Beantwoord

Jongens Nagellak

  • 13 December 2019
  • 18 reacties
  • 438 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik heb vandaag op school een homo/bi/pan enz dag gehad waarbij je kon zeggen dat je dat bent. Ik ben bi alleen mijn ouders weten dat niet alleen 1 vriend. Op die dag waren er 2 meiden die lesbisch waren en een relatie hadden en die kwamen daarmee uit de kast, ik wou zeggen dat ik bi ben maar durfde dat niet. Op die dag kon je gratis nagellak krijgen. Nou heb ik dat gedaan en voel ik me er heel erg fijn bij. Mijn ouders weten niet dat ik hi ben en weten niet dat ik nagellak fijn vindt. Nu zeggen ze dat ik daarmee zou worden gepest in de klas, mijn klas zou dat sws niet doen maar ja. Nu durf ik niet meer nagellak te dragen.

 

Wat vinden jullie ervan als een jongen nagellak draagt en zouden jullie hem dan pesten. En zijn er iets van dingen dat ik het wel zou durfen, ik weet gwn ff niet wat ik moet doen.

 

-JustAGuy Signing off.

 

Ps. Ik ben nog wel lang online

icon

Beste antwoord door Anonymous 7 February 2020, 00:34

Bekijk origineel

18 reacties

Update: Mn ouders pesten me er nu mee en noemen me een rot homo

 

 

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Hallo JustAGuy :)

Ik zou diegene niet pesten omdat iedereen zichzelf mag zijn. Het is echter niet normaal dat je ouders je ermee pesten aangezien die juist degene zijn die je moeten steunen in deze situatie want het is vrij moeilijk en dan kun je het niet gebruiken dat ze rothomo tegen je zeggen. Zijn ze altijd zo homofobisch? Het is niet normaal in iedergeval.

-Dr8gon99

Hallo JustAGuy :)

Ik zou diegene niet pesten omdat iedereen zichzelf mag zijn. Het is echter niet normaal dat je ouders je ermee pesten aangezien die juist degene zijn die je moeten steunen in deze situatie want het is vrij moeilijk en dan kun je het niet gebruiken dat ze rothomo tegen je zeggen. Zijn ze altijd zo homofobisch? Het is niet normaal in iedergeval.

-Dr8gon99

Ze zijn niet homofobisch, maar het is raar dat ze dit doen. 

Hoi 

Wat goed dat jiu school zo'n dag heeft.

Ik vind het juist tof als een jongen nagellak op heeft! 

Dat je ouders er zo op reageren is erg vervelend. Misschien weten ze niet zo goed wat ze er mee aanmoeten en reageren ze anders als je zegt dat je bi bent.

Je moet het vertellen als je er klaar voor bent, en als je er klaar voor bent moet je het niet te lang uitstellen want dan wordt het alleen maar enger, en je moet het toch een keer vertellen. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Liefs Lexy❤

Wauw heel erg bedankt

Hoi 

Wat goed dat jiu school zo'n dag heeft.

Ik vind het juist tof als een jongen nagellak op heeft! 

Dat je ouders er zo op reageren is erg vervelend. Misschien weten ze niet zo goed wat ze er mee aanmoeten en reageren ze anders als je zegt dat je bi bent.

Je moet het vertellen als je er klaar voor bent, en als je er klaar voor bent moet je het niet te lang uitstellen want dan wordt het alleen maar enger, en je moet het toch een keer vertellen. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

Liefs Lexy❤

Dit heeft me erg geholpen ❤

Ik stal ook nog een foto van mn nagels sturen. Ik vind degene die ik heb omcirkeld het mooist als ik hem kan sturen. 💅

Reputatie 2
Badge +3

Hoi!

 

Het is niet toegestaan foto's te plaatsen waarbij een persoon (gedeeltelijk) in beeld is, dit kun je teruglezen in regel: 20. Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan

 

Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon

Hoi!

 

Het is niet toegestaan foto's te plaatsen waarbij een persoon (gedeeltelijk) in beeld is, dit kun je teruglezen in regel: 20. Gebruik van afbeeldingen waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan

 

Groetjes,

 

Hester van De Kindertelefoon

Oh, nou de kleuren waren: Duim lichtblauw, wijsvinger donkerpaars, middelvinger lichtblauw, ringvinger donkerpaars, pink lichtblauw

Ik heb het er ook 30min geleden er van af MOETEN halen 😥😭

Hallo JustAGuy :)

Misschien weten ze er idd niet wat ze er mee aanmoeten  maar volgens mij ben je bi en niet homoseksueel zoals je ouders beweren. Ik zou het tegen je ouders vertellen dat je het niet fijn vindt en dat je je gediscrimineerd voelt door hun mening over jou en je bi-seksualiteit. 

-Dr8gon99

Ik zal het proberen

hey 

 

het is niet oké dat je ouders je zo noemen. 

misschien moet je zeggen dat je het niet fijn vind dat ze dat zeggen en dat het pijn doet.  

 

en ik heb niet echt een mening dat iemand nagellak draagt. als iemand er gelukkig van woord moet je dat zeker doen.  

 

groetjes blue

Hallo JustAGuy :)

Hoe is het afgelopen met dat je het tegen je ouders hebt verteld? Is het goed gekomen of maken ze nog steeds die rotopmerkingen?

-Dr8gon99

Het ging iets anders, ik had het er over dat ze mij hadden gekwetst en dat ze dat niet meer moesten doen. Toen wou ik zeggen dat ik bi ben alleen toen zeiden ze:' Gelukkig ben je eigenlijk niet homo.'

Dus het was half wel goed en half niet goed afgelopen

Hallo JustAGuy :)

Waarom vinden hun homoseksualiteit eigenlijk zo erg? Er is NIKS mis met homo's, homo's zijn ook gewoon mensen net zoals hun.

-Dr8gon99

Ik sluit deze topic

hey 

Ik zou met je ouders gaan praten en vragen wat ze zo erg vinden aan homoseksualiteit misschien denken ze wel dat homo's allemaal heel gemeen zijn of irritant. Als jij het dan vertelt gaat hun steriotype weg. Sorry dat ik nog reageer maar ik wil je graag helpen. En trouwens blauw en paars is echt een goeie combi voor je nagels.

Gr MM

Badge

hey justAGuy,

Als jij je hier fijn bij voelt zou ik zeker gewoon nagellak dragen! Ik vind het persoonlijk helemaal niet uitmaken. Je moet je niet tegen laten houden door je ouders. Ik zou je er in ieder geval absoluut niet me pesten. (ik pest zoiezo niet)

 

Je kan natuurlijk gewoon tegen je ouders zeggen dat je bi bent. Ze zijn je ouders en zullen je (hoop ik) wel bij steunen. Je kan ook een keer vragen wat ze vinden van mensen die bi zijn. Als ze het niet erg vinden kan je dan later uit de kast komen. Maar je moet absoluut geen haast voelen en het vooral doen wanneer jij er klaar voor bent! 

 

ik hoop dat je hier wat aan hebt! groetjes anoniempi.

Reageer