Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik word gepest omdat ik X-benen heb

• 9 februari 2012
  • 4 reacties
  • 553 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik X benen heb ik word op school uitgescholden voor "mijnnaam Xbeen" en dat doet echt pijn er zit nog een ander meisje in mijn klas met de zelfde naam en die word dan (niet mij naam) Britt w genoemd omdat haar achternaam met een w begint de mijne met een r maar ik word nu Britt X genoemd!

wat moet ik nu doen

PS ik heet geen Britt maar Britt is de hoofdpersoon uit mijn verhaalen en zij is het meisje dat ik heel erg graag zou willen zijn

4 reacties

Hoi!

Het is ongelofelijk kinderachtig dat mensen jou hiermee gaat zwarmaken. Iedereen heeft wel iets aan zijn of haar lichaam waar hij/zij zich voor schaamt, en dat is normaal. En mensen moet je nemen zoals je bent. En x benen is heel normaal. Heel veel mensen hebben hier last van. En als kinderen jou hiermee gaan pesten betekend het alleen maar dat jij boven hun staat!

Ga anders naar je leraar toe en leg het uit? Het lucht heel erg op om je verhaal even bij iemand kwijt te kunnen. Dan sta je er niet zo alleen voor maar kan je alles even delen met iemand.

Liefs, xxx

Dit bericht is gewijzigd omdat oproepen tot privécontact in strijd is met de forumregels.
Groetjes, Suzan (de Kindertelefoon)
Wat maris al zegt als je er heel erg last van heb kan je het
Beste met iemand hierover praten .
Het is namelijk niet fijn om het voor je te houden.
Niemand is perfect , je kan ook alijd met je mentor hierover
Praten samen met de pestkoppen hun zien of willen
Misschien niet zien hoeveel pijn zij jou doen.

Xx

Dit bericht is gewijzigd omdat oproepen tot privécontact in strijd is met de forumregels.
Groetjes, Suzan (de Kindertelefoon)
Wow, het is echt stom dat ze dat doen. 
Ga naar een leraar op je school. 
xxx
Hoi, ik denk dat je of met je mentor of met een vertrouwenspersoon moet gaan praten, want het is echt erg dat ze jou hiermee pesten. En de mensen die jou pesten voelen zich natuurlijk perfect, nou dat zijn ze echt niet!

Heel veel succes!! 😉

Reageer