Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik wordt het sletje van de school genoemd

• Anonymous
  • 0 reacties
Hai, ik ben reve.
a.k.a het sletje van de school 😑 . zo noemen ze me dus.
ik ben nu 15 jaar . en hebt het met 2 jongens gedaan. 
Waarom? omdat ik er zin in had. Ik ben best knap en kan veel jongens krijgen als ik zou willen.
3 dagen na het voorgeval. Hadden de jongens het door verteld aan anderen jongens en zo is het uiteindelijk de hele school doorgegaan.
Dit vond ik natuurlijk niet leuk want nniet iedereen hoefde het te weten en ik dacht dat ik de 2 jongens wel kon vertrouwen. 
Nu wordt ik door de hele school uit gemaakt voor **** of ****. Bepaalde leraren kijken me nu heel raar aan zo van hmmm daar heb je het sletje.
Ik ben het behoorlijk zat en ik wil er wat aan doen ik ben van plan van school te veranderen en begin een beetje suicidal te worden.
het probleem is dat ik me ouders niet durf te vertellen waarom ik van school wil veranderen want ik ben bang dat ze niet zo blij zullen zijn met wat ik heb gedaan. ik word thuis ook af en toe geslagen met een stok als ik iets stouts heb gedaan. En dat doet dan behoorlijk pijn. Dus daar heb ik echt geen zin in!!!!.
ik weet dus echt niet meer wat ik moet doen heeft iemand tips?
ik hoop dat je dit niet alleen maar hebt gelezen als leedvermaak want dat zou me echt pijn doen :(

15 reacties

Ik snap dat je het er moeilijk mee hebt, maar je ouders kunnen je op dit gebied het beste helpen. Vertel je ouders dat je van school wilt wisselen, en als ze vragen waarom dan vertel je het toch gewoon? Als je het er met niemand over hebt, en op school emotioneel kapot gemaakt wordt dan geloof ik best dat je het vertrouwen in jezelf hebt verloren. Het beste in deze situatie lijkt mij toch echt om het tegen je ouders te zeggen. Ze zullen er in ieder geval niet trots op zijn, daar kan je alvast van op aan, maar als ouders zijn ze er om je te helpen en daar moet je toch echt gebruik van maken. Heel veel succes!
 heei 
best irritand voor je  
zeg tegen je ouders dat je van school wilt veranderen  als ze vragen waarom zeg je het gewoon zoals Lord Maeshal al zei  
trouwens ze zijn er om je te helpen !  

Ps :Slaan ze je veel?
word je na 2 x seks al **** genoemd!? wow.. wat voor een school zit je? niet dat het normaal is bij ons, maar ik ken wel meerdere meisjes die dit hebben gedaan
Hey,

Praat erover een keer met iemand? Ouders, vriend/vriendin, buurvrouw, familielid, iemand op school?

Liefs
vertel het in ieder geval aan iemand en dat je je voor **** uitmaken komt gewoon omdat ze jaloers zijn. ( en ook al heb je het twee keer vrijwillig gedaan, dan ben je geen ****, onthoud dat )

veel suc6
hoi,

Wat gemeen dat ze dat lopen te roepen.
En vind het nog gemener dat docenten ook anders tegen jou aan gaan kijken.
Ik weet neit in hoeverre je mentor/mentrix dat ook doet? Maar als die dat niet doet zou je misschien gesprek met hem/ haar aan kunnen vragen.
Die kan je vast helpen om in ieder geval de docenten er op aan spreken dat jou anders aankijken echt niet kan.
En misschein kan hij/zij je ook wle verder helpen met die mensen die jou telkens uitschelden.
Mochtje mentor/ mentrix ook anders zijn gaan doen probeer dan de vertrouwenspersoon.
Iedereen heeft het recht zich goed en veilig op school te voelen ook jij en daar hoort een vertrouwenspersoon ook aan mee te werken mocht dat nodig zijn.
succes
Hey reve,
Je zult toch echt voor jezelf op moeten komen hoe rot het ook is.
als ze het bij je op school er over hebben zeg dan gewoon dat het je niet boeit of zo (kan best moeilijk zijn)
en dat slaan daar moet je het misschien ook over hebben met je ouders.
veel sterkte X
je bent echt geen **** als je 2x met verschillende jongens sex hebt gehad, bij mij op school is dat voor sommige gewoon normaal.
ik snap wel dat je het niet tegen je ouders wil vertellen omdat ze he al slaan enzo, misschien moet je er met iemand anders over praten.
succes
x
wat is daar erg aan........?
Ik heb erg medelijden metje :c
Ik WERD thuis ook geslagen & maar bleef er sterk door, ze dachten zo dat ze me klein konden krijgen, maar ze hadden het mis.
Ik denk dat veranderen voor school niet zal helpen & Misschien dat die 'leerlingen' die dat zeggen het aan je nieuwe klasgenootjes vertellen,
en dan ga je erger gepest worden.. Of als ze vragen waarom je bent verhuist van school en dan ontdekken dat je liegt..
Niet doen! En ik hoop toch dat je het VEILIG hebt gedaan met die 2 jongens & en laat ze zeggen.
je bent 15 ! En op 16 doen ze het zelf? Je denkt toch niet dat ze maagd gaan blijven tot ze 16 zijn?
meeste beginnen dan ook op zo'n leeftijd, of 'ze horen er niet bij'.
Om eerlijk te zijn mag je er trots op zijn, niet echt positief bedoelt en negatief.
-Je hebt er al ervaring mee en die andere zijn 'Amateur'.
Dus NIKS op aantrekken meid :)

-Als er iets is laat maar weten & Groetjes 🙂
Heii reve 

Ik word ook altijd het sletjes of hoertje van de school genoemd !
Ik ga nu naar de 2e en ik heb het 3x gedaan met 3 verschillende jongens omdat ik er zin in had en hun vonden het lekker 
die mensen die mij altijd sletje of hoertje noemen zijn gewoon stront jaloers 
Ik trek me er nooit wat van aan !
In de klas ook ik had shirtje aan met een beetje inkijk direct gaan die jongen joelen en door de klas tegen de jongen zeggen met wie ik het heb gedaan hey (naam) daar is je hoertje weer "
ook als ik het antwoorden boek vraag bij wiskunde aan een jongen is het altijd " eerst 20x pijpen schat " of  " eerst je cup dubbel d laten zien " of " ga zakken met ie billen ***** " 
Ik trek me er niets van aan moet jij ook niet doen meidd xxx
xxx meid met hetzelfde probleem

net zoals Vanissa al zegt trek je er niks van aan. ze zijn gewoon jaloers. als je een paar keer vrijwillig seks met iemand hebt gehad ben je geen ****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suc6
hey , heb echt medelijden met je heb dit namelijk ook!
echt kapot vervelend , het beste is om geen aandacht te geven aan diegene die dat zeggen ,
en eigelyk zou je naar je vertrouwens persoon moeten gaan van de school of je mentor vertel hun alles & misschien kunne ze er wat aan doen.
en anders word het echt een andre school maar je bent 15 & dat vind ik best een normale leeftijd om het gedaan te hebben dus aan je ouders vertellen zou ik gewoon doen en als je het echt niet wilt kan zeggen dat het een leugen was.
kus
trek je er niks van aan. Jij deed het op je 15e. Mijn vriendin is van plan om het eerder te doen... (12/13).
Haar zus kreeg een kind toen ze bijna 14 was !!
Had je verkering met hun en hoe lang ? Want als je deze leeftijd hebt doe je het niet zomaar omdat je het wilt

Reageer