Medewerkers

  • 22 May 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ging de kindertelefoon chatten maar ze waren niet heel erg lief, kunnen jullie er daar iets aan doen want ik voelde me een beetje aangesproken mischien zijn ze homophobish en dat kan echt niet bij de kindertelefoon. 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Helaas zelf ook meegemaakt. Ik was aan het praten hoe mijn broertje telkens mijn babypop van vroeger tegen de muur gooide en met poep gooide. Mijn ouders waren niet thuis en ik had advies nodig. Het waren de laatste 6 minuten van hun werktijd maar dan moet je nog steeds je best doen. Graag volgende keer beter kindertelefoon. Want mijn moeder kwam binnen en gooide een pan naar mij en wilde bijna dat ik de poep oplikte :cry:

Helaas zelf ook meegemaakt. Ik was aan het praten hoe mijn broertje telkens mijn babypop van vroeger tegen de muur gooide en met poep gooide. Mijn ouders waren niet thuis en ik had advies nodig. Het waren de laatste 6 minuten van hun werktijd maar dan moet je nog steeds je best doen. Graag volgende keer beter kindertelefoon. Want mijn moeder kwam binnen en gooide een pan naar mij en wilde bijna dat ik de poep oplikte :cry:

O jee wat vervelend

Badge +1

Hoi @Itwasophy  en @Robin44 ,

 

Wat ontzettend vervelend dat jullie geen goede ervaring hebben gehad in het contact met de Kindertelefoon! Je kunt bij de Kindertelefoon over ALLES praten  en het is heel spijtig dat jullie niet dat gevoel hebben gekregen. Hopelijk krijgen jullie wel dat gevoel de volgende keer dat jullie contact opnemen.

 

Groetjes,

Jeanine

 

De Kindertelefoon

Reageer