Vraag

ik word gepest

  • 29 March 2023
  • 11 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik word gepest en mijn mentor zei dat als ik ze zie dat ik hem moet appen maar ik durf hem niet te appen heeft iemand tips


11 reacties

hey,

Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat zou helpen, maar goed. Je kan altijd aan diegene vragen waarom hij je pest. Misschien helpt dat…

Hoop dat je er wat mee kunt.

Succes!

Reputatie 5
Badge +5

Hai,

 

Als ik je een tip mag geven is het dat je ze gewoon moet negeren. Meestal pesten mensen om een reactie uit te lokken of omdat ze simpelweg verveeld zijn. Gewoon geen aandacht aan geven. Komt goed jonge

Badge

hi, gewoon je mentor appen, hij/zij wilt je graag helpen en hun taak is ook om te helpen dus niet bang zijn!

Reputatie 7
Badge +9

thanks voor de reactie ik heb het al geprobeerd om ze te ze negeren maar het helpt niet 

Reputatie 7
Badge +9

ik werd/wordt ook gepest. gewoon negeren en als ze een domme vraag stellen om je te pesten gewoon een nog dommer antwoord terug geven. wat soms ook werkt is als ze iets willen doen of vragen onderbreek je ze en zeg je iets zoals laat me met rust of nee. je kan ook proberen ze te beledigen, want als het er bijvoorbeeld meer zijn en er is een soort leider dan kan je vragen hoeveel diegene heeft betaald zodat de rest wil doen alsof ze zijn/haar vrienden(inen) zijn

 

ik heb ook heel veel hiervan gedaan en het werkte best goed 

Zolang je maar niks van woede laat merken

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 7
Badge +9

Thanks maar als ik ze beleilig ofzo krijg ik een zware straf van school 

Badge

Hoi, 

 

Ik ben ook een langere periode gepest.

Op mijn school waren de pesters heilige boontjes als ze er op aangesproken werden.

 

De makkelijkste manier om te het te laten stoppen is er over praten bij een vertrouwenspersoon zoals je ouders of anders is er op school wel 1 te vinden. 

Als je dat nog te eng vind, zou ik je ook aanraden ze te negeren. Vaak is het na de eerste dag niet afgelopen. Hier gaan soms weken overheen. Maar werkt uiteindelijk wel. 

 

Ik wens je het allerbeste toe,

Je bent een topper!

Waarom krijg je straf van school als je ze beledigd terwijl ze jou ook pesten

Reputatie 7
Badge +9

@anoniem2023007 thanks negeren kan ik niet want dat heb ik al gedaan maanden lang het werkt niet ik kan het ook niet echt zeggen want erg gebeurd toch niks 

Reputatie 7
Badge +9

@Mimo geen idee

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Nog even over dat appen, ik snap dat dat spannend is!

Misschien helpt het om iets van een standaard appje te typen, en dat dan op te slaan ofzo!

Als je ze dan ziet hoef je alleen dat appje nog te sturen.

Ik zou het wel echt doen, als je dan later nog moet appen is het makkelijker!

Echt heel veel sterkte met het pesten!

Ik weet niet of je denkt dat het helpt maar:

Ik bid voor je!!!

-LittleMe

Reageer