Vraag

kan hier niet door slapen

  • 9 March 2023
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hey het is al best wel laad maar ik kan niet slapen en dat komt door een paar zinnen door mijn hoofd gaan ze gaan er maar niet uit ik zou je vertellen hoe het zit ( ik ben nu ziek het is een hele tijd geleden gebeurd maar ik kan niet stoppen met eraan denken )

vanaf dag 1 in de brugklas deed  ze gemeen ik heb het over een meisje uit de klas. ze deet er alles aan om niet naast mij te hoeven vietsen maakte k*t opmerkingen over anderen en dee super gemeen (lees mijn topic word ik gebruikt) ik na een tijd was ik er klaar mee ik ging naar haar toe en vroeg wat ze tegen me had ze haalde haar schouders op en begon te laggen een mijsje waarmee ik bevriend was (die vroeger door dat gemene mens werd gepest maar nu zijn ze opeens bestie ofzo idk) zij dat ze miss niks tegen me had ze had egt haat het was iedergeval niet lief  in haar stem ik rende huilend weg op de ene of andere manier in dat kind achter mijn grootste angst gekomen (ff als je het nog niet wist ik heb geen echte vrienden op die school en me grootste angst is dat de aardige mensen me eigenlijk haten) wat ze toen tegen me zij blijft door mijn hoofd spoken namelijk: jij hebt geen frienden ze doen alemaal als of ze haten je ik zou je vriend kunnen zijn maar ja dat wil je niet.

ik was zo verdrietig en ik moet er nu weer aan denken wat moet ik doen 

ps heb miss dyslectie darom veel spelling fouten 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

thxx

 

Probeer er met iemand over te praten zoals ouders of een broer of zus ofzo, je kunt ook met mensen appen van relegs via WhatsApp en die kunnen ook met je praten, het nummer staat op hun website doe relegs.nl volgensmij

Badge

Probeer er inderdaad met iemand over te praten, ik weet hoe het voelt als iemand tegen je zegt dat je vrienden nep doen of niet je  echte vrienden zijn. En weet niet iedereen is zo als zij als zij inderdaad zelf nep doet bedenkt het niet dat jou vrienden dat ook doen. ook moet je weet dat je je zelf moet blijven en nooit moet veranderen voor iemand anders vinden ze je niet leuk of willen ze niet met je om gaan hun verlies je bent mooi op je eigen manier. 

Reputatie 1
Badge +1

Probeer er anders met mensen over te praten bijvoorbeeld je ouders of een docent. Zelf ga je er namelijk waarschijnlijk niet uitkomen. Ik hoop voor je dat het snel goed komt.

 

Groetjes mij

Reputatie 5
Badge +3

het bericht is een beetje moeilijk geschreven sorry ik zou heel blij zijn als je alsnoch de moeite neemt om het te lezen ik ben heel blij dat ik hier anoniem alles kan vertellen

 

Reageer