Ik word gepest omdat ik anime kijk.

• 16 April 2013
  • 22 reacties
  • 1708 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik kijk Anime, en een klasgenoot van mij is daar achtergekomen en heeft het gelijk door de hele klas verteld, en nu pesten ze me.
Ik vind dit heel erg vervelend en durf nu amper naarschool, ik negeer het heel vaak maar ze blijven doorgaan.
Hoemeer ik er niet op reageer hoe meer ze me gaan pesten :(
Ik weet echt niet wat ik moet doen!

xx Aphaia

22 reacties

Hoi Aphaia,

Wat stom dat ze je daarme pesten. Wat is er zo erg aan dat je anime kijkt? Het is verstandig om eerst met je ouders te gaan praten. Misschien met je mentor of de contactpersoon van school. Misschien kunnen zei er wat aan doen. En het is verstandig om door te gaan met negeren, dat helpt het beste. En niet bang zijn om naar school te gaan, want als ze zien dat jij bang bent voor hun, zullen ze vooral doorgaan. Sta stevig in je schoenen en laat zien dat jij baas bsnt over jezelf en niet zij. Succes xx
ik snap dat ze dat raar vinden (sorry)
maar ze mogen je niet pesten
ga naar een leraar ofzo 

sorry tis niet zn goeie tip maar veel meer heb ik niet

ja geef ze een klap voor hun bek en scheld ze kapot

xxx
Ik houd niet zo van slaan enzo, eerlijk gezegd.
Bedankt voor jullie reactie's! Ik zal mijn best gaan doen!
Ik ga morgen naar mijn Mentor als ze het nog een keer doen!
Dankjulliewel ;)

xx Aphaia
laat ze niet over je heen lopen
je bent perfect zoals je bent, je hebt alleen de juiste persoon nodig om het te zien

xxx
Idd, wees jezelf 🙂
Wees jezelf dan groei je als persoon, vroeger trok ik me ook altijd veel aan van gepest. Nu sta ik daarboven en lach ik erom.

wees niet bang om te blijven groeien
anime kijken is niet erg hoor, ik heb juist 2 vrienden gemaakt omdat ze het ook kijken. het is net zoiets als van tekenen houden, of paardrijden, het is gwn je hobby. trek je niks van aan want er is niks raars aan. het is wel raar als ze je daardoor pesten, net alsof je hun zou pesten omdat ze Spongebob kijken... als anime kijken je gelukkig maakt, blijf dat doen. :D

oh, ik hou van Kuroshitsuji, Medaka Box, Naruto Sjippuden en Fairy Tail by the way :3

en het zou raarder zijn als je yaoi zou kijken x) *shhh, geheim van mij* of hentai O.o
hehe dat heb ik op de basischool ook gehad maar gewoon genegeerd 😛 (of middelvinger) thats just about it 🙂
anime kijken is niet erg hoor, ik heb juist 2 vrienden gemaakt omdat ze het ook kijken. het is net zoiets als van tekenen houden, of paardrijden, het is gwn je hobby. trek je niks van aan want er is niks raars aan. het is wel raar als ze je daardoor pesten, net alsof je hun zou pesten omdat ze Spongebob kijken... als anime kijken je gelukkig maakt, blijf dat doen. :D

oh, ik hou van Kuroshitsuji, Medaka Box, Naruto Sjippuden en Fairy Tail by the way :3

en het zou raarder zijn als je yaoi zou kijken x) *shhh, geheim van mij* of hentai O.o
haha als je hentai kikt en zegty dat tegen je mentor wil ik zijn reactie wel zien
Pesten vanwege anime? snap niet waarom, serieus, ik weet verder niet hoe oud jij bent maar ik zit in de vierde en mijn hele vriendengroep is helemaal into de anime ;P. Ik zelf niet, maar ik zou er maar gewoon trots op zijn en zoeken naar mensen die dit met je delen :)
xx
Hoe is dit afgelopen? (sorry, maar ben altijd nieuwsgierig)
wat een belachelijke reden.
Als je iets leuk vind vooral mee door gaan.
Ze weten toch vaakt niet wat dat in houd!
Stay strong be yourself :)
Misschien moet je een keer iets terug zeggen van,
ik vind het leuk en jullie mening intressert me niet.
HAHAHAHA dat ze je daar mee pesten. heel eerlijk iedereen heeft wel eens toen hij klein was pokemon gekeken dat is ook anime. sirieus er zijn allerlei soorten anime, ik kijk het zelf ook en ik heb ongeveer al zo een heel animedreaming.com afgekeken. echt er zijn leuke anime, maar mensen koppelen het al snel aan hentai (voor mensen die niet weten wat het is google het eens >:D. volledig eigen risico.) maar dat is iets totaal anders. ik bedoel dbz is ook anime en dat is echt letterlijk alles behalve hentai.
echt raar dat ze je daar voor pesten dat is niet normaal kom voor je zelf op en zeg het tegen vertrouwings personen
als ze je niet accepteren zoals je bent zijn ze gewoon zielig waarom zouden hun wel hun zelf mogen zijn als jij dat niet mag !!
Ga naar je metor idd! Dat is de eerste stap, lukt dat niet ga naar een vertrouwenspersson op school bijv.
x
Ik snap je helemaal ik ben vroeger er ook mee gepest.. ik was gay dat ik keek manwijf raar etc. ( Is vaak ze begrijpen niet wat het echt is)  Maar ik kan je vertellen ik ben nu een stuk ouder en juist mensen vinden het awsome dat ik naar anime kijk en cons ga ( trekt zelfs jongens aan haha )  Als je toch met mensen graag over je hobby etc wil hebben ga dan eens naar dutch anime society op facebook. Is vol met mensen die ook fan zijn 😉  Verder is einge wta je kan doen  je zelf zijn. Als ze zien dat jouw niet boei wat ze zeggen gaat het ze later ook nie meer intresseren. Alsnog hoop ik dat het snel voor je ophoudt 😨
Kom er voor uit! Nodig ze voor de grap een keertje uit om mee te kijken. Als je je er voor schaamt hebben ze des te meer reden om je te pakken.
hehe dat heb ik op de basischool ook gehad maar gewoon genegeerd 😛 (of middelvinger) thats just about it :)

Same here!!!
Praat Japans tegen hun. Dan houden ze hun mond wel 😉 x Veel succes. Geef Anime btw niet op daarvoor ;P
Ik kijk Anime, en een klasgenoot van mij is daar achtergekomen en heeft het gelijk door de hele klas verteld, en nu pesten ze me.
Ik vind dit heel erg vervelend en durf nu amper naarschool, ik negeer het heel vaak maar ze blijven doorgaan.
Hoemeer ik er niet op reageer hoe meer ze me gaan pesten :(
Ik weet echt niet wat ik moet doen!

xx Aphaia

Ik ben zelf nooit gepest dus weet ook niet hoe het voelt.. Toch wens ik je heel veel sterkte! Het lijkt me heel rot! Heb je het al aan je ouders verteld?
Ik ben zelf ook veel gepest dus weet hoe het voelt! Maar trek je er niks van aan.... Het is hun probleem dat ze je pesten! Reageer er vooral niet op en doe ook niet zielig dat zijn alleen maar redenen voor hun om door te gaan!!! 
Sterkte!

-Domuh ❤

Reageer