IK WIL HIER WEG

  • 23 July 2020
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Badge

Hallo. Ik ben een meid van 13 jaar. Ik heb een hekel aan mijn familie. Mijn ouders werken niet en krijgen daarom altijd maar €70,- per week. Altijd als ik kleren wil kopen moet ik naar de primark omdat dat goedkoop is. Ik schaam me daar dood voor want de rest van de klas loopt altijd in merk. Mijn broertje is zwaar game verslaafd. Mijn ouders vinden dat dat niet waar is. Terwijl mijn broertje 13+ uur op een dag aan het gamen is. Zelf vindt ik gamen ook wel leuk allleen kan dit nooit door hem. Dan is er nog mijn broer. Daar wil ik het niet eens over hebben. Ik heb vanavond het ergste gevecht gehad met mijn ouders (ze zijn gescheiden). Ik vroeg aan mijn moeder of ik even mocht gamen want mijn broertje lag op bed dus kon ik. Maar zij wou perse tv kijken en de die serie duurde tot 00:30 . Ze begon mij uit te schelden dat ik een kut kind ben en mag oprotten. Toen ik weg ging durft ze nog te zeggen ‘en waar ga jij heen?’ Ik zei dat ik naar mijn vader ging. Die was toch niet thuis na 1 uur gamen kwam hij thuis en moest ik erachter weg en naar mijn moeder. Ik wou niet terug naar dit kut mens dus zei ik nee. Hij zei dat ik een kut kind ben die niks waardeerd. Daarna deed hij de deur open en duwde me der uit. Ik wou naar mijn super lieve oma maar toen ik naar de tijd keek was dit niet meer mogelijk. Ze slaapt altijd om 10 uur en het was al half tien plus het is 45 min fietsen. Dus moest ik maar naar mijn moeder. En daar zit ik nu boven te huilen. Ik wil dit gewoon niet meer. Praten werkt bij mij niet. Weet iemand wat ik kan doen?😭

 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey

 

het is heel erg wat er bij jou gebeurd. Kan je miss met de kindertelefoon bellen of ga naar www.veiligthuis.nl. Zij kunnen je helpen met deze situatie.

 

kan je voor morgen miss naar je oma of een vriendin die je vertrouwd en haar alles vertellen. Zij zullen je helpen hierdoorheen te komen

 

en je moeder zorgt voor 3 kinderen? Met €70 per week? 

 

Het is er daar niet best aan toe dus pls neem contact op met kt en veiligthuis

 

MVG annoniemejongen

Badge

Hey

 

het is heel erg wat er bij jou gebeurd. Kan je miss met de kindertelefoon bellen of ga naar www.veiligthuis.nl. Zij kunnen je helpen met deze situatie.

 

kan je voor morgen miss naar je oma of een vriendin die je vertrouwd en haar alles vertellen. Zij zullen je helpen hierdoorheen te komen

 

en je moeder zorgt voor 3 kinderen? Met €70 per week? 

 

Het is er daar niet best aan toe dus pls neem contact op met kt en veiligthuis

 

MVG annoniemejongen

Mijn broer is al 20 die woont op zichzelf en we zijn vanaf donderdag tot maandag bij mijn moeder en daarna weer anderhalf week bij mijn vader (mijn vader heeft de officiële voogdij) Een vriendin van mij weet er al van maar die kan het niet verhelpen want die hebben een vrij groot gezin. Mijn oma is ook niet altijd een optie want heb een paard en die moet ik ook blijven verzorgen. Ik bel liever niet en wil ook niet het huis uit gezet worden want ik heb super veel huisdieren en wil die nooit kwijt 😭 Ik weet echt geen raad meer

Reputatie 3
Badge +4

Hey.

 

probeer heel snel een keer de kindertelefoon. Zij kunnen je anoniem ontvangen en ze zullen luisteren. Zij kunnen niks achterhalen en zij zullen dan ook niet ingrijpen als jij dat niet wil. Maar het zal wel een zorg van je schouders afnemen

 

MVG annoniemejongen

Klinkt als een hele nare situatie. Hoe graag je het ook zou willen, ik denk niet dat je dit zonder externe hulp kan oplossen. Ik zou je echt op het hart willen drukken om te bellen (of als je dat niet fijn vindt, chatten) met Veiligthuis of de Kindertelefoon. Deze mensen hebben ervaring met zulke problemen en weten hoe ze jou het beste kunnen helpen. Zet jezelf alsjeblieft over die drempel heen want dit klinkt allemaal heel naar. Je zult er geen spijt krijgen. Een keer bellen of chatten kan altijd. Je kunt daarna altijd nog kijken wat je ermee doet, maar neem alsjeblieft die hulp aan. Zulke organisaties zijn er voor kinderen zoals jij.

Lucht je hart bij hen, en zij gaan samen met jou op zoek naar een oplossing. Please pak die kans.

 

Heel veel sterkte ermee.

Groetjess:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Je kan natuurlijk altijd met de kindertelefoon bellen dat helpt denk al heel veel. En je kan er met je oma over praten misschien kan ze je wel helpen. Je kunt ook als je heel graag wil gamen met je broertje gaan praten misschien helpt het wel. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Veel sterkte Xx

Reageer