Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik word gepest en ik moest poep eten

• 18 september 2012
  • 30 reacties
  • 2978 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
halo alemaal ik heb een probleem heel veel mensen pesten mij en ik heb geen vrienden maar toen wau ik een keer vriende make en toen seide ze dat ik poep moest eten als ik hun vriend wilde zijn dus toen dee ik dat maar toen kwam de leraar eraan en die wert fet boows omdat ik dat dee maar ik wil aleen friende maken want thuis slaat mijn vader me altijd maar ik heb niemand om tegen te segge dus ik hoop dat jullie kunne helpe.😕:)

30 reacties

Probeer er met iemand over te praten. Leraar/mentor/decaan/iemand anders. Maakt niet uit wie, maar vertel het aan iemand 😉
ja maar er was dus een leraar  en die werd juis boos op mij 😞
dit is niet normaal
praat er met je mentor over!
het is niet aardig wat die mensen met jou doen!
ja maar er was dus een leraar  en die werd juis boos op mij :(

Praat er dan met een andere leraar over. Of met iemand buiten school.
dit is echt niet normaal en je moet ook geen poep eten om vrienden te maken want dan zullen het echt geen goede vrienden worden .. ;)
je moet hier echt over praten, en als niks helpt, zal ik gewoon een nieuwe start maken op een andere school of klas,
voordat je met iemand gaat praten hierover, schrijf eerst op wat er is gebeurt dan kun je beter reageren op vragen die misschien aan je worden gesteldt, succes
deze reactie is tegen de forumregels en is verwijderd
reactie verwijderd door De Kindertelefoon, in strijd met forumregels
Gat..Ver...damme..
reactie verwijderd door de kindertelefoon, in strijd met de forumregels
reactie verwijderd door de kindertelefoon, in strijd met de forumregels
je moet er niet op reageren en zeg tegen die gene die pesten wat berijken julie er mee
en je moet niet dingen doen die iemand zegt je moet vertrouw in je zelf hebben
poep eten, ieuwwwwww
praat er met iemand over.
Hallo,

Echt schandalig dat die mensen alleen jouw vrienden willen zijn - omdat jij poep hebt gegeten voor de rest van jouw klas.
Ik vind dat jij het niet waard bent om poep op te eten, maar dat jij een vriendschap verdiend met mensen die jou wel aardig vinden voor wie jij bent, en niet voor wie jij voor hen moet zijn! Want in een normale vriendschap gaat niet over hoeveel lef jij hebt (om bij een bepaald soort groep te kunnen horen), maar dat je jezelf kan zijn en mensen hebt die je kunt vertrouwen en op kan bouwen.
Want die losers die jou dit lieten doen, die zijn echt niet stoer hoor!
Vaak zijn die mensen die dat doen al niet te vertrouwen, en zijn het geen echte vrienden.

Praat in ieder geval over deze gebeurtenis met een leraar, je mentor, een vertrouwenspersoon of desnoods de directeur.
Die kunnen jou verder helpen, en kunnen de pestkoppen straffen - als hun verdiende loon.

Heel veel sterkte,
Max15.
Hoiii,

Oh wat vreselijk dat jij dit moet meemaken!
Ik heb een paar tips voor je:
Luister niet naar wat ze zeggen, en loop bij ze weg als ze naar je toe komen. Dat is misschien moeilijk, maar zo voorkom je wel de ergste dingen.
Er is vast wel een anders aardigere leraar of lerares die je wel wilt helpen. Of misschien je opa of oma of oom of tante of wie dan ook.
Je MOET dit echt met iemand delen, anders komt het niet goed.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Heel veel succes!

kusjes.
ik zou meteen contact opnemen met de kinderbescherming dit kan echt niet
srry, maar dat kan echt niet!
moet contact opnemen met kinderbescherming!
Wat ?? Meen je dat nu echt ?? Dat is super erg en waarom pesten ze jou omdat je piano speelt ???
waat dat moet je niet doen want zo maak je geen vrienden misschien moet je naar een andere school en maak een nieuwe start en probeer daar vrienden te maken 🙂 ik hoop dat het werkt en suc6!
Zo als velen voor mij ook al hebben gezegt:

Het is van groot belang dat je er met iemand over gaat praten.
Dat kan binnen je familie zijn, maar ook iemand op school, zoals bv. Vertrouwenspersoon.

En ook al heb ik niet het idee dat iedereen dat ook heeft onthouden (maar ook elnekelen wel weer), na het lezen van jou verhaal.
Je word thuis mishandeld.
Het is heel belangrijk dat hier ook iets aan gaat gebeuren.
Thuis hoort een veilige plek voor je te zijn, en in jou verhaal vertel je (heel kort) dat dat bij jou niet het geval is.
Praat hier over met jeugdzorg, met punt kindermishandeling, familie, school (misschien handig dat je beide stukken met 1 de zelfde persoon bespreekt in je familie en op school)

Beide delen van jou verhaal zijn verschikkelijk en ik vind het vrezelijk dat je zo iets moet mee maken.
Onderneem actie en probeer er op die manier voor te zorgen dat je leven weer een heel stuk makkelijker word.

Heel veel sterkte en liefs,
Lost Memories
Das is erg lullig. Je zou hier met je mentoor, familie of vrienden over praten. Het was duidelijk een grap van hun, ik vind het zelf erg moedig van je dat je de stap toch genomen hebt. Hondenpoep stinkt vreselijk inderdaad. Veel succes ermee!
 kijk  dat je virenden wilt maken  begrijp ik   echt !!! maar dat je poep gaat eten 😕 gaat te ver . ik zal  je wat zeggen :  als ze echt jou  als vriend zouden willen  hadden  ze  dat nooit gedaan !!! dat zijn dan echt slechte vrienden .  probeer dan naar een club te gaan ofzo miss maak je daar vrienden, of  praat erover zoals de meeste mensen hier zeggen op dit  forum . met je ouders of mentor die zal je wel helpen helpen je  ouders niet ga je naar de mentor helpt de mentor niet ga je naar de directeur  helpt dat ook nii . ga dan naar een andere school  dan kun je misschien op neiuw beginnen ik hoop dat ik je hierbij heb geholpen  xx  sharon  tip: eet never never never nooit poep! en doe ook  geen dingen om vrienden te maken vrienden komen vanzelf . of je kunt zoals ik al zijn naar een clubje gaan 
Als je erover wil praten, voeg mijn blackberry ping toe.

Reageer