Ik wil het maar durf het niet .. Ik weet het is beter!

  • 22 May 2013
  • 24 reacties
  • 12497 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Waarom leef ik?
Dat is de vraag die ik me al een tijdje af vraag.
iedereen irriteert zich aan me.. En nee, ik weet nu dat voelt niet fijn.
Niemand die me begroet of even me een knuffel geeft als het  moet.
Ik voel me alleen.. Alleen op deze wereld tussen miljoenen mensen.
Niemand kan ik vertellen hoe ik me voel.
Niemand gaat ooit snappen wat ik bedoel.
Ik word pijn gedaan van binnen en van buiten.
Als ik weer eens word uitgescholden loopt iedereen te juichen.
Ik weet ik ben anders.. En dat kan niet op deze wereld blijkbaar.
Als ik op school kijk ik naar iedereen die samen is en staar.
Ik ben dan zo jaloers op hun leven en wil zo graag dat ze me nog een kansje geven.
Maar dat gaat hem niet worden & dat weet ik al te goed.
Ze willen van me af,  ja dat had ik wel gedacht.
Me snijden helpt niet zo goed en weet niet precies hoe dat moet..
Op een dag snij ik me pols door & laat me pijn lijden en sterven.
Ik weet toch dat niemand dat zou merken.
Alleen me familie.. Maarja weetje die staan ook nooit voor me klaar?
Lopend naar een wolk laat god me door & verteld me je hebt het goed gedaan!
Zelfmoord is inderdaad een goede oplossing.. Voor mezelf en voor mijn haters.
Ben benieuwd naar alle praters als ik er niet meer ben..
Zonder mij dat is hun wens.
En die wens ja, die laat ik in vervulling komen.



- zal ik het doen?

24 reacties

ik zou echt geen zelf moord plegen da is helemaal niet slim en je ouders worden ongeust
weet je juf ofzoer al van en je ouders?
anders  kun je het tegenhun zeggen

groetjes ambertjuhhh -xxx-
Nee. Iedereen is op aarde voor een reden.
iederen is hier met een reden dus jij ook
en een van de beroemste menen wou zelfmoord plegen want hij/zij werd gepest maar nu is hij/zij onzettend beroemd en heeft een stempel achtergelaten dus geef die kl*te haters je middelvinger en wees jezelf
pleeg pleaz geen zelfmoord
je durft niet, dat betekend dat je er niet klaar voor ben!! dus doe het niet
Verwachten dat God zegt dat je het goed gedaan hebt als je zelfmoord pleegt :')

Als je echt gelooft in God, laat ik je iets vertellen, als je zelfmoord pleegt kom je in de hell. Niet zo fijn hé?

Maargoed, ik ga er niet omheendraaien zoals iedereen, je stelt jezelf aan. Alleen omdat je een beetje kritiek krijgt ga je zelfmoord plegen? Kom op zeg. En door zelfmoord te plegen geef je de ''haters'' alleen maar gelijk. Je zegt ook dat je je familie hebt, nou als het dan ech zo erg is, dan ga je toch steun bij hun zoeken. Ze houden echt wel van je.
Verwachten dat God zegt dat je het goed gedaan hebt als je zelfmoord pleegt :')

Als je echt gelooft in God, laat ik je iets vertellen, als je zelfmoord pleegt kom je in de hell. Niet zo fijn hé?

Maargoed, ik ga er niet omheendraaien zoals iedereen, je stelt jezelf aan. Alleen omdat je een beetje kritiek krijgt ga je zelfmoord plegen? Kom op zeg. En door zelfmoord te plegen geef je de ''haters'' alleen maar gelijk. Je zegt ook dat je je familie hebt, nou als het dan ech zo erg is, dan ga je toch steun bij hun zoeken. Ze houden echt wel van je.


wauw, wat lief dit zeg... -____- 
denk je serieus dat ik alleen zelfmoord wil plegen om kritiek?
nee hoor.. ik weet niet hoor ik stel me niet aan? nahja als jij dat vind..
vind dat maar zo.
Eey
*geeft knuffel*
Daar, iemand die je begroet en een knuffel geeft. 
Zelfmoord is geen optie. Ik heb hier ook best last van maar ik zit in weer een ander parket, niet dat ik zelfmoord wil plegen maar dat met die vrienden enzo. Soms voel ik me ook alleen en dan is het gewoon goed dat je bij je ouders terecht kunt voor een dikke knuffel
Succes ~Bodhi
Hier.... een grote knuffel voor jou.
Ik ken je niet maar je zult wel  een supper meid zijn.
Als jij je leven opgeeft weet ik xeker dat er veel mensen verdrietig zullen zijn.
Denk aan al dir mensen die dan verdrietig zijn, zij houdrn vsn jr.
Echt waar xxxloveyahh
dat heb ik dus ook
en het is een rot gevoel
Doe het niet, ik word gek als jij zelfmoord gaat plegen. Mensen houden van je, ik hou van je, ik ken je niet maar ik weet je bent aardig ik weet je kan veel. Laat het zien! Vecht terug! Ik wil je met alle liefde helpen. Ik weet hoe je je voelt, ik voel met je mee. Laat me je helpen. Ik werd vroeger gepest, ik wilde ook dood. Maar op een dag was ik er zat van, ik kwam op school en er kwamen gelijk wat pesters naar mij toe en het 1ste wat ik deed was de stomste een harde klap in z'n gezicht geven. Ik weet dat het dom is als er mensen bij staan, maar ik was er gewoon klaar mee, nu luisteren mensen naar me, ik ben populair en dat soort troep. Maar ik zweer dat jij het ook kan. Je bent geweldig!!!
Doe het niet, ik word gek als jij zelfmoord gaat plegen. Mensen houden van je, ik hou van je, ik ken je niet maar ik weet je bent aardig ik weet je kan veel. Laat het zien! Vecht terug! Ik wil je met alle liefde helpen. Ik weet hoe je je voelt, ik voel met je mee. Laat me je helpen. Ik werd vroeger gepest, ik wilde ook dood. Maar op een dag was ik er zat van, ik kwam op school en er kwamen gelijk wat pesters naar mij toe en het 1ste wat ik deed was de stomste een harde klap in z'n gezicht geven. Ik weet dat het dom is als er mensen bij staan, maar ik was er gewoon klaar mee, nu luisteren mensen naar me, ik ben populair en dat soort troep. Maar ik zweer dat jij het ook kan. Je bent geweldig!!!

Dit is echt lief! Maarja. Ik was vorig jaar dan 'populair' maar doordat ik een keer een fout gemaakt heb ging alles verkeerd. Ik heb nog wel vrienden & vriendinnen. Maar niemand kan ik meer vertrouwen ik ben bang heel bang.. Ik word bedreigd door anonieme mensen. Zodra ik over straat loop word ik wéér eens uitgescholden voor ****, dat ze willen dat ik liever dood ben & dat dat beter is voor iedereen. Zodat ze geen last meer van me hebben. Daardoor ben ik dus gaan denken over zelfmoord. Ik vind het moeilijk om er over te praten.. Omdat veel mensen zeggen dat ik me aanstel. Maar dat komt omdat ze alleen m'n lach zien & ik me verdriet verberg..
je krijgt een grote knuffel van mij en vele anderen, weet hoe het voelt denk er ook wel iedere dag aan, maar lieverd dat ben je je bent het waard om te leven. wil je het nou opgeven voor van die mensen, waarbij lijkt dat alles goed gaat... hun kunnen alleen maar andere haten zodat ze zelf niet hoeven inzien hoe slecht ze het hebben. onthoud dit hun komen zich later nog wel tegen en dan zul jij die gene zijn die aan het lachen is!! ik geef je een tip praat er met iemand over schijf anders een brief naar iemand! echt je kan het geef niet op alsjeblieft. what doesn´t kill you makes you stronger
Iedereen heeft een leven op aarde verdiend. de gene die je pesten negeren of wat da ook zullen later onder je staan waarneer jij hun baas bent. Jij zal die gene wordden met een gelukkig gezin en een mooi huis, jij zal diegene worden die gelukkig zal zijn, de gene wie het laast lacht, Jij bent jij en jij hebt een deol ookal heb je die nog niet weten te vinden. Blijf sterk en je geduld zal beloond worden
dan geef je de pesters hun zin. 
dat wil je toch niet?
Waarom zou je in vredesnaam zelfmoord plegen door zulke stomme levenloze haters die niks beters te doen hebben?
Waarom praat je er niet over met je ouders/mentor of vertrouwenspersoon op school ?
Stel ook eens de vraag hoe je famile zich zouden voelen als je het zou doen.

 Xx Meis13.
Zelfmoord is nooit het goede antwoord! en ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die echt om je geven!
Waarschijnlijk zien ze gewoon niet dat je het zo moeilijk hem.. Zeg het eens tegen een familie lid hoe
je je voelt, misschien kunnen zij je dan veder helpen! Of ga misschien naar je mentor van school. 

Groeetjesss
ja dat is echt zo , veel mensen denken dat we ons aanstellen, terwijl we ons zelf snijden en elke dag wenen omdat we ons zelf haten enzo. En dan nog durven zeggen ' om een BEETJE kritiek ga je al zelfmoord plegen ' alsjeblieft zeg !!
er zijn mensen die het ECHT moeilijk hebben hoor ,

en trouwens niemand pleegt zelfmoord om een beetje kritiek ,
de mensen of jongeren die dat willen hebben een probleem met hun leven zoals een trauma of gepest worden
niet om een beetje kritiek hé !

(geantwoord op de reactie op de reactie van BELIIEBER_X)
Hey ik heb zelf Pokemon deze situatie gestaan van af m'n 9e af (k ben nu 14) het laatst jaar gaat het wel beter maar ook niet optimaal maar ff terzaken komen zelfmoord is niet t antwoord echt nooit

Ik hen ook zelfmoord neigingen gehad ik kraste me zelf heel vaak ook gwn opschool maar toen kwam ik Romanatwood tegen op YouTube. Ik kijk hen denk ik nou al 2 jaar en hij heeft me geleerd de haters gwn tenegeren en jezelf te zijn ik zou zeggen zoek hem op en kijk z'n vlogs het helpt echt als je wil praten moet je me ff e-mailen. Op: * verwijderd door de Kindertelefoon
Waarom leef ik?
"Dat is de vraag die .... het doen? "



Beste 'Believer'

Natuurlijk is het niet leuk om gepest en uitgescholden te worden, dat vind niemand leuk en mensen reageren er verschillend op.

Iedereen zegt dat je het niet moet doen etc etc. maar daar heb je ook niet super veel aan, dus kan je beter wat voorbeelden en of acties geven.

Als dit al langer gaande is en je er nog niet met je ouders over gepraat hebt, zou je dit beter kunnen doen. Je ouders zijn de meest verwante mensen aan je zeiden. (mits je een goede band met ze hebt).

Doe je een studie of middelbare?

Als je nog steeds op de middelbare zit, in het laatste jaartje, moet je gewoon effe doorbijten, en dat laatste jaartje slagen, dan kun je al die vervelende mensen achter je laten en een studie gaan volgen met allemaal andere mensen om je heen en "opnieuw" beginnen.

Heb zelf ook wel eens last van gehad dat ik het gevoel had dat mensen mij niet mochten omdat niemand meer echt met mij een goed gesprek aanging. Maar die mensen om mij heen waren gewoon niet geschikt voor mij. De gene waar ik het meest mee opschoot waren ook mensen die bij mij paste.

Je kunt tegenwoordig niet veel mensen meer vertrouwen inderdaad. Maar dit hoort erbij, dus gewoon voorzichtig zijn maar wel lol hebben!

Hopelijk helpt je dit wat verder.

B.M.
Nee, dat ga je niet. Eenzaam is een gevoel/emotie, net als bij pijn geeft je lichaam aan dat dit niet goed voor je is en dat je iets moet veranderen. Ik heb veel struggles gehad met vrienden maken, dat ging helemaal fout, behalve op die momenten dat ik vergat dat het belangrijk was en het vanzelf ging. Bij vrienden moet je je op je gemak voelen en nooit bang hoeven zijn dat je iets verkeerds zegt, dus als je daar niet te veel over nadenkt gaat het goed van jou kant. Het ligt natuurlijk ook deels aan hun, als zij je buitensluiten werkt het niet. Ik denk, dat als jij ze groet, ze jou ook gaan groeten, en dat je niet altijd moet hopen dat er iemand naar je toekomt, maar dat jij ook af en toe een praatje moet gaan maken. Dat is natuurlijk lastig als je vanbinnen verscheurd wordt door eenzaamheid, maar als je niks doet, pleeg je uiteindelijk zelfmoord. En dat wil je niet echt, anders had je het al gedaan. En als snijden niet goed werkt, moet je het ook niet doen.
Je zegt dat niemand ooit snapt wat je bedoelt. Maar het probleem dat jij hebt, hebben miljoenen, of misschien wel miljarden mensen. En dat iedereen zich aan je irriteert, maar denk je niet dat jij degene bent die zich vooral irriteert aan hun? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt hoor. Ik denk dat het handig is om alles op een rijtje te krijgen, oorzaken, gevolgen, emoties, je gedrag, wat je wil, dat alles in een schema te proppen zodat je hoofd leeg is, en dan rustig na te denken, als je een paar uurtjes de tijd hebt en alleen kan zijn. Als je wil huilen, huil je, als je iets wil slaan of wil schreeuwen doe je dat, of je maakt je hoofd leeg met muziek, maar denk rustig na over wat je nou echt wil. Want volgens mij is dat niet doodgaan.
Als ik jou nou een vraag mocht stellen... en jij moet daar eerlijk antwoord op geven, dan wil ik aan je vragen.. Wil je nou echt weg van de wereld, de fijne mensen achter je later? wil je alles opgeven dus ook de kleine mooie momenten of wil je van die ondragelijk pijn af die je telkens moet voelen? want ik ben er van overtuigd dat jij niet je leven wilt eindigen omdat je al het moois achter je wilt laten maar omdat je niet langer meer kunt met die pijn van binnen, het verdriet en de wanhoop. Zelfmoord is niet de oplossing. Ga op zoek naar iemand waarmee je kunt praten over deze gevoelens. Je verdient het om iemand te hebben, ik wil trouwens altijd naar je luisteren als dat nodig is want ik herken het gevoel, de situatie en de gedachtes zo goed. Ik wil je gewoon graag een dikke knuffel geven
ik wil heel graag je verhalen horen. je kunt alles bij me kwijt. ik wil je heel graag helpen en ik zal nooit iets tegen iemand vertellen. ik hoop dat alle LIEVE berichtjes je kunnen helpen en je hebben gebracht wat je hier zocht en waarom je je gedicht hier hebt achtergelaten. misschien kunnen we eens wat mailtjes sturen al je dat wilt.
heel veel liefs
Ik weet hoe moeilijk alles kan zijn heb namelijk zelf ook over zelfmoord getwijfelt. Zal ik je 1ding zeggen. Je wilt niet dood om jezelf ,maar je wilt dood om de problemen en de pijn die je hebt. De tijd heelt en op een dag ben je blij dat je het niet hebt gedaan. Alles komt goed is maybe een zin die iedreen gebruikt maar het is echt zo
Badge

Doe het niet

Dat heeft iedereen al gezegd

Ik kan niks aanvullen can wat ze zeggen 

Ik ging direct toen ik diet had gelezen waarde aan je hechten

Zonder zelfs je naam te weten

Maar als je het echt wil doen moet je het doen

Doe wat het beste is voor jou

Ga ik ook doen 

Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat trouwens

Dezee tekst heb je 7 jaar geleden geplaatst 

Ik hoop dat er iets is veranderd

Maar als je een virtuele knuffel ook goed vind in pkaats van een echte dan kan je die krijgen

Hier heb je er één 🤗

 

Ik hoop nog iets van je te horen 

 

-Groetjes,

Simeon 

Reageer