in elkaar geslagen op school

  • 2 May 2021
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Reputatie 1
Badge

help, mijn vriendin en ik, zijn allebei geslagen op het schoolplein! er is een groep "de gangsters"  ( JAA ZO HETEN ZE)  en de kinderen hebben een jongen uit die groep gestuurd om ons met een 2 pinpong tafeltennis rackets ons te slaan omdat mijn vriendin me iets belangerijks op haar telefoon te laten zien. het erge is

 1. mijn vriendin heeft een darmprobleem en haar buik is heet gevoelig en daar isze geraakt…

2.de juf weet het door onze BEIDE ouders en doet LETTERLIJK NIKS!!!!! ZE HEEFT ER ZELFS NIKS GEZEGT VAN ACH JA DOET HET PIJN MIJN VRIENDIN KAN ZO NAAR HET ZIEKENHUIS GAAN  HELP ons, aub xxxxx 2 meisjes.   

Xxxxxxx brilletje12


9 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Als het heel erg is kan je aangifte doen of met twee boze ouders naar die gangsters toe gaan 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen en als ik een aangifte doe, dan zeggen ze dat ik poezie ben enz.

🤐

Reputatie 2
Badge +3

Je moet het vertellen waarom kunnen jou ouders boos worden

Reputatie 1
Badge

Omdat ze denken dat ik terug moet slaan, zo zijn ze opgevoed op een school in Syrië. En ja, daarom durf ik niet want zo werkt het natuurlijk niet 😓

Reputatie 7
Badge +19

Zeg het nogmaals tegen je juf. Het is niet oke dat kinderen jullie fysiek pijn doen.  Het is ook een goed idee om het inderdaad aan jullie ouders te vertellen ondanks dat je dat eng vindt. En ja inderdaad je kan ook aangifte doen maarja das wel next step denk ik.

Badge

Ik zou het nog eens tegen de juf vertellen. Wij hebben bovendien nog een leraar op school, die ons bij dat soort dingen extra hulp, als de eigen leraren niks doen. Misschien hebben jullie ook zo’n leraar op school. Dan kun je nog met de kindertelefoon bellen of ook gewoon een paar anderen vrienden vragen, of ze je kunnen helpen

Reputatie 6
Badge +12

Zeg het nogmaals tegen de juf want dit is zeker niet oke en normaal

-onnodige quote verwijderd-

Girlll ik zou het gewoon zeggen tegen jouw ouders zodat ze het bespreken met haar ouders. En dit gaat niet eens meer om '’pussy'’ gezien te worden. Iedereen moet zich gewoon veilig voelen op school i mean hallo kom op je kan niet stil blijven. Gewoon zeggen joh en als ze weer wat doen moet je gewoon terugslaan. Nooit geschoten is altijd mis

Badge

als ik jouw zo zijn en je het niet aan je ouders wilt vertellen zou ik op een verdedigings sport gaan (geen aanvals sport want je mag nooit als eerst slaan ) op een sport zoals judo want dat is goed voor je zelfvertrouwen en uiteindeleik kan je die ‘gansters¨ dan een verwurging aantrekken of ze over de kop flikkeren

 

veel suces

Reageer