Ik wordt gepest, omdat ik homo ben

  • 16 April 2013
  • 42 reacties
  • 4867 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 14 jaar, en ik wordt gepest omdat ik homo ben. Toen we een keer gingen gymen en ik al klaar was werden mijn schoenen, t-shirts en rugtas ondergekalkt met : Vieze *** homo. Ik wordt na school gepakt en ze zeggen, ga naar de walle ofzo vieze homo. Ze wilde me zelf naar een jongen brengen van 19 zodat die me kon neuken. Ik voel me erg gepest. Wat kan ik doen? Ps: dit speelt al paar maanden af

x

42 reacties

Dat is echt niet leuk voor je.  Als ik jou was zou ik naar je mentor gaan? Of naar de contactpersoon van school.
Succes xx
Dat is echt niet leuk,
ik zou overwegen je ouders of een betrouwbare leraar of je mentor
je moet er iets tegen doen!
je mag al blij zijn dat je het heb durven zeggen zij hebben geen lef. want zei zouden dat niet zeggen

heel veel succes x D
Wow! Echt knap dat je het al hebt durven vertellen!! Ik denk dat het goed is als je er juist trots op bent! Gewoon ervoor opkomen, ga gewoon met de pesters in discussie en maak ze duidelijk dat jij jezelf gewoon goed vind hoe je bent. Achteraf heb jij toch gelijk, want je bent ook een mens net als hen, en jij hebt helemaal niks verkeerd gedaan. Zij doen wat verkeerd, niet jij! Laat je niet omverlopen. En idd, een mentor of vertrouwenspersoon kan je hierbij wel helpen. Er is vast wel iemand die je hiermee vertrouwt :). Zelf ben ik ook homoseksueel, maar ik ben nog niet uit de kast, maar als iemand een slechte opmerking over homo's maak ga ik er wel altijd tegenin en gewoon in discussie dat homo zijn helemaal niks uitmaakt! En meestal krijg ik gelijk en weten zij niks meer te zeggen.

Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.
Heel veel sterkte,

InsaneBoy86
Zijn het vrienden van je? Want als het vrienden zijn moeten ze je accepteren zoals je bent.
Je kunt naar je Mentor gaan,maar dat geeft iedereen al aan als tip. En misschien vind je dat wel eng?
maar ik heb ergens in een boek gelezen dat je ook mee kan doen met wat ze zeggen.
Zeg bijvoorbeeld "want dit heeft er niks mee te maken"  
Zij zeggen: zozo verkering!
Jij zegt: Nee, we zijn verloofd

SUc6!
Er zullen altijd mensen zijn die bisexuele/homo's/lesbisch zullen pesten. Ik ben zelf ook bisexueel en ik heb geleerd dat je dat altijd moet melden bij de mentor of je coordinator. Er word altijd gezegt '' Pratende mensen zijn altijd te helpen ''. Mensen die jou pesten zijn het niet waard om in jou leven te blijven. Zo'n mensen moet jij achter je laten. Mensen die jou accepteren zullen jou accepteren voor wie je bent en zullen je daar ook nooit pesten. Mensen die gepest worden zijn altijd de sterkste personen die er zijn. En dat ben jij ook.
Jhaa , gepest omdat je homoseksueel bent ...  Ga naar een vertrouwenspersoon ofzo , blijf er niet mee hangen .... 
Ja dat heb ik ook niet zo erg als jij het hebt maar idd gewoon naar je mentor/mentrix gaan ze zullen er waarschijnlijk over gaan praten en ervoor zorgen dat het over gaat en wat goed van je dat je ook zo vroeg uit de kast bent gekomen het komt wel goed en wij zijn Gewoon beter zij zijn super zielig want zij durven zichzelf niet te zijn en wij wel trouwens bij mij heeft de school er alles aan gedaan het te verhelpen en het heeft geholpen ik word nog maar heel weinig gepest ik heb wel een hele vrije school waar je heel goed jezelf kan zijn het komt goed:)
Dit is natuurlijk vreselijk, want je kan er niet veel aan doen in je eentje.
Ga er met iemand over praten, en als het door blijft gaan moet je het echt iemand zeggen!
Het is hartstikke vervelend, en moeilijk, maar als het zo door blijft gaan dan moet je het iemand wel zeggen hoor,
hoe moeilijk het ook misschien is. 
Ga naar een docent of vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon weet wat je doormaakt en kan je ermee helpen. Vertel het sowieso aan je ouders zo weten ze wat er allemaal rondom jou gebeurt.
woooooooooooooow! ik heb een vriend die homo is die is kei aardig, ik kan met hem over mn gevoelens praten, en hij maakt me altijd aan het lagen, meschien moet je een soort van dag maken op je school , net als bij spangas, pink day of zo zodat ze homos en lesbiesch beter leren kennen ik heb respect voor homos en lesbisch want ze durven hun gevoelens te uiten. je kan ook met je mentor praten en het uit zoeken want naar iemand van 19 wow, das heftig!!!!!!!!!!
Dat is echt rot man, 
  • naar je mentor
  • naar je ouders
 mij boeit het niet als iemand homo is, kan je toch gewoon vrienden mee zijn ofniet? 
Sterkte man en succes ~Bodhi
ach lieverd wat een nare situatie
dit is echt niet normaal
je moet het vertellen aan iemand
vertrouwens persoon
ouder? 
weetje ik zeg vaak tegen mijn ouders
dat het het alllerliefste een homo als beste vriend wil . 
dus trek je niks van ze aan hoor! 
hopelijk stoppen ze snell 


veel xxxxxxxx Katinky
Ohoh, dat is niet echt prettig! Het beste wat je kan doen is het vertellen aan iemand. Je mentor, je afdelingsleider, je beste vriend(in), je ouders! En je moet niet denken dat dit aan jou ligt, jij bent wie je bent. En als jij nou eenmaal op mensen van het andere geslacht valt, moeten mensen dat accepteren!
Dat is laf wat die mensen doen. Bij ons op school zitten ook een paar homo's, maar die laten wij met rust. Ik ben gewoon hetero, maar heb niks tegen homo-/biseksuele mensen. Het volgende klinkt misschien stom, maar bij ons op school is het zo dat als er iemand wordt gepest voor wat dan ook, de pester wordt gestraft. Als de pester een persoon opwacht en het slachtoffer vertelt dat, dan wachten ik en mijn vrienden de pester op. Als het nodig is sla ik die persoon ook nog als hij/zij dat ook deed bij het slachtoffer en hij/zij zich niet wil verontschuldigen tegenover het slachtoffer. Het is rot dat dit soort pest gedrag bij jouw op school zoveel voorkomt.
Spreek er thuis over en met een vertrouwens persoon op school. Ik begruip dat dat best moeilijk kan zijn...
Blijf ook gewoon lekker jezelf. Jij bent jij en daar gan (en mag!) niemnd iets aan veranderen!
Veel succes!
ik snap echt niet waarom mensen je zo pesten? 
Je bent toch een mens zoals ons!
Het is niet omdat je homo bent dat je anders bent!
Ga naar je mentor.
En als je ouders het nog niet weten vertel het hun dan kunnen ze jou ook helpen. 
Kinderen/mensen die je daarom gaan pesten hebben echt geen leven!
Ik hoop voor jou dat dat pesten echt stopt want ik weet hoe het voelt om gepest te worden ik werd gepest omdat ik molliger was dan de anderen nu is dat nog altijd zo maar is het pesten al veel minder! 
En wij hier op dit forum willen je allemaal helpen vergeet dat niet ;) 
Succes! 

xxx
Ik ben het met de hierbovenstaande persoon eens: je kunt altijd op ons rekenen als je in de problemen zit. Mag ik misschien de naam en plaats van jouw school weten?
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Riviver 1,

op het forum van De Kindertelefoon is iedereen anoniem. Het is daarom niet de bedoeling dat mensen persoonlijke informatie geven, zoals bijvoorbeeld hun school.

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon
oh dat wist ik niet sorry zal dat soort dingen niet meer vragen. Ik heb dat nergens gelezen ofzo, maar zal erop letten. Ik wil gewoon graag mensen helpen.
Hey ik ben 14 jaar, en ik wordt gepest omdat ik homo ben. Toen we een keer gingen gymen en ik al klaar was werden mijn schoenen, t-shirts en rugtas ondergekalkt met : Vieze *** homo. Ik wordt na school gepakt en ze zeggen, ga naar de walle ofzo vieze homo. Ze wilde me zelf naar een jongen brengen van 19 zodat die me kon neuken. Ik voel me erg gepest. Wat kan ik doen? Ps: dit speelt al paar maanden af

x

Lieve flavour,
Ik ben een meisje, ik ben lesbisch.
Niemand weet het, maar toen ik een hele dag met mijn arm door die van een vriendin had gehaakt, zei iemand: "Ben je lesbi ofzo, trutje!"
Ik schrok, en zei niks. Ik liet haar wel los.
Ik ben verliefd op haar.
Ik denk dat je beter, als ze je pakken, niet verzetten, maar op het moment dat ze het niet verwachten ( of je kan makkelijk weg ) geef je ze een knietje en rent weg.
het is laf, maar ik kan niks anders verzinnen.
Misschien... als je ze wilt verklikken, dan doe je iets onder je shirt dat het wordt opgenomen ( wel eerst proberen thuis! ) en roept veel help enzo.
Ik hoop dat ik je kon helpen!

xxxxx Melissa :)

P.S.: Misschien dat we een keer kunnen chatten ofzo?
Let op: Het is niet toegestaan via dit forum privegegevens uit te wisselen om buiten dit forum om te chatten met elkaar.

Groetjes Liz
Kindertelefoon
Ik ben het met de hierbovenstaande persoon eens: je kunt altijd op ons rekenen als je in de problemen zit. Mag ik misschien de naam en plaats van jouw school weten?



Nee, ik geef geen adres!
x
Ja sorry ik wist niet dat je dat niet mocht vragen, maar zoals ik al zei als je iets dwars zit, wij helpen je graag.

Groeten R1
Dankjewel! Voor al die lieve en schattige reacties. Voor de mensen die me willen helpen. Heb ik een speciale skype aangemaakt waarmee je met me kan chatten. Er staat geen persoonlijke informatie op en geen foto erbij. Wie om mijn informatie vraagt, die zal ik blokkeren. De skype staat vanmiddag op de site.
Hallo allemaal,

Fijn dat jullie elkaar zo goed proberen te helpen!

Zoals Liz hierboven al aangeeft is het niet toegestaan om gegevens uit te wisselen om buiten dit forum om met elkaar te kunnen chatten. Een skype waarbij je verder geen persoonlijke gegevens uitwisselt of foto's plaatst is ook een middel om buiten het forum om met elkaar te praten dus niet toegestaan om hier te delen.

Het forum van de Kindertelefoon is een veilige omgeving voor jongeren om met elkaar te praten over alles wat ze bezig houdt. Het is en blijft veilig wanneer jongeren op geen enkele manier achter persoonlijke informatie van elkaar kunnen komen. Wanneer op het forum wordt afgesproken om buiten het forum contact te hebben heeft de Kindertelefoon er geen zicht meer op of er wel of geen gegevens worden uitgewisseld.

Ik hoop dat het zo duidelijk is!

Groetjes Kristy, de Kindertelefoon

Reageer