is dit pesten ?

  • 11 May 2022
  • 6 reacties
  • 203 Bekeken

Badge

Hoi ik zit dus in havo/vwo 1. En ik denk dat ik gepest wordt. Ik heb namelijk paars haar en ik draag m'n kleding niet  zoals de andere kinderen uit m'n klas. Tijdens de pauze hoorde ik iemand zeggen :" d'r haar lijkt op een uitgeknepen tampon " mensen zeggen omdat ik pansexueel ben  dat ik raar ben en  schelden ze mij ook uit. Ik heb hier al met een docent die ik vertrouw over gepraat en die zei dat ze dit ging zeggen tegen mijn mentor.. nog steeds niks mee gedaan btw  ( door m'n mentor tenminste) ik voel me eig ook niet echt op m'n plek in de klas. Laast heb ik nog van iemand gehoord dat ik mezelf moet vermoorden omdat ze me kut vond.  Ik durf niks tegen m'n ouders te zeggen of tegen m'n mentor ( want die doet er toch niks aan ) wat moet ik doen?


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik vind paars haar juist heel cool. Ik vind heel knap van je dat je gewoon jezelf bent.  Je bent niet raar. Als ze je niet accepteren is het hun probleem. Hun zijn gewoon niet waard. Ik zeg : Wees lekker jezelf en Negeer de mensen die je niet accepteren. 

 

Crazygirl_ 

Badge

ik zou juist met iemand praten die je echt vetrouwd bijvoorbeeld een tante ofzo .

dat moet je echt doen dat lucht echt wel op denk ik. ik hoop voor je dat ze snel stoppen met pesten

 

lollydol23🐱

Reputatie 2
Badge

Hoi @Anoniem736 

Ik zou nog eens naar de leraar die je vertrouwd. Misschien heeft deze het  nog helemaal niet aan je mentor doorgegeven wie weet. Als 2de optie zou je ook nog (als je dit op school hebt) naar een vertrouwens leerling/leraar gaan. Of de teamleider of in ieder geval iemand op school waar je je fijn bij voelt. Je paarse haar vind ik super tof en blijf vooral lekker jezelf. You got this! Ik hoop echt dat dit helpt want dit moet zo snel mogelijk stoppen!!

Kattenmens

Badge

Hoii dat is pesten mensen zeggen wat over je wat jij niet fijn vind. Wat @Crazygirl_  ook zegt ik vind paars haar juist cool nou ik vind dat ook praat er ook mer iemand over en negeer ze ook vooral

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Als je door je klasgenoten gediscrimineerd wordt door je seksualiteit kan je er idd vanuit gaan dat dit onder pestgedrag valt. Dat kunnen ze ontkennen, maar het is een logische confrontatie als je dit pesten noemt.

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het tegen je ouders zeggen dat hebben ook gedaan toen ik gepest werd zij gaan er echt wel iets mee doen, dit is zeker pesten

je moet je niks aantrekken van die opmerkingen

die pesters zijn niks waard

Reageer