Vraag

Instagram account

  • 29 December 2017
  • 8 reacties
  • 1049 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii

Onze middelbare scholen ( VMBO MAVO HAVO VWO ) heeft samen ook 1 naam. Maar nu is er een instagram account aangemaakt .........RODDELS dus nu gaan er roddels op dat account door wat helemaal niet waar is... Er gaat ook een roddel rons over mij... Wat best vies is maar totaal NIET waar is... Maar vele geloven het en gaan me de heletijd dmmen appen snappen etc. Ik zeg dan dat het niet waar is ( wat het overigens ook niet is ) maar dan gaan ze de heletijd door door.. en ik vind het heel irritant... Durf niet meer naar buiten, school etc... Wat moet ik doen!?

Help me x

8 reacties

stap op iemand af die je heel erg vertouwd het zal je opluchten als je daar over praat en diegene zal je wel helpen.
Hey,
Dit is heel vervelend voor jou. Hopelijk is het minder erg dan het lijkt.
Wat ik jou aanraad is om screenshots van het instagram account te maken en het account daarna te rapporteren. Ik heb zelf ook weleens zoiets gehad (ook rare roddels die nergens op sloegen) en ik had het account gerapporteerd. Toen werd het account door instagram bekeken en verwijderd.
Als je na de vakantie nog steeds last heb van de roddels en mensen die ongewild contact met je opzoeken via snapchat of dm, kun je de screens of account aan iemand van school laten zien (bijv. Je mentor). Het account is namelijk van mensen op jouw school, dus als je school netjes handelt, zullen ze dit ook aanpakken. Je kunt hiermee jezelf, maar ook andere mensen waar roddels van online staan op dat account helpen.
Succes!

Liefs!
Reputatie 2
Badge +17
Heel irritant dit inderdaad. Echter gaat zoiets meestal wel over. Een roddel is eventjes leuk, maar op een gegeven moment zijn de roddelaars er ook wel klaar mee. Dan zoeken ze een nieuwe zondebok.
Waarschijnlijk is het na de vakantie al weer weg. Zo niet, dan zal 't al zeker bijna weg zijn.
Hey,
Vaak lijkt zoiets erger dan het is maar het is natuurlijk nu heel erg vervelend want het is lastig on nu in de vakantie ergens anders aan te denken.
Volgen veel mensen dat account?
Misschien is het na de vakantie wel minder of blijkt het dat bijna niemand het gezien heeft.
Ik zou na de vakantie naar je mentor toe gaan en het bespreken.

Probeer je nu vooral niet te druk te maken en gewoon te genieten van je vakantie.
Xxx Sissi
Ik zou het gewoon proberen.
Groetjess
Heyy ja idd daar dacht ik ook al aan! Maar ik ben erg bang dat ze me niet geloven ofzo of dat ze er niks mee kunnen?
Wat erg voor je! Ik zou naar de politie gaan, laatst had mijn beste vriendin ook hetzelfde en toen gingen we ook naar de politie, want het waren heele rare dingen die er over haar werden gezegd.
Owh en mentoren gemaild heb ik al maar reageren niet wat ik wel begrijp omdat het vakantie is

Reageer