"meme" van mij over dat ik homo ben naar mij gestuurd

  • 16 May 2019
  • 3 reacties
  • 296 Bekeken

Badge
Hoi, er is op school een jongen en hij zegt dat hij 'homofoob' is ofz, ik zit in de 2e, maar hij gaat wel eens naar de 1e of 3e klassers toe om te zeggen dat ik gay ben (ik weet niet waarom), zelf heb ik wel eens een meisje gekust, en ik voel me ook hetero. Er komen dus ook wel eens mensen naar me toe die vragen of ik homo ben.
Hij had een keer een normale meme gestuurd in de klassenapp. Ik had een meme gemaakt zovan 'de persoon die denkt dat hij grappig is' en toen had ik zijn hoofd erop geplakt. Deze had ik meteen verwijderd, maar een vriend van hem had dat gezien.
Die persoon had mij een meme gestuurd van een foto van mij en daaronder stond 'deze dude denkt dat hij hetero is'. Ik heb deze "meme" gestuurd naar een vriendengroep, en ik had gevraagd wat er aan de hand was. Ik wil ook niet zelf naar de mentor gaan want dan krijg ik weer gezeik dat ik een snitcher ben. Dus ik besloot om die "meme" van mij in de groepsapp te plaatsen en te zeggen: Ee als je denkt dat je grappig bent flikker dan gwn op met je voorhoofd (de persoon heeft een groot voorhoofd). Toen gingik daarna meteen de groepsapp verlaten. Een vriendin van mij heeft screenshots naar me gestuurd en er was een hele ruzie in de klassenapp gekomen dat het gewoon 'vrijheid van meningsuiting' was. Gelukkig hebben mn vriend(inn)en me geholpen en viel het wel mee wat voor gemene dingen er over mij in de groepsapp was verteld (er kwam wel eens eerder voor dat ik kkr gay was ofz)
Natuurlijk weet ik dat ik ook fouten heb gemaakt, maar ik denk dat mn vrienden naar de mentor gaan, en dat ik dat niet zelf gaan doen. Ik heb er ook wel vrede mee als we het gewoon zo zouden houden, want nu weet ik wel wie ongeveer aan mn kant staan en wie niet, en ik ben echt heel blij dat er mensen zijn die het voor me opnamen.

Heel erg bedankt dat je deze bijbeltekst hebt gelezen en ik hoop dat er misschien iemand me kan helpen

3 reacties

Hoi

Rond enkele memes ontstond een discussie, waarna je gepest wordt. Wat vervelend dat er in jouw omgeving gescholden wordt met 'homo'. Ik kan me voorstellen dat je je zelfbeheersing verloor in de groepsapp.

Iemand een mep verkopen om hem af te schrikken, heeft vaak negatieve gevolgen. In de ogen van degene die je een mep verkoopt zal je altijd degene blijven die hem een rake klap gaf, waardoor de spanning moeizamer zal gaan liggen. Als je vrienden naar een leraar stappen, word jij minder snel aangezien als 'snitcher', en kan het conflict op een vreedzame wijze worden opgelost.

Als je een kwetsende meme ziet langskomen, kan je die rapporteren. Ook zou je vrienden kunnen vragen om op een respectvolle manier voor je op te komen. Verder is het wijs om de memes te negeren.

Zelf geen memes met de pester als onderwerp plaatsen, lijkt me verstandig. Als de pester niet meer uitgedaagd wordt en de door hem opgeΓ«iste aandacht niet verkrijgt, is de kans groot dat hij langzamerhand op zoek zal gaan naar een andere manier van entertainment.

Groetjes
Kenshin
Badge
hoi

ik ben ook heel lang gepest. Ik liet het ook over me heen gaan enzo, ik had ook altijd dat gezeik maar ik heb nu zoiets van als je niet ophoudt dan zorg ik er wel voor.

Ik heb begin dit jaar voor het eerst gemept en het werkte gelijk. Die kerel die was blijven zitten en zit nu in de 1e. Hij was facking irritant en toen ging ie aan mij zitten en ik zij dat hij daar mee moest stoppen en dat deed ie niet en toen zij ik: nog 1x en ik geef je een ram. En toen sloeg ik hem vol op zn bek. De teamleider ging Mn vader bellen en Mn vader zij: goed gedaan.πŸ˜‚πŸ˜‚ ik moest een sorrybrief schrijven en toen was het klaar.

Misschien niet de beste oplossing maar wel de oplossing die voor mij het beste werkte.

Suc6
gr anoniempje


Oh hahhaha dankjewel πŸ˜‚. Ik had dit al met m'n vader besproken en hij zei dat ik hem ook gwn op zn bek moet slaan als hij weer irritant doet, dankjewel!
hoi

ik ben ook heel lang gepest. Ik liet het ook over me heen gaan enzo, ik had ook altijd dat gezeik maar ik heb nu zoiets van als je niet ophoudt dan zorg ik er wel voor.

Ik heb begin dit jaar voor het eerst gemept en het werkte gelijk. Die kerel die was blijven zitten en zit nu in de 1e. Hij was facking irritant en toen ging ie aan mij zitten en ik zij dat hij daar mee moest stoppen en dat deed ie niet en toen zij ik: nog 1x en ik geef je een ram. En toen sloeg ik hem vol op zn bek. De teamleider ging Mn vader bellen en Mn vader zij: goed gedaan.πŸ˜‚πŸ˜‚ ik moest een sorrybrief schrijven en toen was het klaar.

Misschien niet de beste oplossing maar wel de oplossing die bij mij het beste werkte.

Suc6
gr anoniempje

- De tekst is aangepast, is in strijd met de forumregels -

Reageer