Vraag

Ik kan mijn plas en poep niet ophouden

  • 3 February 2019
  • 10 reacties
  • 1100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi ik kan mijn plas en poep niet ophouden dus ik moet altijd een luier dragen ik schaam me daar erg voor en word vaak daardoor vernederd iemand tips??

10 reacties

Weten je ouders het al? Kan je er niet mee naar de huisarts?

Groetjes, FLB
Weten je ouders het al? Kan je er niet mee naar de huisarts?

Groetjes, FLB

Ja ik heb een soort ziekte dus er kan niks eraan gebeuren en mijn ouders weten het natuurlijk
Door wie word je dan vernederd precies en waarom? Misschien heb ik dan nog wel tips.

Groetjes, FLB
Door wie word je dan vernederd precies en waarom? Misschien heb ik dan nog wel tips.

Groetjes, FLB

Op school vaak bij gym als ik me omkleed of als ik soms het perongeluk laat zien als ik moet bukken of iets en waarom ja omdat ik een luier draag:(
Kan je met je gymdocent overleggen of je iets eerder of later mag omkleden of misschien kan je met je gymdocent naar een andere oplossing zoeken? En misschien kan je het tegen je ouders zeggen dat er vaak opmerkingen over je gemaakt worden, omdat je een luier draagt? Zij kennen jou beter en kunnen misschien betere tips geven.

Groeten, FLB
Hoi

Wat naar dat je hierom gepest wordt. Zoals FLB zei, zou je met je gymdocent kunnen overleggen of er wat geregeld kan worden i.v.m. het omkleden.

Je kan het bij je mentor melden, als je nare opmerkingen krijgt. Je mentor zou de leerlingen die vervelend doen, hierop kunnen aanspreken.

Groetjes
Kenshin
Badge +1
Klinkt als incontinentie wat geen lachertje is. Vraag omwille je je onzeker voelt als je je mag omkleden alleen. Zie als je merkt dat je luier vuil is dat je spoedig een zuiver aan doet je kan ook wat mooier is een incontinentie broekje dragen dit ziet eruit als een onderbroekje met een beetje vulling erin dus plas je of kak je is dat in het broekje en door de vorm merken ze niet vlug dat dit eigenlijk een luiertje is. Je bent ziek kan er niets aan doen dus je moet je niet generen omwille een luiertje er zijn ocharme mensen in de 50 en ouder die een pamper dragen maar het is draag 1 of doe het in je broek

Hallo Maartentje :)

Wordt je nog steeds vernederd door jou incontinentie? Ik hoop dat het gestopt is voor je want pesten is gewoon ronduit laf.

-Dr8gon99

Hey, misschien een beetje een laat antwoord dus ik hoop dat het niet meer nodig is.

Maar in het geval dat het nog steeds zo is, misschien kan je drynites dragen. Ik ben 14 en plas zelf nog in bed en ik draag ze snachts maar ook op school tijdens de examenperiode aangezien ik mijn plas niet lang kan ophouden. Maar terug naar de essentie.. Deze vallen totaal niet op onder je kleding. Ze gaan hem dus zeker niet zien als je even bukt ofzo. Wat het omkleden betreft, oké je ziet wel dat het een luierbroekje is maar het valt veel minder hard op. Ze kunnen ook zeker genoeg opvangen. Zeker wat je plas betreft. Als je er in poept is het ook geen probleem maar dan zou ik hem wel geen uren meer aanhouden. Maar je kan ze heel eenvoudig vervangen.

Laat ons gerust iets weten!

Groetjes 

-onnodige quote verwijderd-

gewoon die luier in hun gezicht smeren

Reageer