Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik word gepest, wat moet ik doen?

• 17 december 2011
  • 25 reacties
  • 2470 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik word heel erg gepest sinds groep 3 nu zit ik in de eerste en word bedreigt met de d..d wat moet ik doen?

25 reacties

Ja ik werd ook altijd gepest .
Je moet laten zien dat je sterker dan een van de pesters ben dan word je zelden gepesthttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/wink.png
en als ik dat nou niet kan omdat ze me depresief enalles willen hebben ??
en een mes in hun kluisjes hebben liggen
Heej anoniem13

Ben jij al naar de zorgcoordinator toe gestap ! want dit kan echt niet dat ze pesten is het 1ste maar het 2de is je met de dood bedreigen dat gaat echt te ver en een mes in je kluisje legen ik denk niet dat jij een probleem hebt Maar ik denk dat hun zich maar een x bij een psygieater moeten melden want die gaat echt te ver !! Dus als ik jou zo zijn stap maar een naar een zorgcoordinator moet toe stapen !

Nou suc6 er mee en sterkte !

xxx Kimmie
Pesten. mijn hele leven word ik al gepest. het meeste omdat ik vroeger mollig was. maar met de dood bedreigen is gewoon laf. niet bang zijn voor ze ( makkelijk gezegd -.-)

Als mensen je bedreigen moet je dat direct bij iemand melden, ze gaan dat echt niet doen! (ik spreek uit het oogpunt van een voormalig pester) Ze doen dat omdat ze iemand nodig hebben om het af te reageren. volgensmij ben ik net zo erg als de pesters zelf, want ik zeg nu gewoon wat werkt als ik iemand anders pest.... :(

ze hebben ECHT geen mes in hun kluisje liggen, dat mag niet. dan ga je gewoon naar de conciërge en vraagt of ze dat kluisje open willen maken. het werkt, geloof me 😉
ik word al heel me leven gepest:'(
ik kan het leven gewoon niet meer aan

wat moet ik doen:'(
Dat gepest en problemen komt allemaal door je laf heid, algemeen gesproken hebben Nederlanders weinig zelf vetrouwen en vooral tegen allochtonen neem ik voorbeeld als Turken en Marokkanen ik ben zelf ook een Turk ik begrijp Nederlanders niet waarvoor ze bang zijn? Je moet gewoon sterk zijn, en als je weinig vrienden hebt en ander veel kun je ze beter aanklagen maar weet je grens maak ze niet te boos vind de midden.
Ik zou inderdaad net zoals Butterfly tegen de conciërge zeggen dat hij eens in dat kluisje moet kijken..
Groetjes SARA
Zeg het tegen je vriendin, je ouders, je mentor, ga naar een andere school, ga naar eeh... Nou ja, zorg dat iemand je helpt. Als je met de dood wordt bedreigd moet je naar een andere school want dat is dus niet normaal. Waarom pesten ze je eigenlijk?*

xx
heey!

wat een sukkels dat ze je pesten.
als er echt een mes in hun kluisje ligt, dan is dat echt heel erg, dan moet je naar de politie gaan!
ik zou naar een andere school gaan.
heb je dit wel al tegen een vertrouwenspersoon verteld? bijvoorbeeld je ouders?
want dit is echt niet normaal.
suc6 ermee!
ik werd ook gepest door mensen, alleen mijn vriendin zei dat ik me daar niet zo druk om moest maken omdat pesters altijd hun onzekerheid niet willen laten zien en dat hun nog onzekerder zijn dan diegene. ik heb ze dus genegeerd en ze hielden van zelf op omdat er voor hun geen lol meer aan was. ik heb nooit meer wat van ze gehoord
Beste anoniem13
Je moet begrijpen dat met de dood bedreigen gewoon bluf is en als je dat verteld zouden ze misschien wel geschorst kunnen worden
anyway het beste is om gewoon naar een docent te gaan of een eventueel vertrouwenspersoon bij je op school.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Stap naar de Klassendocent! Ze worden waarschijnlijk geschorst. 

heex

ik ben ook altijd gepest tot dat ik naar de middelbare school ben gegaan.
ik wist waarom, omdat ik eruit zag als een jongen(k droeg gympen en droeg vaak blousjes)

in groep 8 had ik er genoeg van toen ze prongelijk drinke op me broek lieten vallen heb ik me drinke over hem heen gegooit en hem een mep gegeven, hierna was het afgelopen.
we hebben het in de klas erover gehad dat je iedereen moest nemen zoals hij of zij is.

ga naar je juf/mentor toe na schooltijd en ze dit tegen haar: ik word gepest maar vind het niet fijn als mensen denken dat ik ze naai.
daar zou ik graag willen dat je morgen in de klas zegt: er worden hier kinderen in de klas gepest en dit moet nu stoppen, ik zal geen namen noemen maar als er nog 1 dingetje gebeurt in de klas zal hij of zij hier zwaar voor boeten.

nu is het vakantie, miss kun je na de vakantie overnieuw proberen ( een nieuwe start maken dus)

k hoop dat ik je een beetje heb geholpen
xx
Ga naar je mentor.  Bedreigen kan zeer beangstigend zijn, en kan steeds erger worden. Bang zijn is een van de ergste dingen die er is, dus doe er iets aan. Gan naar je mentor/vertrouwenspersoon. Laat anders je ouders kontakt met school opnemen
Je moet het NIET negeren dat helpt hellemaal niks! Gewoon als ze bevoorbeeld roepen : Heb je geen vrienden ? antwoorden: Jij wel dan ?Je moet ze proberen te dissen zodat ze niets meer te zeggen hebben en je moet zo en zo met een leraar gaan praten of met je ouders
hoi anoniem13

ik ben vroeger ook gepest en als ik jou was zou ik het tegen je ouders zegen 
en heb je ook op je midelbare school een vertrouwens persoon en ik zou het eerst  bij je mentor proberen 

groetjes yanick 

suce6 er mee 

p.,s hier nog een seit die je tips kan geven http://www.pestweb.nl/home
Je moet het NIET negeren dat helpt hellemaal niks! Gewoon als ze bevoorbeeld roepen : Heb je geen vrienden ? antwoorden: Jij wel dan ?Je moet ze proberen te dissen zodat ze niets meer te zeggen hebben en je moet zo en zo met een leraar gaan praten of met je ouders

ik zou ht juist WEL negeren als je er niet op reacgeert vinden ze het niet meer leuk
ik word ook gepest en zit in de tweede ( ik wordt gepest met pso iets op school met andere tweede klassen ) en ben naar mijn mentrix gegaan zei heeft het tegen een teamleider gezegd en dus is het ook tegen de pestende meiden gezegt ze doen nog wel steeds maar mijn mentrix zegt als het echt te veel wordt mag je van mij gewoon uit die les lopen ( is alleen op maandag ) en naar mij toe komen en dat geeft me hoop dus mijn tip is ga naar iemand toe en vraag om hulp
ik ben ook bedreigd moest rennen voor me leven letterlijk..
het is makkelijker gezegt dan gedaan om naar iemand te gaan ik weet het.
maar het is wel het beste ik ben ook naar me mentrix gegaan en die heeft me doorverwezen naar een vertrouwingspersoon,
ik wil je graag helpen ... ALS IK WIST HOE..
als je ergens mee zit moet je naar http://www.ikzitindeshit.nl gaan daar staan tips en dingen ..
hoop dat ik je hiermee kon helpen. want zo'n situatie is echt niet fijn
Mijn advies, ga direct naar een vertrouwenspersoon, of je mentor. Het handigste is vooral als het een docent op school is, die kunnen er goed wat aan doen.
Laat hun je helpen en wees niet bang zelf wat te doen. Ik ben vroeger ook gepest, maar heb diegene een keer hard tegen een hek gehouden, een klap uitgedeeld en hem heel duidelijk gemaakt wat ik niet wil, dus een klap uitdelen mag heus wel. Wat het bedreigen met de dood betreft, PURE BULLSHIT. Ik kan je verzekeren dat zij duidelijk kutkinderen zijn, maar zo kut zullen ze nooit zijn. Messen kan wel, maar als ze daar iets mee proberen vind ik ze wel behoorlijke idioten. Als je het dan namelijk verteld aan een docent, dan hebben ze zeker een HEEL GROOT PROBLEEM. Wees sterk en laat ze zien dat je tegen ze op kan.
Suc6, PEG
beste Annoniem13,

Dat je wordt gepest is ECHT NIET NORMAAL. Maar met de d..d bedreigen is gewoon  TOTAAL NIET normaal!.:eek:

Als ik jou was zou ik naar de teamleider, je mentor, counselor, vertrouwenspersoon en/of directeur gaan. zij kunnen er allemaal voor zorgen dat de pester ophoudt en dat jij je weer veilig gaat voelen. ze kunnen zelfs er voor zorgen dat de pester van school wordt gestuurd.  ook kun je naar de concierge gaan om te vragen of hij met een algemene sleutel het kluisje open maakt en dan kun je kijken of er echt een mes in zijn/haar/hun kluisje ligt.
of je gaat naar de politie. bedreiging is namelijk strafbaar...

xxxxxx
Jerompie
ik word heel erg gepest sinds groep 3 nu zit ik in de eerste en word bedreigt met de d..d wat moet ik doen?

joo

ik ben op de basisschool net zo erg gepest dus ik weet hoe je je voelt. Ik werdt ook bedreigd enzo. Maar ik ging naar de middelbareschool, en toen had ik nieuwe vrienden gemaakt en die sloegen die pesters gewoon in elkaar. Mijn tip is ga naar een andere school. Voor mijn gevoel was dat voor mij de beste oplossing overleg dat met je ouders. Want als je zo erg word gepest helpt het niet meer door je ouders te laten praten op school.
Gr. anoniem

veel geluk!:)
hallo,

Negeren helpt niet. dat maakt het alleen maar erger. Als ze een keer iets zeggen wat niet in jou smaak valt zeg dan iets terug. wees niet te aardig. je hoeft niet te gaan slaan ofzo want dat maakt het alleen maar erger. maar gewoon een keer een grote mond terug. Wat bij mij ook geholpen heeft is onder een zelfverdedigings sport gaan. Als ik mag vragen: Waarom word je gepest?

ik hoop je hier al een beetje me geholpen te kunnen hebben.

xx
Badge +17
@VV123456, negeren heeft niet altijd nut. Maar een grote bek geven tegen mensen die je toch al pesten, heeft al helemaal geen nut. Dat heb ik zelf ervaren, bij mezelf. Je kunt het beste iemand zoeken die door heeft dat er onredelijk tegen je gedaan wordt. Met diegene kun je lang praten en uiteindelijk zal diegene ook helpen. Zo is dat bij mij gebeurd, en ik weet zeker dat dit één van de betere methoden is. Degen die mij even hadden gepest, ± 1/2 jaar, zijn nu één van m'n betere vrienden. Als je een grote bek geeft, zullen ze én niet ophouden én zullen ze ook nooit vrienden worden, ook al is dat wel bijzaak trouwens.

Maar af en toe even je mond open trekken heeft wél nut. Maar echt niet te vaak. Af en toe meelachen, af en toe negeren, en heel af en toe je mond opentrekken. Dat is het beste, naar mijn mening.

Succes anoniem13!

Reageer