Het is zet jezelf erover en als ze zien dat je hun negeert stoppen ze vanzelf al zijn niet alle pesterijen gemakkelijk te negeren.
Meisjes die mij proberen op te winden en zo een erectie proberen te geven en tijdens zwemmen pikken ze mijn bikini maar ik ben trots op wat ik ben en laat me niet op stang jagen al is het wel lastig.
Ik vind het spijtig dat ze iemand pesten om wat ze zijn, wie ze zijn of wat ze hebben.
Ik had schrik want ik voelde mij altijd een meisje maar was dat niet en ok ik weet ik kan geen kinderen krijgen later maar het gaat erom ik ben gelukkig en vind het spijtig dat ze mij hiervoor pesten maar 1 ding weet ik en dat is ik ben zeker van mezelf, maak vrienden terwijl pesters en meelopers hebben want gebeurt er iets dan is het van ik deed niets.
Ik heb wel gemeld dat ik gepest wordt op school voor mijn geaardheid en nu geldt er 1 regel, pesten ze iemand omwille de geaardheid volgt er een komplete schorsing en zijn die personen niet welkom ook wordt dit gemeld aan andere scholen. Dus je ziet het slachtoffer lacht het laatst en terecht want iedereen is van vlees en bloed ook zien wij er allemaal anders uit we hebben allemaal dezelfde wens, geluk, gezinnetje en liefde al heeft de een meer dan een ander we dragen allemaal ons steentje bij.
Bij mij doen ze altijd 5 euro briefjes in de brievenbus en dan heel hard weg rennen. Niet leuk gewoon.
Ik werd gepestt in totaal 10 jaar lang.
Nu ben ik van klas gewisseld ( wat niet de oplossing is, je moet zelf niet weggaan het probleem moet opgelost worden!! Maar das een langverhaal wat er gebeurde)
Nu worden weleens grappen gemaakt over mijn naam ,omdat ik een aparte ( maar vind ik zelf) ook een mooie naam heb 🤪
Je moet echt niet denken dat je de enige bent die gepest word!
Je lokt pesten ook niet uit, het is nooit je schuld wat er ook gebeurt!
Als je met me er over wilt praten en je ei wilt kwijt leggen kun je dat altijd doen bij mij.<33
Praat er met iemand erover, weg stoppen is niet de oplossing. Ik heb het ook lang gedaan, maar geloof me het kan op een gegeven moment niet.
Als je iemand niet hebt, kun je er met mij over praten!
Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, ik hoor wel van je als je erover wilt praten x
succes!!
Groetjes,
Joumana
Ja al heel lang
Hallo Jordi2006 :)
Vroeger een beetje maar niet heel erg, gewoon schelden.
-Dr8gon99
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.