Vraag

Ik word gepest wil zelfmoord plegen

  • 25 May 2018
  • 9 reacties
  • 624 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai
Ik word sinds september vorig jaar schaap genoemt om mijn krullen, ik ben hier mee naar mijn mentor geweest die daar niks aan heeft gedaan, toen ben ik naar me geschiedenis docent gegaan die daar nu nog steeds mee bezig is, dit duurt te lang, ik ben hier voor al naar een vertrouwens persoon geweest maar dat hielp ook niks... Ik wil nu het graagst zelfmoord plegen, ik heb dit al wel eens geprobeert maar ging fout

9 reacties

Die kinderen die jou pesten, hebben niks beters te doen, de meeste mensen die pesten zijn zelf ook gepest, ze willen gewoon hun agressie kwijt en stoer doen. Als je school er niks aan doet, ga naar je ouders, je ouders geven het aan op school, en die pesters worden zo gestraft. Zelfmoord is geen optie, want door dat raak je iedereen kwijt, je vrienden je familie, en alle leuke dingen in het leven, sterk blijven en doorgaan maatje!!!????
Heyy meid ik ben vroeger ook heel erg gepest ik werd geslagen uitgescholden in elkaar getrapt opgesloten noem het maar op ik ben toen ook naar mentoren of vertrouwenspersoon geweest bij mij konden ze ook niey veel doen dat is ook heel lastig ik heb het toen wel met me ouders over gehad en die hebben veel gesprekken op school gehad soms kwam daar wat uit soms niet ik wil je mee geven dat de mensen die dat doen zwaker zijn dan jou zij hebben een kwetsbaar iemand nodig die ze kunnen vernederen om zich zelf goed te voelen hoe zielig ben je dan?! Ga het proberen te negeren doe alsof het je niet raakt maar praat er na school wel over met iemand die je vertrouwd zodat je je uit kan spreken zoals ik altijd zeg fake it to you make it! Laat je niet door andere naar beneden halen je bent zo veel beter dan hen blijf bij jezelf geloof in jezelf en hou van je zelf ga alsjeblieft iemand zoeke waar je mee kan praten je verdient hey niey oom gepest te worden en je moet ook niet dood daar heb ik me ouders heel veel pijn mee gedaan dus hou daar alsjeblieft mee op als je zulke gedachtens hebt bel iemand want j bent het waard om te leven net zoals iedereen zet hem.op hou je sterk!!
Liefs lotte
Omggg alsjeblieft maak er geen einde aan ❤️ het lijkt nu dat het nooit meer overgaat maar het word echt beeter❤️ als je gepest word door je krullen heb je dus heele mooie krullen acht waar❤️ ik ben zelf ook vaak zat gepest (en 2 keer depressief geweest) maar alsjeblieft geef niet op

Het is inderdaad vaak zo dat net ooren er niks me doen (heel vaak gehad ook) maar toen ik werd gepest probeerde ik anderen die ook gepest werden te helpen (ik werd toch al gepest kon ni erger worden toch) en als je dan mensen helpt geloof me heb je ook meteen vrienden (ik moest van school voordat mijn missie was geslaagd helaas)

Naar de huisarts gaan kan ook helpen om er over te praaten maar die adviezen wilen niet altij helpen vaak zijn mensen bezig met het verkeerde namelijk de gepeste '' sterker '' te maaken en voor zich zelf op te laten komen (dat is in mijn oogen echt De verkeerde aanpak maargoed) dus als je wil praaten kan dat helpen maar voor advies niet echt

Heel veel suc6 en het word echt beter❤️
Zou je ons up to date willen houden wand ik zou 't erg vinden als je hulp nodig hebt en die niet krijgt❤️❤️❤️
Beste @estschaapje,
Geen zelfmoord plegen, echt niet doen. Je veroorzaakt zoveel verdriet bij iedereen, en ik weet zeker dat je er heel veel spijt van zou krijgen als je dit wel deed of gaat doen.

Ik vind het heel slim dat je een vertrouwenspersoon hebt opgezocht. Jammer dat dit niet goed hielp. Je kunt dus altijd appen en bellen hier met de kindertelefoon. De mensen hier zijn ook vertrouwings personen voor je hoop ik. Of het moet zijn dat je deze mensen bedoelde.

En als je liever niet praat dan kan ik je aanraden om je gevoelens op papier op te schrijven, gewoon met pen en papier. Deze 'brief' kun je dan aan een mentor geven, leerlingencoordinator of iemand anders die je vertrouwen kunt. Zo kon ik mezelf in ieder geval meer uitten dan door middel van een gesprek. Want praten is niet echt mijn ding. In ieder geval niet over zo'n onderwerpen.

Heel veel succes. Ik hoop dat alles lukt en mijn tips helpen?❤️
Reputatie 2
Badge +9
Of misschien heeft ze vaak gehoord dat ze een schaap is dat ze nu ook werkelijk denkt dat ze een schaap is?

Je zou wel is kunnen praten met je ouders hierover. Of naar die geschiedenis docent toe gaan en vragen of die je wat sneller wilt helpen omdat je je erg rot gaat voelen erdoor en zelfs negatieve gedachten krijg.

Zelfmoord plegen is geen goed idee. Want wat los je daar nou eigenlijk mee op? En ik denk en weet haast wel zeker als mensen jouw geen schaap meer noemen dat je je ook een stuk beter voelt.

Sterkte en succes!

Gr: Mr. S
@Menspersoon

Soms maakt het uit hoe iemand iets zegt en niet zo zeer wat iemand zegt.
Als ik bijv haar een schaapje noem als haar beste vriendin dan is dat aardig en gewoon, maar als iemand anders haar het zelfde noemt met een pesterige intentie dan is het fout.
&
( er zijn nog andere antwoorden mogelijk )

Groetjes van Maii:)
"Ik word sinds september vorig jaar schaap genoemt om mijn krullen,"
Waarom dan je naam.....?

"dit duurt te lang"
Zou je die docent niet kunnen vragen om een meer directe aanpak, omdat deze te veel tijd lijkt te kosten?

Reageer