ik word gepest en heb gevochten

  • 9 June 2019
  • 3 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal

ik ben een jongen van 13 en zit op de middelbare 2 jaar
alles ging goed maar op een dag begonnen jongens me uit te dagen uit de eerste!
ik dacht dat het voor die ene keer was en dus was afgelopen maar de volgende dag deden ze het weer
en bleven maar doorgaan voor 4 maanden. ik was er allang klaar mee ik vond het moeilijk om tegen andere mensen te vertellen zoals docenten. op een dag toen ik naar huis wou gaan kwamen 2 jongens naar me toe lopen die zeiden dat ik niet stoer moest doen en dat ik een slappeling was. ik pakte mijn fiets en negeerde het een van de jongens duwde me opeens en ik viel op mijn fiets en ik stond weer op en de jongen zei kom dan kom dan en ik wist niet wat ik moest doen hij sloeg me weer en ik was er klaar mee ik gaf de jongen een stoot en de andere viel me ook maar ik had ze al snel overmeesterd ik doe al 5 jaar aan boksen en weet wel hoe ik me moet verdedigen maar ik vond het ook raar om jongens uit de eerste te slaan maar het was nodig alles ging tijdens het gevecht zo snel. de docenten kwamen kort daarna en ik legde alles uit ze snapten mijn situatie de jongens werden geschorst en de politie contact persoon werd ingeschakelt etc


bedankt dat k mijn verhaal mocht doen

3 reacties

Het is goed dat je de situatie hebt uitgelegd aan de docenten.
Zit je hier nog erg mee?
Misschien kun je het nog bespreken met een vriend of vriendin, of een vertrouwenspersoon.
bedankt voor je reactie! ik vind het raar om tegen mensen te zeggen dat ik 2 kinderen heb overmeesterd en terug geslagen nu pesten ze me niet meer maar ik heb het gevoel dat ze nu bang zijn geworden is ook logisch maar ik wil naar een vetrouwingspersoon gaan nogmaal bedankt voor je reactie!
Badge
dat is niet mooi mienjong

Reageer