Vraag

ik kan nergens meer tegen

  • 30 January 2023
  • 16 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

hoi, ik ben een meisje van 12 en zit in klas 1 op een gymnasium

ik word al sinds groep 2 gepest (omdat ik een klas had overgeslagen)

en nu is het sinds de 2de week van school weer begonnen, ik kan er gewoon niet meer tegen!!!!!!!!!!!!!!

en iedereen zegt dan zo makkelijk, ja de pesters hebben het zelf thuis moeilijk maar toch word je er wel door geraakt en word je er zeer boos/verdrietig/eenzaam van 

ik heb eigenlijk geen goeie vrienden alleen maar vrienden die me gebruiken

en de enige die om mij geeft behalve mn familie is mn vriendje door hem heb ik geen zelfmoord gepleegd

kan iemand me alsjeblieft helpen???????///zit namelijk diep in de put en denk dat ik er niet snel uit zal komen

ps mn mentor, ouders, familie, vriendje  en antipestcoördinator weten het al en dat luchte letterlijk NIKS op 


16 reacties

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Ik ben 13 & k zit ook op het gymnasium. Het is echt heel rot wat je allemaal hebt meegemaakt en nu meemaakt, zeg! Ik ben zelf vroeger ook gepest omdat ik anders dacht en geen dure kleding droeg. En ik weet het, het is echt NIET fijn. Ik dacht echt dat er iets mis met mij was en voelde me de hele dag echt slecht. Ik had niemand om mee te praten, niemand die mij zou begrijpen. Ook mijn vrienden niet, want die vertrouwde ik toch niet helemaal. 


Misschien herken jij daar ook wat dingen van. Maar ik wil je echt laten weten dat er echt mensen zijn die je wel begrijpen, die wel naar je willen luisteren, die je wel willen helpen en die echt goede vrienden zijn. Dus blijf echt door gaan en ik hoop dat je die mensen snel kunt vinden. Verder kun je ook nog eens kijken of je naar therapie kan. Zij kunnen je echt helpen en snappen je, ook al denk je anders. 
 

Ik vind het echt rot voor je dat je dit nu moet meemaken. Houd je sterk, je doet het echt super goed. Je mag echt trots op jezelf zijn! Je bent echt een sterke meid. <3

Reputatie 5
Badge +4

thx, iedereen probeert me te steunen hier. ZO fijn!!!!!!!

mn mentor vind nu dat ik vriendinnen moet worden met een van de pesters omdat ze 'super aardig’is volgens mn mentor en dat ze er spijt van heeft en al sorry tegen mij heeft gezegd

IK HEB NOG NOOIT SORRY VAN EEN VAN DIE MEIDEN GEHOORD LAAT STAAN VAN HAAR

dusja mijn hele klas zegt nu van: je moet je niks aantrekken, het spijt me dat ik het niet voor je heb opgenomen etc

nu gebeurt het weer maar mn mentor doet er niks meer tegen en niemand neemt het voor me op zelfs mn 'beste’vriendin niet

 

nu voel ik me weer kut

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

 

ps voel me alleen minder kut omdat mn vriendje me vandaag een cadeautje thuis heeft laten bezorgen en het heel lief was wat erop stond, er stond namelijk op; ik vind het leuk dat we nu eindelijk verkering hebben ik hoop dat we nog lang vekering zullen houden

lief he

Reputatie 1
Badge

lieve schat, 

dit is niet ok. probeer anders bereik op te nemen met de kindertelefoon. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar<: Jij bent een goed lief kind niemand verdient dit, en weet: WIJ staan achter je

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniempje4956 bij ons is er een pestprotecol alleen de docent die dat doet zit met een blessure thuis

is namelijk de L.O. docent

Reputatie 3
Badge +1

Oei, dat klinkt niet goed. bestaat er op jou school een pestprotecol?

( op mijn school wel, maar ik merk er niks van (word zelf ook erg gepest) )

Reputatie 5
Badge +4

op alle vwo scholen in de buurt zitten pestkoppen van mijn basisschool en de dichtsbijzijnde school zonder pestkoppen uit mijn oude kla sis op 30 km van mijn huis

 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @anoniempjehoi123 , je kan naar een andere klas of andere school.

Reputatie 7
Badge +15

 mn ouders zien het als ik heb gebeld en dat wil ik liever niet ik  probeer elke keer te chatten maar ze ze zijn altijd druk

Volgensmij komt het niet op je recent-gebelde lijst te staan als ke de KT belt, ik zoek het even voor je op…

 

 

Op jouw telefoonrekening staat niet dat je met ons gebeld hebt en wij kunnen jouw telefoonnummer of internetadres niet zien. ”

 

 

bronKindertelefoon

 

   Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +4

 mn ouders zien het als ik heb gebeld en dat wil ik liever niet ik  probeer elke keer te chatten maar ze ze zijn altijd druk

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @anoniempjehoi123  echt, ik zou eens met de kindertelefoon bellen, gun jezelf dat je geholpen wordt en dat iemand naar je luistert. Dat mag en kan en is echt niet raar of eng.  Ik heb het ookgedaan vorig jaar en het deed me echt goed.  En ze vinden niks gek en ze zijn heel lief.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +4

plsssssssssssssssssssssssssss

Reputatie 5
Badge +4

plsss help!!!!!!

ik heb nachten lopen huilen hierom maar ben ermee gaan leven wat mn mentor vind dat ik juist niet had moeten doen

Reputatie 7
Badge +17

https://www.pestenislaf.nl/kinderen/ 

Misschien heb je hier iets aan ? En bel een keer met de kindertelefoon, dat is echt niet eng ofzo en kan je goed helpen !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniempje4956 ze pesten me omdat ik geen merkkleding draag terwijl mn ouders dat wel kunnen betalen, ik hou van paarden en van sporten en sommige vakken op school leuk vind zoals lo en omdat ik anders denk en ben en onzeker ben en omdat  ik in de schoolkrant zit en niet naar alle schoolfeesten mag en anders maar tot 21.30

en de HELE klas lacht me uit behalve mn beetje vriendin maar ik vind haar niet mn vriendin want ze komt niet voor me op en gebruikt me alleen maar

 

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

blijf gewoon volhouden, het gaat echt lukken want jij bent sterk als je jezelf bent. blijf volhouden!👍🏽

Reputatie 3
Badge +1

Hi, waarom pesten ze jou weet je dat? ik vind het heel naar voor je om te horen! je kan misschien naar een andere school gaan. zijn het alle kinderen uit je klas? misschien zitten er mensen in die je willen helpen? Blijf sterk! je kan het! 😘

Reageer