Ik heb ff een probleempje

• 29 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 1009 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb iets gezegd en het verkeerde persoon op het verkeerde moment was er bij wat ik zij is best raar maar niet erg ofzo ik deed gewoon lollig het is ook niet beledigend tegen wie dan ook. maar hij zij BEN JIJ GAY! Hij schreeuwde niet maar ik wil het gwn ff zo opschrijven en ik zij ja (met een gezicht van tuurlijk niet ******) en dat zag hij maar ik weet dat hij sowieso gaat zeggen dat ik dat ene rare zij en morgen begint school weer dus ik moet vrienden maken en dat gaat moeilijk als hij dat zegt. Natuurlijk wil iedereen weten wat ik zei nou daar gaat ie dan ik zei ki neb irah rettop kuers! un neb jij tien dnevel

7 reacties

Ik was met een vriend aan het praaten en even ter informatie ik ben niet gay of bi
Ik kon niet zeggen wat ik echt zij sry ik schaam me gewoon en jullie zullen allemaal zeggen dat er niks aan de hand is maar geloof me als je woont in het dorp waar ik woon dat snap je het
Ik was gewoon lollig aan het doe okay
Heeey Een Ongewoon Iemand,

Okay
Wat is het probleem nu dan?

Ik zou het gewoon negeren!

Xx kikker
Beste,

We weten niet een wat je daadwerkelijk gezegd hebt

Beetje nutteloze informatie in je topic vind je niet?

Er is toch helemaal niks aan de hand?

Negeren?

Gr.
Dit had ik ook een keer, een jongen zei dat ik met een meisje had gezoend, maar ik heb gezegd dat het niet waar is, klaar is kees! 🙂
Ik ben harri potter sreuk nu ben jij niet levend wow wat een spelling

Reageer