Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mensen die gepest worden lees dit!!

• 16 september 2013
  • 41 reacties
  • 1391 Bekeken

Toon eerste bericht

41 reacties

Haha cool.
heb ik het goed haha
Ofc respect hebben voor je mede internetters (zolang ze maar geen biggots enzo zijn).
haha wat zijn biggots nou weer, ik voel me nu echt oud ofzo haha
Lol zijn van die mensen die demonstreren tegen het homohuwelijk enzo. Met de meest intelligente argumenten ooit 'Its Gods way'.
oohh haha sorry af en toe ben ik ben dommig, terwijl ik wel vwo doe haha maar ik snap hem 
Je bent niet dom. Je bent erg goed in het verdedigen van je stelling. En je doet VWO. 
haha thanks man jij bent ook goed in je argumenten tegen de stellingen haha
Bedankt mask. Hoe kwam jij eigenlijk op je username?
Ik ben heel goed ik een toneelstukje opvoeren, voel me al twee jaar echt *** rot. Maar iedereen denk dat alles goed en leuk gaat en ik ben het stoere gezellige grappige altijd vrolijke meisje dus ik dacht themask is wel toepasselijk haha en jij hoe kwam jij op je naam??
Ah sterkte. Ik schreef gewoon maar wat.
hahaha wat een heerlijk kind ben jij 
Hahaha lol Thx
ik verlaag me niet tot jouw niveau dus bij deze en ik ben ook niet de gene die een einde aan het pesten moet maken dat is niet mijn taak ik dacht ik alleen ik geef 
een optie en al denkt er maar 1 nou thanks voor de optie ben ik blij en dan kunnen mij al jouw lullige opmerkingen niet schelen want ik ben sterker en beter dan jou dus zoek het uit. Succes met je leven. XXX :)

Sorry hoor maar wat jij nou doet nijgt ook naar de kant van het pesten. 
Zorg eerst maar dat ja NORMAAL met mensen kan omgaan voordat je dit soort dingen gaat zeggen en zo'n soort topic gaat openen. 
Ik ga me niet tot het niveau van pesten verlagen maat doe eens normaal man. Sommige antwoorden zijn 
Juist op bouwende kritiek en daar moet je gwn tegen kunnen.

ps, ik ben het ermee eens dat dat programma niet gaat helpen. 
Heey allemaal ik weet dat het misschien een hele laffe oplossing is of dat sommige mensen het als aandacht vragen zien. 
Maar word je nou super erg gepest en vind je het leuk of goed om jouw verhaal met de rest van nederland te delen of weet 
ik veel er zijn best veel redenen om het wel of niet te doen. 
Maar Johny de mol maakt een nieuw programma over pesten en je kan je opgeven!
Zie voor meer info : rtl.nl/pesten

ga jij daar aan mee doen
heey leuk we hebben dezelfde voorletter haha nee ik word niet gepest, dus geen reden om eraan mee te doen

Reageer