Vraag

ik word als hoer uitgescholdem

  • 8 September 2018
  • 10 reacties
  • 755 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
op school draag ik soms inkijk shirt en niet expres vind gewoon het shirt leuk en daar door word ik hoer genoemt waarom doen ze dat

10 reacties

trouwens ik ben 15
Hoi

Wat vervelend dat je zo genoemd wordt. Het is heel respectloos van de mensen die dit zeggen. Misschien zijn ze jaloers, of vinden ze je aantrekkelijk, maar zijn ze verlegen. Jammer dat ze hun frustratie op deze manier op jou uitwerken.

Als je twijfelt of een shirt ok is voor op school, zou je de mening van je vriendinnen of je moeder kunnen vragen. Zij kunnen jou eerlijk en vriendelijk zeggen of het een ok shirt is of niet.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 3
Badge +8
waarom doen ze datBlijkbaar zien ze een meisje die een 'inkijk shirt' draagt aan als een hoer. Slaat natuurlijk nergens op. Ze denken (waarschijnlijk) dat je je met opzet zo kleedt. Al zou een vorm van 'slet' dan beter passen bij het doel van de groep die je zo noemt.
Hoi,

Wat rot dat mensen je zo noemen op school, wat jij draagt is jou keuze en ik vind het raar en kinderachtig dat mensen je een hoer noemen zonder enige echte reden. ( Ik bedoel daar mee er is niet eens een aanleiding, iemand een hoer noemen is nooit echt goed.)

Wat @Kenshin zegt kan kloppen: misschien vinden je ze gewoon aantrekkelijk of zijn ze jaloers dat jij kan dragen wat je wilt en zij zich daar niet comfortabel mee voelen of dat nou niet durven, maar als nog is dan iemand anders kleineren en 'hoer' noemen echt erg en niet goed te praten.

Bovendien ben je maar 15! Wat jammer dat van deze jonge mensen zo jong al geconfronteerd worden met dit soort dingen.
Ik zou zeggen blijf hier niet mee rondlopen want je voelt je er alleen maar slechter van terwijl jij niks fout doet.
Bespreek het met je mentor/familie/goeie vrienden?

Onthoud dat het nooit de fout is van het slachtoffer dus jou, jij hoort te kunnen dragen wat jij wilt en je hoort niet van die rot opmerkingen te krijgen.

Hou je taai en blijf aub jezelf en verander niet vanwege dit.

Een hele grote knuffel van Maii,

:8:$

,
Je zou hen op hun gedrag aan kunnen spreken, maar ik vrees dat dat niet veel zal uithalen.
Desnoods kun je dit bij jouw mentor melden.
Die kan misschien wat meer teweegbrengen.
hey!
dat is de brugklassers de laatste tijd het komt omdat de jeugd de laatste tijd ook veel brutaler begint te worden {dat merk ik op}
maar ga er niet tegen in en doe wat jij wilt en houd het niet op zoek dan b.v.b je mentor op en licht hem in over dit kinderlijk gedrag
gr. sayittomy
Het is niet echt een tip maar kijk naar de jongens die niks zeggen misschien hebben ze wel een oogje op je!
Heejj
Ik ben ook uitgescholden op mn andere school voor hoer slet kkr hoer enzo maar je moet er NIET op reageren (proberen) is heel moeilijk maar als je dat doet dan houden ze zelf wel op
beste meisjegeheimpje je moet Er niks van aan trekken ik ben 5jaar gepest het is een mogelijke tijd dat weet .probeer er met je ouders er over te praten of met je docent of met de kindertelefoon


onnodige quote verwijderd
hey,

probeer het te negeren en geef dit aan bij je mentor.
Jij vind het leuk om te dragen dus blijf het vooral dragen en trek je niks van die jongens aan.
deze jongens zeggen dit misschien omdat ze zelf bang ergens voor zijn(onzekerheid voor hun eigen penislengte of iets anders)

Blijf gewoon jezelf, dat waarderen de meeste juist, al ga jij je voordoen als iemand anders dan gaat het nog moeilijker wordne

Reageer