Ik wordt gepest, omdat ik homo ben

  • 16 April 2013
  • 42 reacties
  • 4867 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 14 jaar, en ik wordt gepest omdat ik homo ben. Toen we een keer gingen gymen en ik al klaar was werden mijn schoenen, t-shirts en rugtas ondergekalkt met : Vieze *** homo. Ik wordt na school gepakt en ze zeggen, ga naar de walle ofzo vieze homo. Ze wilde me zelf naar een jongen brengen van 19 zodat die me kon neuken. Ik voel me erg gepest. Wat kan ik doen? Ps: dit speelt al paar maanden af

x

42 reacties

Mijn vader is homo, ik weet precies waar je mee kampt. Sommige mensen kunnen gewoon niet accepteren dat je op mannen valt. En echt er is totaal niks mis mee. Helaas denkt niet iedereen er positief over.. Weten jou ouders er eigenlijk van af dat je homo bent en dat je er mee gepest word? Ga er sowieso met ze over praten en echt waar ze moeten weten dat je ermee word gepest! Naar een mentrix of mentor stappen helpt meestal niet weet ik uit ervaring... Binnen de kortste keer beginnen ze gewoon weer opnieuw, Beter kunnen je ouders en/of jij dit melden bij de directeur. Dan gebeurd er sneller wat tegen en worden er effectievere maatregelen genomen. Hopelijk heb je dan geen last meer van ze! ;)
Succes!
Ga naar iemand toe die je vertrouwt eris niks mis met homo zijn  valt alleen op  mannen maar praat er over en denk voor jezelf na van wat is er mis mee en zeg tegen je zelf  in de spiegel ik ben homonou en ik heb ook ervaring met pesten ik ben bevriend met veel homo stellen of gewoon homo's onderling maar ik vind homo's liever dan hetero jongens suc6 met deze tipsen ik hoop dat je wat mee doet
Heftig zeg.. Zou naar iemand gaan die je echt vertrouwd. Praten helpt altijd.
Hi,

ik heb een vraagje: Wat is "ondergekalkt"?

Dit topic is trouwens ook een van de redenen waarom ik het nog tegen niemand heb gezegd.
Voor de rest: Sterkte
wat sneu sterkte
Hee!
Ik heb een tip, dat is praten! Praat erover met je moeder, vader, broer, zus, mentor! Een vertrouwenspersoon! Kom voor jezelf op!
Jij bent goed zoals je bent, en daar kan niemand iets aan veranderen. Als je de pester zelf niet onder ogen durft te komen, probeer dan via je mentor of via iemand anders met hem in contact te komen. Misschien kom je er wel achter waarom hij je pest ;)
Succes!
jeetje zeg !!
die pesters hebben het recht niet om je daarmee te pesten.
vertel het aan iemand dan komt het wel goed:rolleyes:
Dit is de reden waarom veel mensen niet uit de kast durven te komen. Jij verdiend echt beter, ik raad je aan om met je ouders erover te praten, of een contactpersoon op school. Ga naar je mentor, want dit mag niet onbestraft blijven. En verder, wees trots op jezelf. J weet hoeveel je waard bent. Zorg dat je zelfverzekerd over komt. Want ik denk dat jij daar sterk genoeg voor bent. Je hebt uit de kast durven komen, dat is hartstikke stoer! Ik denk dat je ze gewoon moet negeren verder, en er met mensen over moet praten. Misschien kan je regelen dat een van je mentor (of andere leraar) een speciale les over discriminatie geeft?

Er zullen altijd wel mensen blijven die je erom lastig vallen. Mar negeer het gewoon. Je bent gewoon een mens, net als iedereen. En om ergere problemen te voorkomen, want dat hoor je wel eens, dat homo's heel raar gaan praten en lopen, echt heel meisjesachtig gaan doen. Daar is absoluut niks mis mee, maar het kan meer gepest veroorzaken.

Ik hoop dat ik een beetje geholpen heb..
Dit is nou waar ik zo bang voor ben! ):
Wat bij mij erg heeft geholpen op de basisschool was dat ik de pestkop zo erg in elkaar had getrapt dat hij de eerste 3 dagen niet naar school durfde. Begrijp me niet verkeerd, het was mijn laatste redmiddel de school deed niks en mijn ouders hadden ook al alles gedaan wat ze konden. En ik ben ook wel sterk je moet wel zeker weten dat je hem aan kunt
Dit vind ik nou echt laf van mensen dat ze zoiets doen, je moet toch zelf weten wat voor seksualiteit je hebt. Als ik jou was zou ik het er met je ouders, vrienden, mentor of counslor over hebben (een counslor op school helpt je met verschillende dingen ook tegen pesten) Sterkte!
Wat verschrikkelijk wat mensen kunnen doen zeg. Een vriend van me had dit zelfde probleem, maar hij is zich nooit gaan schamen voor wie hij is en het is helemaal goed gekomen. Het is niet erg om homo te zijn alleen zijn zij zo kinderachtig dat ze dat niet in kunnen zien. laat het me weten als je wil prate, want k wil je graag helpen! al is het alleen maar om je hart te luchten :) 
Reputatie 7
Badge +14

Hoi anonymous,

Hey ik ben 14 jaar, en ik wordt gepest omdat ik homo ben.

 

dat slaat echt nergens op

 

Toen we een keer gingen gymen en ik al klaar was werden mijn schoenen, t-shirts en rugtas ondergekalkt met : Vieze *** homo. Ik wordt na school gepakt en ze zeggen, ga naar de walle ofzo vieze homo.

 

wat een rot streek

 

Ze wilde me zelf naar een jongen brengen van 19 zodat die me kon neuken.

 

dat mag helemaal niet, hij is meerderjarig en jij (10 jaar geleden) nog minderjarig….dus

 

Ik voel me erg gepest. Wat kan ik doen? Ps: dit speelt al paar maanden af

ik hoop dat het ondertussen beter gaat

 

Gr. MickeyMouse, ook gay

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse redt het oudste topic van verwijdering😄

Damn, de TS is inmiddels alweer 24. Ik hoop ook dat het inmiddels goed met hem gaat.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16 ,

 

@MickeyMouseredt het oudste topic van verwijdering😄

ik zie de krantenkoppen al en vanavond het Jeugdjournaal….. ik ga zo maar alvast douchen en leuke kleren uitzoeken voor de reportage die ze van ons gaan maken 😅🙃

wij samen redden het oudste topic….

als jij het niet opgezocht had, had ik het niet geweten, dus samen alles delen en met jou wil ik dat wel 😘 en @benebird  verdient ook een eervolle vermelding, want die is ermee begonnen. Meestal zeg ik zoiets om mijn onschuld aan te geven, maar nu is het anders.

 

Dit topic verdient het sws om bewaard te worden. Het is het eerste topic van het forum, zie ook

 

Ik zou zeggen: inlijsten zoals het nu is. Ik geef toestemming dat mijn naam mag blijven staan 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

hoi @tim16 ,

 

@MickeyMouseredt het oudste topic van verwijdering😄

ik zie de krantenkoppen al en vanavond het Jeugdjournaal….. ik ga zo maar alvast douchen en leuke kleren uitzoeken voor de reportage die ze van ons gaan maken 😅🙃

wij samen redden het oudste topic….

als jij het niet opgezocht had, had ik het niet geweten, dus samen alles delen en met jou wil ik dat wel 😘 en @benebird  verdient ook een eervolle vermelding, want die is ermee begonnen. Meestal zeg ik zoiets om mijn onschuld aan te geven, maar nu is het anders.

 

Dit topic verdient het sws om bewaard te worden. Het is het eerste topic van het forum, zie ook

 

Ik zou zeggen: inlijsten zoals het nu is. Ik geef toestemming dat mijn naam mag blijven staan 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Ah thanks voor melding. Nou gelukkig is ie ni verwijderd😝

 

BTW SCREENSHOT DIT TOPIC ANDERS EFF VOOR DE ZEKERHEID

Reputatie 3
Badge +1

 

Jullie gaan off topic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Jullie kunnen over de datum van het topic verder praten in het topic wat jullie hier voor aangemaakt hebben.

 

Groetjes

Puck, De Kindertelefoon

Reageer