ik word vaak gepest, jullie ook?

  • 21 August 2019
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik word vaak gepest jullie ook?

8 reacties

Nee, maar er zijn hier wel heel veel mensen die ook gepest worden. Wat doen ze dan bij jou?
Mensen doen vaak onaardig of gemeen tegen me omdat ik zo druk ben en kunnen erg gemene opmerkingen maken maar pesten? Dat is me ook wel overkomen alleen het pesten gebeurde bij mij alleen in het eerste jaar van de middelbare en de tweede. Maar ik word soms wel buitengesloten en dat soort dingen maar ik ben er wel aan gewend.
Reputatie 1
Badge
O dat is niet leuk om te horen
Ik word heel veel gepest omdat ik een transseksueel meisje ben van 15 en door vrouwelijke hormonen heb ik borsten, lijk ik op een meisje maar ben geboren als jongen dus heb ik een penis en ze doen vanalles om me op stang te jagen.

Het is zet jezelf erover en als ze zien dat je hun negeert stoppen ze vanzelf al zijn niet alle pesterijen gemakkelijk te negeren.

Meisjes die mij proberen op te winden en zo een erectie proberen te geven en tijdens zwemmen pikken ze mijn bikini maar ik ben trots op wat ik ben en laat me niet op stang jagen al is het wel lastig.

Ik vind het spijtig dat ze iemand pesten om wat ze zijn, wie ze zijn of wat ze hebben.

Ik had schrik want ik voelde mij altijd een meisje maar was dat niet en ok ik weet ik kan geen kinderen krijgen later maar het gaat erom ik ben gelukkig en vind het spijtig dat ze mij hiervoor pesten maar 1 ding weet ik en dat is ik ben zeker van mezelf, maak vrienden terwijl pesters en meelopers hebben want gebeurt er iets dan is het van ik deed niets.

Ik heb wel gemeld dat ik gepest wordt op school voor mijn geaardheid en nu geldt er 1 regel, pesten ze iemand omwille de geaardheid volgt er een komplete schorsing en zijn die personen niet welkom ook wordt dit gemeld aan andere scholen. Dus je ziet het slachtoffer lacht het laatst en terecht want iedereen is van vlees en bloed ook zien wij er allemaal anders uit we hebben allemaal dezelfde wens, geluk, gezinnetje en liefde al heeft de een meer dan een ander we dragen allemaal ons steentje bij.
Reputatie 2
Badge

Bij mij doen ze altijd 5 euro briefjes in de brievenbus en dan heel hard weg rennen. Niet leuk gewoon. 

Ik werd gepestt in totaal 10 jaar lang.

Nu ben ik van klas gewisseld ( wat niet de oplossing is, je moet zelf niet weggaan het probleem moet opgelost worden!! Maar das een langverhaal wat er gebeurde)

Nu worden weleens grappen gemaakt over mijn naam ,omdat ik een aparte ( maar vind ik zelf) ook een mooie naam heb 🤪

Je moet echt niet denken dat je de enige bent die gepest word!
Je lokt pesten ook niet uit, het is nooit je schuld wat er ook gebeurt!
Als je met me er over wilt praten en je ei wilt kwijt leggen kun je dat altijd doen bij mij.<33

Praat er met iemand erover, weg stoppen is niet de oplossing. Ik heb het ook lang gedaan, maar geloof me het kan op een gegeven moment niet.

Als je iemand niet hebt, kun je er met mij over praten!

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, ik hoor wel van je  als je erover wilt praten x

 

succes!!
Groetjes,

Joumana 😊

Badge

Ja al heel lang

Hallo Jordi2006 :)

Vroeger een beetje maar niet heel erg, gewoon schelden.

-Dr8gon99

Reageer