hey ,
ik zie dat er heel veel mensen zijn die gepest zijn/worden
daarom wil ik op dit forum quotes neer gaan zetten ( dit zijn teksten die goeie zinnen bevaten over het leven)
het heeft mij heel veel geholpen dus ik hoop dat het jullie ook helpt
zelf ben ik al me hele leven gepest omdat ik emo ben daarom weet ik hoe het kan voelen en wil ik graag helpen quotes hebben mij altijd
geholpen in tijden dat ik het nodig had/heb
daarom wil ik jullie vragen wat jullie van het idee vinden ? zijn jullie voor of tegen ? ( zeg ook waarom je voor of tegen bent)
als ik dit ga doen zijn de titels quote of quote 1 , 2 , 3 , 4 , 5 enzovoort
Bladzijde 3 / 3
"Now this is not the end,
it is not even the beginning of the end,
but it is perhaps the end of the beginning. - Winston Churchill
it is not even the beginning of the end,
but it is perhaps the end of the beginning. - Winston Churchill
you can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to feel.
do what makes you happy, be with who makes you smile, lauch as much as you breathe, love as long you live.
live your dreams, not dream your life.
soms is het leven hard, en is het leven zwaar, maar het komt altijd wel weer goed!
Jaloezie is een ziekte, veel beterschap *****!
stop je kop in de afvalbak en ruik je toekomst *****!
als je me niet ziet staan ga ik zitten, zie je me niet zitten, ga ik liggen, zie je me niet liggen ja dan ga je op je bek
do what makes you happy, be with who makes you smile, lauch as much as you breathe, love as long you live.
live your dreams, not dream your life.
soms is het leven hard, en is het leven zwaar, maar het komt altijd wel weer goed!
Jaloezie is een ziekte, veel beterschap *****!
stop je kop in de afvalbak en ruik je toekomst *****!
als je me niet ziet staan ga ik zitten, zie je me niet zitten, ga ik liggen, zie je me niet liggen ja dan ga je op je bek
als het leven geen zin heeft kun je er ook geen punt achter zetten
- Our greatest glory is not in never falling, but in rising every time we fall.
- Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish you had been all along.
- Never be afraid to fall apart because it is an opportunity to rebuild yourself the way you wish you had been all along.
- I can handle this minute
there goine be time in you life that people say that not can do somting and there can be time's in life that people say that you not can living your dreams and tthere people that who says that you not can sold out medison squere garden this is what i tell them never say never (justin bieber)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.