Vraag

Is dit een pest actie of plagen?

  • 16 February 2023
  • 8 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hi, Dinsdag 16-2-23  had ik gym. we gingen turnen. Wij hebben op school ook olympische trampolines die erg hoog kunnen springen:). Toen ik net een salto had gedaan en niet helemaal in everwicht was en nog steeds hoog sprong, sprong er een jongen op de trampoline( deze jongen pest me regelmatig). Hij lanceerde me eraf… ik belande keihard op een soort tafel die aan de trampoline stond. hierbij klapte mijn pols naar achter en belande ik ook nog eens op die pols. Die jongen kwam toen naar mij toe en zij; “ga je dood? ik hoop het! ik zou het echt niet erg vinden.” Nu twee dagen later doet mijn pols nog erg veel pijn en zit er een zwachtel om voor bescherming. Ben nog niet naar de dokter geweest. Ik heb dit gemeld in een bericht naar mijn coach, wat wel gelezen is, maar niet geantwoord… Wat moet ik doen? is het pesten of plagen?


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Sws pesten, plagen is leuk bedoeld en pesten is gemeen zijn. Als hij je pijn heeft gedaan is dat niet plagen vind ik zelf, en al helemaal niet als hij het niet erg vind als je dood gaat.

Over het berichtje van je coach zal ik of personelijk irl tegen hem vragen of ik zou opnieuw een berichtje sturen.

Ik zou dit ook melden aan de school dat jouw school er iets aan kan doen, bijv. aan je mentor.

Ik hoop dat ik je kon helpen en beterschap voor je pols, groetjes sinasappelbroodje

Reputatie 7
Badge +17

Dat heeft niks met plagen te maken idd. Die opmerking van hem kan ook echt niet. Zeker melden bij je coach en mentor.

Als je pols pijn blijft doen zou ik wel ff naar de huisarts gaan als ik jou was.

Reputatie 3
Badge +1

ik heb het gemeld bij mijn coach en mentor, beide met het verzoek om  een gesprek te houden. Mijn coach( woensdag gemeld) heeft niet gereageerd, mijn mentor zegt dat ik het op moet pakken met mijn coach…. met mijn coach moet ik gaan kijken hoe ik deze situatie beter handel. Dat betekent dat ik iets anders moet gaan doen  i.p.v dat de pesters aangesproken erop worden. Ik ben nu heel erg bang voor diegene die het gedaan heeft… ook voel ik me erg in de steek gelaten en alleen 😭 ik weet nu niet meer wat ik moet doen

Reputatie 6
Badge +3

Oh, jammer dat je coach nog steeds niet reageert. Kan de mentor zelf die jongen er op aanspreken, of zit hij niet bij jouw in dezelfde klas? Kan je dit mischien aan meer mensen melden, zoals de directeur of mischien iemand anders. Als je je echt verddrietig voelt, praat er dan met je vrienden er over.

Ik hoop dat ik je kon helpen, en sterkte.

Groetjes Sinasappelbroodje

Reputatie 3
Badge +1

Mijn vrienden hebben me in de steek gelaten, ook heb ik het gevoel dat mijn mentor geen zin heeft in mij. ik heb vandaag een gesprek aangevraagd, maar ze heeft nee gezegd en vind dat ik het bij mijn coach moet neerleggen over hoe ik beter met dit soort dingen omga. TERWIJL IK NIET DEGENE BEN DIE IETS VERKEERD DOE! nu voelt het alsof ik alles moet doen….

Reputatie 6
Badge +3

Het spijt me dat ik je niet kon helpen, sterkte nog.

Reputatie 3
Badge +1

ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest omdat mijn pols erg pijn doet… hij is gelukkig neit gebroken. Ook heeft een docent op school een zorgmelding voor mij gemaakt, waardoor ik vandaag een gesprek had met mijn afdelingsleider. deze gaat donderdag met de zorg coördinator, mijn moeder en ik kijken wat ze gaan doen….

Badge

Ik vind Dit pest gedrag je kan niet zulke dingen zeggen en doen en als hij je al pest dan is dit gwn niet oke

Reageer