Ik weet niet f het onder pesten valt

  • 9 January 2018
  • 7 reacties
  • 355 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Sinds kort zit ik in een nieuwe klas, ik ben het buitenbeentje denk ik. ik luister totaal andere muziek en ben veel stil. Maar oke terug naar waar het om gaat, sinds kort hoor ik veel mensen (klasgenoten) zeggen (mijn naam) is echt emo of iets met snijden en soms zelfs met zelfmoord? ik snap het niet en ik wordt er dood ongelukkig van. paar dagen kreeg ik nog een een tekening met een een persoon die zichzelf had vermoord van een vriendin als grap. ik heb het zo juist ook een een goede vriendin verteld en ze wilt gelijk namen horen en slaan maar daar ben ik dus bang voor (mensen die t erger gaan maken) kan iemand me misschien helpen met wat ik kan doen want voel me nu zo, Ja.. Vervelend en alleen.:(

PS ik heb nooit depressief gedaan voordat dit begon in me nieuwe klas dus weet totaal niet waar het vandaan komt, maar hoe meer k t hoor hoe erger ik me ga voelen en ben bang dat ik WEL depressief ga worden erdoor

7 reacties

hey

dat valt inderdaad onder pesten en er zit een meisje in mijn klas die zich ook een buitenstaander vind maar ze wilt niet geholpen worden hoeveel moeite ik ook doen maar genoeg over dat

heb je al eens geprobeerd te praten met je ouders ? of met een clb lid van binnen of buiten school ? het enige wat je niet mag doen is jezelf veranderen voor hun je moet gewoon doen wat er van je gevraagd word en verder niks ,laat ze zeggen want als je erop zou ingaan word jij depressief en hebben zij iemand om uit te lachen dus je moet weten dat je sterker bent dan hun en later ga jij een goed betaalde job hebben en zij gaan bij het OCMW zitten want als de school al die pesterijen opslaa kunnen ze moeilijk aan werk raken

laat je niet doen en probeer met iemand te praten meschien dat zij je verder kunnen helpen
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

Ik wil het morgen zo graag aan me mentor vertellen, maar ben bang dat het dan erger zou kan worden, en ik zou niet weten hoe k het zou moeten vertellen 😞 Heb je misschien wat tips?
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon

het is het beste dat je het gewoon gaat gaan zeggen hoe bang je ook bent of hoe slecht je je voelt het gaat deugd doen om te weten dat er mensen zijn die naar je luisteren en neem desnoods een vriend of vriednin mee
als de pesterijen niet zouden oplossen ga met alles wat ze sturen tekenen enzo naar de politie pestenis een zwaar misdrijf en mag niet ongestraft blijven
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon


Dankjewel!! Ik ben zo blij dat je reageerde ik heb t net aan me vader verteld en die was helemaal in shock en gaat me helpen als het na morgen niet ophoudt Thank yo so much
Hey,
Hoe was het vandaag op school? Was het al opgehouden?
Beetje, er zijn nog steeds van die stoere kinderen die het blijven zeggen. Maar meestal trek ik me er niks van aan van die paar. Maar de andere helft is gestopt

Reageer