kledingstijl veranderd

  • 25 July 2020
  • 9 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een beetje mijn kledingstijl aan het veranderen.

Ik heb dus nu broeken met gaten en 1 broek heeft aan de onderkant beetje kapotte pijpen.

Maar ik had gewoon normale kledingstijl: Broek met hoodie. 

Ik heb dus ook een spijkerjas wat ik al heel lang wou.

Maar ik ben op de 1 of andere manier bang om door mensen gay/homo genoemd te worden. (Wat ik niet ben dus)

Het is natuurlijk niet dat ik iets tegen homo's heb maar ik voel me er niet fijn bij als ik het word genoemd. 

Ik wil het gewoon voor mezelf veranderen die kledingstijl omdat ik me er zelf denk ik beter bij ga voelen, maar toch wel bang om te veranderen.

Wat kan ik het beste doen?


9 reacties

Een broek met gaten en gerafelde pijpen, hoodie en spijkerjasje klinkt helemaal niet zo gek hoor. Ik zou niet weten waarom anderen dan zouden denken dat je gay bent.

Spijkerbroek met gaten, hoodie, spijkerjasje

Hier voorbeeldje. Kan prima joh, helemaal niet gek ofzo. Kan me niet voorstellen dat anderen je homo zullen noemen.

 

Groetjess

Een verandering van kledingstijl kan idd even wennen zijn voor hen. Maar deze combi is helemaal niet gek ofzo, dat zie ik echt wel vaker. (Echte) vrienden zullen hier echt niet lullig over gaan doen ofzo.

And if they do, boeie want jij vindt het wel leuk.

 

Groetjess

heyy

 

ik had hetzelfde probleem, ik heb vandaag voor de eerste keer mij zo beter beginnen te kleden en ik kreeg vooral van meisjes complimenten van ja je bent goed gekleed. sinds wanneer heb je zo een kleding steil. Maar de jongens van mn school praten achter iedereen z’n rug dus ik meningen zijn verschillend. Ik zou het wel aanraden :)

Heyy

Als mensen zeggen dat je homoseksueel bent omwille van een jeansjas is dat echt vreemd. Ik ken veel jongens die jeansjasjes dragen en gwn hetero zijn. 

Als mensen je gay noemen moet je je er niks van aantrekken. Mensen doet het bij mij ook. In het begin is het heel vervelend maar op een duur boeit het je minder en minder, tot het je hlml niks meer boeit. Jij moet het dragen, anderen niet, dus lekker boeie wat ze ervan vinden! Je moet gwn doen wat jij leuk vindt. Als jij vindt dat een jeansjas je goed staat moet je die gwn dragen!

groetjs

Bedankt!

Sorry voor die korte reactie, mn ma kwam xD

Maar dus wel ebdankt voor die reacties, en idd er is niks gay's aan, alleen ben ik bang dat mijn vrienden me opeens raar vinden met die kledingstijl. 

Hey anoniemegast43

 

Degenen die het woord ‘gay’ overmatig gebruiken en vrijwel alles ‘gay’ vinden, vinden ook altijd wel een manier om het te zeggen. Noemen ze je gay omdat je je kledingstijl aanpast, hoef je je hier dan in mijn ogen ook niets van aan te trekken. Heel verstandig gedraag je je in ieder geval niet wanneer je alles gay noemt, en van die onverstandig gedragende mensen hoef je de mening dan ook niet altijd serieus te nemen. 

 

Je kledingstijl lijkt me wel cool. Draag in ieder geval waar je je goed in voelt :slight_smile:  Volgens mij zie jij er gewoon knap en stoer uit in je kleding. 

 

Gr. Kenshin

Bedankt @Kenshin :D

En ja, mijn vrienden noemen veel dingen gay xD

Tjah, als je vrienden random dingen al gay gaan noemen, denk ik niet dat ze er op zich veel mee bedoelen. Misschien vinden ze het wel gewoon stoer of “leuk” om zaken gay te noemen, ook al vind ik dat vrij stom. Maar ja, laat je er niet door tegenhouden, zou ik zeggen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer