

 

www.kindertelefoon.nl.   
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +1

@anoniem0999 ik heb het met mijn moeder besproken. (vader is overleden). ik ga dinsdag weer naar mijn psycholoog. eerst even afwachten wat zij zegt. @Mij_niet_gezien ik ga het proberen tegen mijn geschiedenisdocent te zeggen. ze weet sinds kort dat ik het niet zo fijn heb ik mijn klas. ik weeet alleen niet zo goed wat zij er tegen kan doen...

Reputatie 3
Badge +1

Mijn psycholoog gaat een gesprek op school aan! ik hoop dat het helpt. 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

probeer misschien een vriendengroepje ofzo te starten die jou en andere mensen met hetzelfde probleem kan helpen?

Reputatie 3
Badge +1

op school heb ik geen vrienden, waar zou ik het dan moeten starten?

Reputatie 2
Badge

Ik zou als ik jou was, toch naar je teamleider/andere docent die je vertrouwt gaan. Misschien erbij zeggen dat die mentor het pesten niet serieus neemt.

Verder is pesten niet oké, de pesters hebben geen hersens en zijn vaak onzeker. Wat soms helpt is negeren. 

 

Jij kan dit!

Succes<3

Reputatie 3
Badge +1

thxxx

 

Reageer