hallo iedeeen ik heb een vraag,
Ik wordt al gepest vanaf de basisschool. Dit komt omdat ik anders was dan andere kinderen. Ik ben toen ik 4 was uit huis geplaatst omdat mijn vader mij heeft mishandeld. Ik wilde zelfmoord plegen. Toen heeft mijn moeder besloten om mij uit huis te plaatsen. Ik woonde dus in een groep en dat vonden andere kinderen eng ofzo en daarom wilde ze niks met me te maken hebben. Ze scholden me uit en sloegen me. Dit heeft mij heel erg veel pijn gedaan. Toen ik 10 was mocht ik weer thuis wonen. Maar toen moest ik ook naar een andere school. Ik werd ook op die school gepest omdat ik altijd het stille meisje was. Toen ik 11 was ging ik naar de middelbare school en ik dacht een nieuwe school een nieuw begin, maar dat bleek al gauw niet te kloppen.
Ook op die school wordt ik (nog steeds) gepest. Ik heb faalangst en heb hiervoor trainingen op school, maar dat helpt ook niet. Thuis gaat het ook niet goed. Ik heb een Autistisch broertje dat erg agressief is. Ik wordt vaak door hem geslagen en soms sla ik dus terug. Meestal komt mijn moeder dan binnen en slaat mij omdat ik boos ben op mijn broertje. Ik wordt ook gewoon onnodig geslagen door mijn moeder. Het pesten wordt allen maar erger en het slaan enzo thuis ook. Ik snijd me nu ook. (al vanaf de 1e klas) en ik kan er niet meer mee stoppen. Ik heb ook al meerdere keren zelfmoord geprobeerd te plegen maar dit is alle keren mislukt. Nu is mijn vraag aan julie wat kan ik doen zodat het niet erger wordt ( het pesten, het slaan en het snijden enzo) ik weet dat er ergere dingen zijn maar ik wilde toch even mijn verhaal kwijt. Iedereen die de moeite neemt om het te lezen, alvast bedankt daarvoor