Vraag

ik word buitengesloten

  • 4 January 2020
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik word in de klas heel erg buitengesloten en deels uitgelachen achter mijn rug om het is heel irritant want ik heb niks fout gedaan ik ben gewoon normaal maar 1 meisje in de klas denkt dat ze alles is en ze heeft best wel veel mensen achter haar en ik denk dat zij het probleem is ik wil hier niet mee naar de mentor want zij gaat toch niks doen ik zit op een mob trouwens dus ik dacht wel dat ze daar iets volwassener zouden zijn maar nee dus ik heb een geschiedenis van snijden maar ben gelukkig een jaar geleden ongeveer gestopt maar nu heb ik de drang zo erg om het weer te doen gewoon omdat ik me zo alleen voel in de klas ik heb wel 1 vriendin in de klas maar die heeft het altijd over haar zelf het enigste wat ze over mij zegt is wat ik allemaal eet en daar word ik zo onzeker van en dat heb ik haar gezegd maar ze luistert er niet naar en ik weet op dit moment echt niet meer wat ik moet doen 

 

alle tips zijn welkom alvast bedankt:heart:


9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik hoor vaak verhalen over mensen die gepest worden, dat is ook wel een beetje omdat ik me er een beetje mee probeer te bemoeien. Ik werd vroeger ook vaak buitengesloten. Ik had dat tegen mijn ouders verteld alleen was bij mij het probleem dat mijn ouders me lieten zitten en zich niks om mij boeide. Misschien moet je het tegen je ouders vertellen of tegen de mentor zeggen dat je je niet zo fijn in deze klas voelt. Maar ga niet tegen mensen schelden. Ikzelf scheld nooit, ook al schelden mensen tegen me, ik scheld nooit terug, daardoor word ik een veel groepen betrokken. Maar als ik jou was zou ik jezelf blijven en het met je ouders en je mentor wat meer bespreken, ik zou niet mensen de schuld geven maar samen oplossingen bedenken. 

 

Xx anoniememeid

Reputatie 1
Badge

Haihai nicole2002,

 

Dit maken erg veel mensen mee. Maar ook al wil je het niet,ik zou het oplossen

door samen met je mentor ze te confronteren. Wat boeit het dat ze je meer uitlachen?

Ze doen het alleen omdat jij niet naar je mentor gaat. Die mensen hebben niks te doen in hun leven.

Dáárom doen ze dat. En als dit zelfs niet werkt,overstappen naar een andere school.

nieuw school,nieuwe kansen.

Alvast,Veel succes!

 

Groeten,IkWilJeWelHelpen

-onnodige quote verwijderd-

naar een andere school is makkelijker gezegd dan gedaan ik zou het heel graag willen alleen dan moet ik veel verder rijzen ik zit nu al bijna 40 minuten in de bus en ik ben wagenziek dus het is nu al bijna niet te doen op sommigen dagen dus verder rijzen gaat niet lukken

Hoi, 

Ik hoor vaak verhalen over mensen die gepest worden, dat is ook wel een beetje omdat ik me er een beetje mee probeer te bemoeien. Ik werd vroeger ook vaak buitengesloten. Ik had dat tegen mijn ouders verteld alleen was bij mij het probleem dat mijn ouders me lieten zitten en zich niks om mij boeide. Misschien moet je het tegen je ouders vertellen of tegen de mentor zeggen dat je je niet zo fijn in deze klas voelt. Maar ga niet tegen mensen schelden. Ikzelf scheld nooit, ook al schelden mensen tegen me, ik scheld nooit terug, daardoor word ik een veel groepen betrokken. Maar als ik jou was zou ik jezelf blijven en het met je ouders en je mentor wat meer bespreken, ik zou niet mensen de schuld geven maar samen oplossingen bedenken. 

 

Xx anoniememeid

ik kan niet naar mijn ouders want die doen er niks mee die gaan me eerder uitlachen dan me echt helpen en mijn mentor is ook de beste niet en die snapt niks van onze klas dus zij zou gewoon gaan zeggen dat het wel mee valt en dat zij het nooit gezien heeft 

Reputatie 1
Badge

 

naar een andere school is makkelijker gezegd dan gedaan ik zou het heel graag willen alleen dan moet ik veel verder rijzen ik zit nu al bijna 40 minuten in de bus en ik ben wagenziek dus het is nu al bijna niet te doen op sommigen dagen dus verder rijzen gaat niet lukken

Owh,Dat wordt dan confronteren,niet om stom te doen ofzo,het is je enigste keuze

 

maar hoe:thinking:

Reputatie 2
Badge +1

Hi nicole,

Wat rot voor je.

Ik ben zelf ook lang gepest.

En weet uit ervaring hoe dat voelt.     

Je moet je een ding bedenken.   NIEMAND  is perfect.     En nog een tip zoek een nieuwe bestie 

Want dit kan echt niet. Een bestie moet jou juist een geluksgevoel geven.  En praat erover, als je zo een bestie hebt zou ik dat niet met haar doen.

Maar met je ouders.  Ik voel me de laatste tijd ook slecht. (Als je wil weten waarom kijk dan maar op mijn topic ) en heb er met mijn ouders over gepraat. Nu zit ik op therapie, en het helpt mij echt. Ik begin mij HEEL langzaam beter te voelen. 

Hopelijk heb je er wat aan!!!

Succes!!

Reputatie 2
Badge +1

En als je er met mij over wil praten kan dat altijd via deze reacties!!

Heyy, ik heb me ook buitengesloten gevoelt dus ik snap je gevoel. Mijn (ex)vriendinnen deden dingen zonder mij, verspreidde roddels achter mijn rug om en maakten vervelende grapjes. Ze dachten dat ik er ook wel om kon lachen. Als ik zei dat ik het vervelend vond gaven ze mij de schuld. 

Ik ging op een gegeven moment nieuwe vriendinnen zoeken die mij wel aardig vonden. Dat kan jij ook doen. Als je vriendin dat niet leuk vind kan je het haar uitleggen. Ik ging ook dingen doen waar ik wel gelukkig van werd. Niet op mijn telefoon kijken naar vervelende appjes van ze, maar met mijn familie leuke dingen doen of op mijn kamer even mezelf zijn. 

Ik ben ook onzeker en het gaat wel steeds beter. Je moet onthouden dat niemand perfect is en je je lichaam niet kan veranderen. Jij bent mooi zoals je bent en dat is iedereen. 

Ik hoop dat je wat aan mijn ‘verhaaltje’ :sweat_smile:  hebt en veel succes nog! :four_leaf_clover: Liefs, Naira193:heart:

Reageer