Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Mensen die gepest worden lees dit!!

• 16 september 2013
  • 41 reacties
  • 1391 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey allemaal ik weet dat het misschien een hele laffe oplossing is of dat sommige mensen het als aandacht vragen zien. 
Maar word je nou super erg gepest en vind je het leuk of goed om jouw verhaal met de rest van nederland te delen of weet 
ik veel er zijn best veel redenen om het wel of niet te doen. 
Maar Johny de mol maakt een nieuw programma over pesten en je kan je opgeven!
Zie voor meer info : rtl.nl/pesten

41 reacties

Dan gaan mensen je juist pesten. WTF
Ik word wel gepest, maar ik denk dat meedoen aan een televisie programma niet gaat helpen. Plus, dan weet dus iedereen die dat programma ziet dat jij gepest wordt. Ik zou de meeste mensen aanraden om het eerst op andere manieren op te lossen... (of in elk geval te proberen) Geloof me ik heb ervaring, ik ben misschien niet op televisie geweest, maar ik wordt al jaren (al 10 jaar) gepest, en ik heb de meeste dingen wel een keer geprobeerd.
xxxNobody
eeh het was maar een voorstel hoor, ik probeer alleen maar mee te denken, dus wtf ga je wtf zeggen akels35 
Lief dat je het hebt gedeeld <3

Mensen die gepest worden hebben helaas weinig zelfvertrouwen, dat maakt het nog moeilijker om aan zoon programma mee te doen..

xx
Sorry ,Nobooty
Je weet dat dat programma dus echt niet helpt. Dat Jonny de Mol er in zit wil niets zeggen. Buiten de camera's gaat het pesten gewoon door. Daar ooit wel eens aan gedacht?
weet je als je negatieve *** reactie ga plaatsen ga de *** niet op dit forum zitten yaknowthename 
Nu plaats je zelf een 'negatieve' reactie. Als je mij de les wilt lezen over wat ik wel en niet mag zorg dan in eerst instantie dat je je aan je eigen regels houd.
Je maakt ook geen einde aan het pesten als je op iedereen loopt te vloeken die je tegenspreekt.
ik verlaag me niet tot jouw niveau dus bij deze en ik ben ook niet de gene die een einde aan het pesten moet maken dat is niet mijn taak ik dacht ik alleen ik geef 
een optie en al denkt er maar 1 nou thanks voor de optie ben ik blij en dan kunnen mij al jouw lullige opmerkingen niet schelen want ik ben sterker en beter dan jou dus zoek het uit. Succes met je leven. XXX :)
'ik verlaag me niet tot jouw niveau dus bij deze en ik ben ook niet de gene die een einde aan het pesten moet maken dat is niet mijn taak ik dacht ik alleen ik geef een optie'

Ik had enkeld een paar argumenten en je begint gelijk met vloeken.Dat noem ik geen hoog niveau. Als je er niet z'on schreeuwerige arrogante titel had neergezet had ik niet gereageerd.
dat is jouw probleem
Ik heb geen probleem. Jij hebt een superioriteitscomplex en extreem slechte grammatica. Ik heb niks.
ja ben super dyslectisch heb je er wat tegen, geen idee wat een superioriteitscomplex is maar boeit me eigenlijk ook niks 
Ik heb geen succes met mijn leven had je er wat op tegen? Zo kan ik ook uren doorgaan.
nee jij kan lekker spellen haha sucses?? haha 
maar serieus waar slaat dat nou weer op wat wil je bereiken wat wil je doe wat wil je dat zeg ??
vertel het alsjeblieft
Nou als je domme neerbuigende reacties gaat geven geef ik jou neerbuigende reacties die nog iets denkwerk bevatten. Wat ik er mee wil bereiken? Oh niks ik vindt dit gewoon leuk.
haha prachtig 
gewoon lekker fokken op een forum okee prima
Ja toch waarom kom je anders op het internet.
jongen of een meisje??
zoiezo jongen
Hoe wist je dat?
je praat en doet typisch als een jongen  (en heb een goede mensenkennis) en  ik kan het altijd beter vinden met jongen en ik mag jou wel haha
nog een gokje je ben 14 jaar???

Reageer