Vraag

make-up

  • 7 June 2022
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoi,

ik ben 12 en draag make-up ook naar school maar elke keer als ik dit doe zegt een jongen uit mijn klas dat ik een heks ben misschien is het soms ook een beetje uitgelopen en lijkt het daardoor donkerder, wat kan ik het beste doen?

ps: deze make-up draag ik: oogschaduw, mascara, oogpotlood, een klein beetje blush en nauwelijks opvallende lippenstift 

reactie aangepast - in strijd met forumregel 6


7 reacties

Heyy!!

laat je je niet aantrekken van wat mensen zeggen. Jij bent wie je bent en je hoeft je niet aan te passen voor een ander.

Dat is even wat ik wou zeggen, want ik vind dat wel belangrijk.

 

liefss🦋

Reputatie 3
Badge +1

Hey, wat boeit het dat die jongen dat zegt! het is toch niet zijn lichaam en als hij vind dat jij op een heks lijkt dan heeft hij 1. een bril nodig en 2. dat kan niet want dat ben je niet en je bent mooi zoals je bent! :)

Jij je comfortabel voelt met make up op moet je dat gewoon zo laten! 

het kan ook nog gwn zijn dat hij verliefd is ofz 😃 want meisjes plagen is kusjes vragen ;) maar ff, laat dat kind gewoon hij moet zich lekker met z'n eigen leven bemoeien ! :)

succes nog! 

Reputatie 3
Badge +3

Heyy lieverdd!! 

Wees gwn wie jij wilt zijn en daar kan niemand wat van zeggen. Ik vind het juist dapper van je dat je make up draagt op je 12e want heel veel meisjes willen dat maar durven dat niet eens. Ik vind het echt super cool ik doe soms een piep klein beetje mascara naar school omdat ik gwn niet meer durf enzo want bij ons in de klas is hc zijn een groot ding enzo dus ik vind het alleen maar dapper van je en je bent hierdoor niet hc als je dat denkt jij straalt gwn uit wie jij bent en je bent vast prachtig!! 

 

Liefss van mij (ben ook 12 btw) 

Reputatie 3
Badge +2

Die jongen heeft nul verstand van cosmetica, dus grote kans dat ie het mis heeft ;)

Reputatie 2
Badge

Heyy lieverdd!! 

Wees gwn wie jij wilt zijn en daar kan niemand wat van zeggen. Ik vind het juist dapper van je dat je make up draagt op je 12e want heel veel meisjes willen dat maar durven dat niet eens. Ik vind het echt super cool ik doe soms een piep klein beetje mascara naar school omdat ik gwn niet meer durf enzo want bij ons in de klas is hc zijn een groot ding enzo dus ik vind het alleen maar dapper van je en je bent hierdoor niet hc als je dat denkt jij straalt gwn uit wie jij bent en je bent vast prachtig!! 

 

Liefss van mij (ben ook 12 btw) 

hey, super erg bedankt!

Badge

Heyyy👋🏻👋🏻 wat maakt het uit dat je make-up draagt jij mag dat bepalen, niet hij en wat @S_is_anoniem  ook   zegt het is heel stoer van je!! Sommigen durven het geneens op te doen (ik ook niet) en sws jongens snappen die dingen ook niet dat zijn gwn meidendingen😉  en je bent mooi zoals je bent 

Badge

hoi,

ik ben 12 en draag make-up ook naar school maar elke keer als ik dit doe zegt een jongen uit mijn klas dat ik een heks ben misschien is het soms ook een beetje uitgelopen en lijkt het daardoor donkerder, wat kan ik het beste doen?

ps: deze make-up draag ik: oogschaduw, mascara, oogpotlood, een klein beetje blush en nauwelijks opvallende lippenstift 

reactie aangepast - in strijd met forumregel 6

Hey ik ben een jongen en ik wil al heel lang een make over krijgen. Ik wil dit al zolang maar wel van een meisje en wil ook in een outje🥺😭 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (7 Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.)

Reageer