Is dit pesten?

• 27 May 2015
  • 9 reacties
  • 316 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey ik had een vraagje
een klasgenoot van mij is gister uit de kast gekomen. Ik heb daar geen problemen mee. Alleen toen een meisje dit hoorde begon ze te huilen. Ik begon toen te lachen. Is dit pesten?

pece hipstabram 

9 reacties

Heei hipstabram,

Begon jij te lachen om de jongen die uit de kast is gekomen,of om het meisje dat moest huilen?

Als je moest lachen om het meisje dat moest huilen, kan zij dat erntueel zien alsof je haar uitlacht en dan kan xe eventueel denken dat je haar pest. Je zou om verwarring te kunnen voorkomen even met haar gaan prate en zeggen dat het niet de bedoeling was

Xxx
hey, ik denk niet dat je het met pesten kunt bestempelen maar echt aardig is t niet 
Ik weet alleen dit verhaal van je dus dit is geen pesten. Als dit meisje een gevoelige is en ze huilt vaker en je lacht er dan telkens om vind ik het wel pesten. Maar dat weet ik natuurlijk niet. Misschien kun je er nog sorry voor zeggen? Succes! 
Ik vind dit niet pesten. Soms moet je lachen om iets terwijl je daar Hellemaal niet om wilt lachen. Als ik jou was zou ik mijn exuses aan haar aan bieden en proberen je lach in te houden als zoiets weer gebeurt.
Hoi,

je weet neit egt hoe het voor haar aanvoelt, sommige mensen voelen dit geleik al als pesten.
ik zelf vint het geen pesten, maar als je er erg mee zit kun je meschien tegen dat meisje zeggen dat je het neit zo bedoelde.
succes
Ik vind het niet echt pesten. Pesten gebeurd regelmatig en is gemeen. Dit doe je maar 1x. Het is dus geen pesten maar meer 1 onaardige actie! Doe maar gewoon niet meer
xx hartjefoood
Reputatie 2
Badge +17
Zij kan het interpreteren als pesten, maar ik denk het niet. Je moet alleen even om haar lachen, dat maakt niks uit toch? Als je haar vaker uitlacht, of vervelende opmerking naar hoe toe maakt, dan zal ik wel even erop gaan letten dat zij zich niet echt gepest gaat voelen. Want dat wil je natuurlijk niet.
nee normaal lach ik ook terwijl ik dat niet wil 
Het is niet echt pesten, maar het lijkt me ook niet echt aardig voor haar.

Reageer