irritant kind uit mn klas

  • 21 January 2020
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

haaloo iedereen!

er zit een kind in mn klas en die lijkt er echt op uit om mn leven te verzieken. Ze roddelt achter mn rug om en vandaag dacht ik dat ze foto’s van me zat te maken, ze is namelijk niet echt bepaalt subtiel. Ik durfde er niks van te zeggen, ivm met mn verleden :(. ik zit er ongemerkt toch best mee en ik weet niet echt wat ik kan doen. Ik kan dr wel negeren, maar niet dat onderbuik gevoel.  iemand die een oplossing heeft?


6 reacties

ps is dit ook pesten?

Hi,

Ik denk dat je naar haar toe moet stappen en gwn moet zeggen dat je het niet pikt dat ze foto's van je maakt. Daarnaast is dit ook privacy schending. Probeer geen ruzie uit te lokken en gewoon rustig blijven. Succes!

Hey kippietoktok,

Je kan eerst proberen om te vragen aan dat kind in je klas waarom zij foto's van jou maakt en over jou roddelt. Als je je hier niet fijn bij voelt kan je ook altijd nog naar je mentor of vertrouwenspersoon of iets gaan. Je kan ook aan je ouders vertellen en dan kan je misschien een gesprek op school krijgen met dat meisje erbij. Probeer het op te lossen voordat het erger wordt. Praat er met iemand over.

Mvg,

Wietse_

Hey kippietoktok,

Je kan eerst proberen om te vragen aan dat kind in je klas waarom zij foto's van jou maakt en over jou roddelt. Als je je hier niet fijn bij voelt kan je ook altijd nog naar je mentor of vertrouwenspersoon of iets gaan. Je kan ook aan je ouders vertellen en dan kan je misschien een gesprek op school krijgen met dat meisje erbij. Probeer het op te lossen voordat het erger wordt. Praat er met iemand over.

Mvg,

Wietse_

Dit lijkt mij ook het beste!

altijd een bitch terug zijn heeft altijd bij mij gewerkt

altijd een bitch terug zijn heeft altijd bij mij gewerkt

ps je moet altijd als je haar bijvoorbeeld hoort roddelen ofzoiets altijd is beters terugzeggen waarmee je haar dist ps leraren doen toch niks en mentor sms ni dus ja

 

Reageer